Šta je novo?

Privatni prevoznici

Како се објашњава то да Стрела купује квалитетније Мерцедесе, а ГСП крш БМЦ и Хигере, а добијају паре из исте касе?
Риба смрди од главе.
 
još nešto, pošto se ovde često istupa u ime svih građana, ja bih samo ono, za novine, da se izuzmem iz te navodne grupe koja gsp smatra izvorom sveg zla. ako dozvoljavaš?
community-ken-jeong.gif
 
Није да ниси у праву, ал Стрела већ дуго вози у Обреновцу и колико знам људи су задовољни превозом и услогом. Аутобуси и возачи су коректни већином (свуда има испада наравно). Да им дамо времена да све дође на своје тек су преузели ове потезе и апослутно се слажем да је требало раније мислити на гаражу која би имала све у комплету. Ал то је брига највећс њихова и верујем да ће сигурно имати и то кроз неки период. Можда ће и корситити нечију док се њихова не направи.
Da damo Streli i vremena za proveru od strane finansijske inspekcije? Da je ovo normalna država, odavno bi čelnici te firme bili upućivani na razne komisije, a sa ciljem da dokažu poreklo imovine sa sve tačnim izvorima prihoda. Vrlo su česte pojave u Evropi da sa 50 autobusa dođeš na 450 u roku od godinu i po dana (sarkazam). Shvatam da ljudima smeta i GSP, mada ništa puno lošiji od ostalih JKP, samo što se njihov rad toliko ne vidi, s tim da većina ostalih JKP preduzeća ima vrlo dobre i sigurne sopstvene prihode, al sa druge strane ne shvatam kako samo relativno malom broju ljudi smetaju ovi kvantni skokovi u poslovanju anonimusa sa Uba i Obrenovca.
 
Da damo Streli i vremena za proveru od strane finansijske inspekcije? Da je ovo normalna država, odavno bi čelnici te firme bili upućivani na razne komisije, a sa ciljem da dokažu poreklo imovine sa sve tačnim izvorima prihoda. Vrlo su česte pojave u Evropi da sa 50 autobusa dođeš na 450 u roku od godinu i po dana (sarkazam). Shvatam da ljudima smeta i GSP, mada ništa puno lošiji od ostalih JKP, samo što se njihov rad toliko ne vidi, s tim da većina ostalih JKP preduzeća ima vrlo dobre i sigurne sopstvene prihode, al sa druge strane ne shvatam kako samo relativno malom broju ljudi smetaju ovi kvantni skokovi u poslovanju anonimusa sa Uba i Obrenovca.
Не бих рекао да су анонимуси, фирма расте већ годинама. Слажем се да су за кратак период добили поготиви потез 100 и 700, али далеко од тога да неће имати капацитет да све то попуне само треба времена. Што се тиче новца и свега у то не улазим и евидентно је да неко гура Стрелу као и још неке приватнике, остаје да се види са којим циљем и из ког разлога.
 
Не бих рекао да су анонимуси, фирма расте већ годинама. Слажем се да су за кратак период добили поготиви потез 100 и 700, али далеко од тога да неће имати капацитет да све то попуне само треба времена. Што се тиче новца и свега у то не улазим и евидентно је да неко гура Стрелу као и још неке приватнике, остаје да се види са којим циљем и из ког разлога.
Koliko to godina firma raste? Zadnjih dve vrlo nesrazmerno svakako. Raste inače u jako neprofitabilnoj delatnosti (čisto gradsko prigarski prevoz). Vrlo izneresantno, a i jako providno. Za mene je ona teški anonimus, jer do juče je terala autobuse samo na relaciji Obrenovac Beograd. Fudeks, Barbados, Banbus (iako loš) itd., to već nisu baš anonimusi. Postoje u svojoj delatnosti dugo, al ne rastu baš kao pečurke posle kiše. Po dostupnim informacijama, izgleda da i ruski kapital stoji iza Strele, a ako se to s vremenom ispostavi kao tačno, još jedan razlog više da nimalo ne simpatišem firmu, koja je ubedljivo najviše porasla preko političkih linija.
 
Tu su već godinu dana, u pitanju su Beobusovi, P45205, P45206 i mislim P45210, voze ljude po pisti od zgrade aerodroma do aviona kako sam razumeo, na slici se vidi i Beobusov zglobni Neoplan koji služi za isto.

Edit: Vidi se i neka Akia
 
Poslednja izmena:
Hvala na odgovoru.

Ali čudi me da aerodrom dozvoli toliki šareniš u pogledu voznog parka. A još više me čudi da dozvole i odsustvo uniforme kolor šeme.
 
Gde su Pancevacki Ikarbusi sa aerodroma, da li rade idalje?
 
Strela je napredna firma, napravljena da izvlači pare iz budžeta, i kad bude pukla vlast i oni će, a onda će tek biti problema.
Logično je bilo da grad jača svoje preduzeće, reorganizuje ga i stvori neku sigurnost pod svojom kontrolom. To nije bilo nemoguće, ali ovo je SNSrbija. Neko je pitao što nije valjala Arriva, pa kad su videli iz DBa kako ovde stoje stvari logično da su digli ruke i vremenom se povukli. Čisto sumnjam da negde u EU Arriva nekome plaća reket da bi radila.
 
Koliko to godina firma raste? Zadnjih dve vrlo nesrazmerno svakako. Raste inače u jako neprofitabilnoj delatnosti (čisto gradsko prigarski prevoz). Vrlo izneresantno, a i jako providno. Za mene je ona teški anonimus, jer do juče je terala autobuse samo na relaciji Obrenovac Beograd. Fudeks, Barbados, Banbus (iako loš) itd., to već nisu baš anonimusi. Postoje u svojoj delatnosti dugo, al ne rastu baš kao pečurke posle kiše. Po dostupnim informacijama, izgleda da i ruski kapital stoji iza Strele, a ako se to s vremenom ispostavi kao tačno, još jedan razlog više da nimalo ne simpatišem firmu, koja je ubedljivo najviše porasla preko političkih linija.
Мени није јасно зашто је битно одакле им капитал, улаже и град није спорно. Тренутно имају најбољи возни парк и то је чињеница, а уз комплетну гаражу биће и најјачи привантик у Београду.
 
Мени није јасно зашто је битно одакле им капитал, улаже и град није спорно. Тренутно имају најбољи возни парк и то је чињеница, а уз комплетну гаражу биће и најјачи привантик у Београду.
Je l ima ovde neki admin da reaguje na ove botove? Ovo je postalo toliko providno i smešno, da ne kažem žalosno
 
Не знам шта је проблем. Музу буџет купују нове добре аутобусе. Кад ови падну са власти национализоваћемо Стрелу. Поштено.
 
Не знам шта је проблем. Музу буџет купују нове добре аутобусе. Кад ови падну са власти национализоваћемо Стрелу. Поштено.
Ja to kažem, jel smo glasali u aprilu. To nam je bila poslednja šansa da se ovo zaustavi, a sad je gotovo i jedini način da se nešto promeni je da se desi neko čudo i ova vlast padne preko noći i sve se sruši kao kula od karata. Ali opet će ih i neka buduca vlast teško isterati jer su napravili svoju imperiju, imaju ogromne prihode i teško će neko tek tako izbaciti njihovih 500 vozila iz saobraćaja.
 
Vrh