Šta je novo?

Privatni prevoznici

I ja sam negde pisao u grupi Gradske linije ili Prigradske linije za liniju 57 i 90.
A imam i predlog da 57 obuhvata samo BB.Dok bi isto tako u suprotnom smeru bila linija 57A.Kao sto postoji sad linije 87 i 87A,ako znate na sta mislim.Sto znaci da bi 57 skretala iz Zarkovacke u Djordja Ognjenovica gde bi tu u cosku bila stanica i onda na BB
Ne moze da obuhvata samo BB jer ide delom kroz Ratka Mitrovica i Djordja Ognjanovica u Zarkovu. Glupo je uvoditi ta slova jer zbunjuju ljude pa pogrese autobus. Broj 90 je slobodan i uz 89 bi sao 40 posto trase, sto je sasvim ok da bude ta numeracija.
 
Screenshot_20240823_110210.jpg

Mnogo toga samo u Srbiji ima, evo primera.
 
Saga Trans, Barbados i B&B Linea navodno nabavili BMC 😐
 
Provozah se sada Prestovim IK-103 posle ko zna koliko vremena od Vukovog do Trga, kakva makina, prijatno se iznenadio, naravno dosta toga ide i na konto Prestovog održavanja, ali bus kao praćka. Greota da se baci na otpad.
Konceptualno, totalno prevaziđen za potrebe 26ce, ali vuče ko lud, čak je i klima prijatna. Ljudi iz Ikarbusa su doveli 103jku na stvarno odličan nivo.

A ispred Dumecov (G)Maz isto na 26, sustigao ga IK, diše mu za vratom, poješće ga, a on jadan jedva ide, juri ga IK ko mačka miša! 😂
 
Top su bili i oni 2011 koji su nažalost rashodovani nakon kraja 2021. Sve u svemu, polako se opraštamo od Ik 103 i generalno srednjepodnih vozila u Beogradu. Sledeća nedelja je ujedno i poslednja za Mercedes Conecto 2005.
 
IK-103 2016, Voith menjac u njima je perverzija, potrosnja je bila valjda veca nego kod starijih, ono nije normalno kako su leteli ti autobusi.... Valjda su 2011 Voith imali dugacku prvu, a 2016 kratku, al isli su ko nevreme. Kad smo kod Ikarbusa, 103P Vojvodina sume je idalje u top stanju, izudarani zadnji branici malo, al autobus je bombona!:love:
 
Troše dosta više od Akie kako kaže gazda firme, takođe kaže da će na otpad jer nema zainteresovanih kupaca.
 
Kolko ovo moze da bude realno?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240823_232513_TikTok.jpg
    Screenshot_20240823_232513_TikTok.jpg
    55,3 KB · Pregleda: 183
To je verovatno neko ko je radio svaki dan duže smene, pošto za 6 dana na dužim smenama plaćaju 190 hiljada.
 
Jedna zanimljiva stvar - Ćurdić će moći da koristi punjače na okretnici na Dorćolu kad bude držao 79:
IMG_20240823_233533_102.jpg

Edit: Pitam se samo, da li su punjači od Higera kompatibilni sa Otokarima?
 
Poslednja izmena:
Nisu se na to odlučili zato što postoje punjači, već zato što je slanje samo ekoloških vozila jedini izuzetak od pravila da linije koje prolaze kroz zonu 1 (kojoj pripada Cara Dušana) mora držati GSP.
 
Da je do postojećih punjača na okretnici, već bi ih koristila vozila sa linije 79, zar ne? Drugo, ovde je pisano da elektrobusi rade par krugova pa idu do garaže gde su punjači. To meni sugeriše da su punjači i baterije u vozilima na liniji 79 drugog tipa u odnosu na onaj kod SRC "25. maj" i da ipak ne mogu da koriste iste punjače kao i vozila na EKO2.​
 
Punjači jesu definitivno drugog tipa, ali verovatno SJP nije to predvideo. Verujem da 79 nije otišla GSP samo zato što je na granici zone 1 pa su je provukli Ćurdiću preko veze. Verujem da će Ćurdić postaviti punjače jer Otokari ne mogu duže od dve smene da rade bez punjenja.
 
Verujem da 79 nije otišla GSP samo zato što je na granici zone 1 pa su je provukli Ćurdiću preko veze.
Nije na granici zone 1, ona obuhvata ceo Dorćol. Ovo malo bolje pojašnjava:

"Grad je uveo mogućnost da, pored GSP-a, i drugi prevoznici mogu obavljati prevoz u zoni 1, odnosno užem gradskom jezgru, a to u situacijama kada to ne može Javno komunalno preduzeće ili kada postoji interes za obavljanje komunalne delatnosti sa posebnim tipom vozila ili vozilom sa najvišim ekološkim standardima pre rokova koje je grad za to definisao (2027. i 2033. godina)."
link: https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje/beograd-uvodi-cetiri-zone-gradskog-prevoza
 
Vrh