U poslednjoj nabavci je Lekon kupio Otokare uz Cobre, verovatno jer je Cobra prebukirana nabavkama. Nakon što nisu dobili linije, Otokare su prebacili Kneževiću.Otkud njima Otokari? Valjda Cobre?
U poslednjoj nabavci je Lekon kupio Otokare uz Cobre, verovatno jer je Cobra prebukirana nabavkama. Nakon što nisu dobili linije, Otokare su prebacili Kneževiću.Otkud njima Otokari? Valjda Cobre?
Iveco ima i nisku potrošnju, makar ovi što su došli za Strelu, na oko 800 kilometara koje su prešli je prosečna potrošnja 22 litra, što je sasvim fino, ali verujem da je na to uticalo i to što su mild hybridi. Samo ne znam da li su dobri ti Iveci iz Češke kao oni iz Italije, pošto već imamo SOR iz Češke kojima iz ličnog iskustva nisam zadovoljan.@Vinča307
Po meni nema tu najboljeg. Svi su oni dobri, svako sa svojim prednostima i manama. Lično ću uvek preferirati autobuse iz Minhena, al to su pre svega lične preferencije. IVECO najviše gradskih autobusa proda, i to mislim ubedljivo, MAN vodi sa električarom, ako se ne varam itd. Generalno, IVECO radi autobuse odličnih karakteristika, Heuliez (Ulije) plus na njihovoj bazi, pa čak rade električni bus na osnovama Otokara, jedan od modela iz ponude. Prosto, široki su sa ponudom, odličan odnos kvaliteta, cene itd. A i iskustva su uglavnom vrlo pozitivna, uz poneku anomaliju koja se tu i tamo provuče, kao što je bio slučaj paljenja novog IVECO-a, beše Urbanway, u Zagrebu. Dešava se. Sviđa mi se i njihov dizajn, a lepi i za nas putnike, što važi i za Ulije. Ne bi se bunio da su značajno prisutni u Beogradu.
SOR je po onome što sam sa godinama mogao da čujem odličan. Iz sopstvenih iskustava, ponaša se kao automobil, izuzetno stabilan, kao metak je, nekako lagan, smešan potrošač koliko sam uspeo da saznam, al sa strane putnika jeste malo klaustrofobičan i zagušljiv. U svakom slučaju, ne znam dal sam se vozio agilnijim busem od SOR-ovih C serija, ma koliko bili malo dizajnom čudni, da ne kažem i ružnjikavi. Odlične performanse i pored malih točkova i Tector motora od 6.7 litara. Nažalost, Lasta nije nikakvo merilo dal je autobus dobar ili ne. Ne verujem da išta fali posebno i autobusima iz bivše karosine fabrike. To su opet čisti IVECO autobusi, a ne Karose sa njihovim znakom. Pa ako i nisu tako sjajni, sve na dušu IVECO-a. Dal ih radili u Francuskoj ili Češkoj, razlike u kvalitetu ne bi smele da postoje. Novajlije kod nas su prve sa novom serijom VOITH sedmostepenih menjača, pa verovatno i to dosta utiče na potrošnju, a limitirani su isto na 85km/h, koliko vidim, kao da koriste DIWA menjača šeste generacije.
E svaki električar ide kao lud. Znam za starije Ambasadore, tipa da su bili lakši podosta od konkurencije, al i imali motore od 220ks čini mi se. Valjda najslabiju verziju PR motora. VDL Citea je dosta moderniji bus, mislim i na starije dizelaše, i dosta rasprostranjena. Kako ti i reče, najviše je reklamiraše kao pero laku kategoriju, a za novu električnu Citeu znam, al nisam znao da dizelaše nemaju više u ponudi.Iveco je sa VDL dosta jak na polju dvovratnih LE autobusa.
Uvek sam se pitao kako bi prošla Citea u Srbiji, ona ima nasleđenu manu od Ambassadora slabog motora, mada tu je laka karoserija. Lično, mislim da bi se Citea na potezima 100, 600, 700 odlično pokazala, već kada se dozvoljavaju dvovratna vozila. Uostalom, autobus baziran dosta na saradnji sa DAF-om.
Novija generacija nema pogon na fosilna goriva što nas, nažalost, dosta udaljava od bilo kakve moguće kupovine. Ali zato nenormalno vuče.
Kad vidim ovaj beli displej krenem da balavim
Meni je žao što će na Ivece po svemu sudeći biti ugrađen Novatronic, nekako mi je lepši font poput onog na Ciraru i Scaniji, a i sem toga kada slikaš Novatronic display po danu pola, ako ne i sve se ne vidi, tako da mi Novatronic svakako ne ide uz takve, da kažem moćne autobuse.Kad vidim ovaj beli displej krenem da balavim
kao i u Pragu. Sva nova vozila moraju imati sivo-crvenu šemu, ali i isti dizajn tapacira.Svakako to gotovo niko ne poštuje, ja bih lično kažnjavao ono što prevoznici poput Transprodukta rade. U Berlinu su na svim autobusima indentične kolor šeme i gotovo je nemoguće razlikovati prevoznike.
Svaka čast. Da li ste možda tražili da vam uvedu dodatno stajalište u Kneza Višeslava? Gore je baš strmo, a nema nigde stanice pre Petra Martinovića. Trebala bi vam jedna stanica iznad škole.Napisaću malo opširnije kako bih vas sve podstakao da reagujete...
Dugo sam živeo u Italiji, gde je prevoz neuporedivo bolji i svakodnevno sam ga koristio. Valjda sam navikao da se podrazumeva da je sve u redu, ne znam.
Doselio sam se pre 2.5 godine u Naselje ,,Golf''. Obzirom da imam auto i motor, retko koristim gradski prevoz, osim linije 57 na kojoj sam zatekao opšti javašluk. Bleja na okretnici, loša vozila, nerealizovani polasci, kao što i vi kažete, samovolja vozača, pušenje i gomilu drugih stvari.
Vozačima koji su dolazili na vreme i poštovali svoj posao a i putnike, upućivao sam pohvale i delio čokolade.... a prekipelo mi je kada su skratili drugo vozilo na do 17h radnim danom. Na facebook grupi Banovo Brdo sam pisao da mi se jave svi koji su u mogućnosti da pomognu. Kontaktirao sam direktore osnovnih škola na trasi linije i u , akciju" se uključilo preko 20 ljudi. Dogovorili smo se da svakodnevno prijavljujemo svaku nepravilnost na liniji i da tražimo nova vozila, iskusne i pristojne vozače, drugo vozilo do 21h, kao i da insistiramo na drugom vozilu vikendom. Pretili smo i blokadom Požeške...
Lično sam išao u sekretarijat i komunalnu policiju, dovukao ih na liniju i pokazao im stanje. Bilo je teško. Otišlo je preko 50 prijava od preko 20 ljudi za koje lično znam plus koje ne znam. Linija 57 postala je bauk za sve vozače koji ne rade kako treba i ne rade svoj posao. Počela su masovna kažnjavanja i monitoring rada...
Rezultat:
Na liniju 57 daju se samo higeri sa ispravnim klimama. Vozači striktno moraju poštovati red vožnje. Broj isključenja znatno smanjen. Raspored ite kako bira koga će na liniju. Pušenja više nema. 2/57 produžen do 21h radnim danom a od 01.09 i vikendom. Vozila su čista i uredna. Neki kvar tu i tamo. Trasa jeste zahtevna, 42 ležeća...
Žao mi je što se menja prevoznik, obzirom da je linija dovedena u red apsolutno. Nadam se da će transprodukt raditi kako treba, ako ne, imam obećanje da će sekretarijat reagovati na sve.
E sad, neki od vas će pomisliti vidi ludaka... ali u ovoj zemlji tako mora izgleda. Tek kada vide da nećete stati i da se svaki dan pišu prijave i ne toleriše javašluk, ite kako se radi. Svako od nas mora tome da doprinese, znam da niko nema vremena ni snage ali tako mora... zato, samo napred, ospite ih na maxx!