Šta je novo?

Privatni prevoznici

Svaka čast. Da li ste možda tražili da vam uvedu dodatno stajalište u Kneza Višeslava? Gore je baš strmo, a nema nigde stanice pre Petra Martinovića. Trebala bi vam jedna stanica iznad škole.
Da, to je jako dobra ideja i čuo sam od komšinice da je takav zahtev postojao pre par godina ali da je odbijen zato što je rečeno da 1. Konstrukcija terena u ulici ne ostavlja mogućnost postavke stajališta 2. Turaža linije bi bila knap te vozač ne bi imao obaeznih 5 minuta pauze...
Za ovo drugo stvarno jeste istina, često se dešava da ako je u Ace Joksimovića gužva, vozač uopšte nema pauzu već momentalno kreće. Najidealnije bi bilo da imamo 3 vozila na 15 min a da njima turaža bude 45 min. Tada bi i sa novouspostavljenim stajalištem imali sigurnih 5-7 minuta pauze, ali na taj predlog dobio sam odgovor da nema osnova po broju putnika za tako nešto... mada, sada kad krene privatnik, njemu odgovara što više vozila na liniji, što da ne...a i ako jedan promaši, za 15 min bi išao drugi. Pokušaću ponovo sa tim predlogom na jesen :)
 
Bas me zanima koji ce pogon drzati 25, 37 i 78. Na 25 razumem ako bude Zemun ili Kosmaj ali 37 i 78 ne sme nikako jedan od ta dva. Iskljucivo NBG ili Karaburma(samo da ne bude situacija kao sa 53 i 89 gde su bili zastupljeni 90% solo BMCovi).
 
Moraće negde da ide i solo BMC... 25 najverovatnije Kosmaj, 78 mogući Kosmaj, Zemun i Novi Beograd, a možda čak i kombinacija dva pogona. Ako se 18 vrati na Novi Beograd, Zemun će sigurno uzeti neku jaču liniju.
 
Rekao bih da će 74 na Karaburmu, ali ne verujem da će dati zglobove.
 
Mislimo li da će ijedna od linija koje se vraćaju biti zglobna?

Mene ne bi iznenadilo da ne bude.
Verujem da će samo na 37 staviti zglobove i možda Zemun na 78, ostalo teško. Zemun sigurno ima neke planove ili da uzme nešto sa zglobovima ili da zadrži 18 čim su dobili Solarise.
 
Da, to je jako dobra ideja i čuo sam od komšinice da je takav zahtev postojao pre par godina ali da je odbijen zato što je rečeno da 1. Konstrukcija terena u ulici ne ostavlja mogućnost postavke stajališta 2. Turaža linije bi bila knap te vozač ne bi imao obaeznih 5 minuta pauze...
Za ovo drugo stvarno jeste istina, često se dešava da ako je u Ace Joksimovića gužva, vozač uopšte nema pauzu već momentalno kreće. Najidealnije bi bilo da imamo 3 vozila na 15 min a da njima turaža bude 45 min. Tada bi i sa novouspostavljenim stajalištem imali sigurnih 5-7 minuta pauze, ali na taj predlog dobio sam odgovor da nema osnova po broju putnika za tako nešto... mada, sada kad krene privatnik, njemu odgovara što više vozila na liniji, što da ne...a i ako jedan promaši, za 15 min bi išao drugi. Pokušaću ponovo sa tim predlogom na jesen :)
Ako može u jednoj Žarkovačkoj da isti taj 57 ima stajalište ili da ga ima u Ratka Mitrovića, ne vidim zašto ne bi mogao i kod pomenute škole.​
 
IMG_8536.png
 
Od kamiona imaju daleko veći profit, voze do Švedske i samim tim im je vozni park odličan i dobro održavan.
 
Ldm reklama sa slikom autobusa gmaz koji je 4 godine star, sa displejem koji je za bacanje i jedva ispravnom klimom...
Neće biti lako vozaču koji dobije liniju 25P, pogotovo sa autobusom prikazanim na reklami.
Isti su mi kao clc.
Da su nas napustili kao što će Košava, bilo bi bolje.
Ja sam jako zadovoljan što napuštaju 71, ali u isto vreme ne želim da čujem ili saznam neki problem sa tim prevoznikom u budućnosti.
 
Ironija u svemu tome je što je taj autobus sa slike najbolji u firmi... (ne računajući nove bmc)
 
Pa meni je taj maz gori od kobre zbog ubrzanja, hlađenja leti i zbog već rečenog displeja. E sad taj maz mi je dobar estetski, ali je spor i ubeđen sam da će baš na tu tešku liniju.
Koje su po tebi mane kobre, pa da je maz najbolja stvar što poseduju?
 
Ne daj bože da kupe nešto normalno i za ljude u glavnom Gradu u državi...
Ispada da roba ima veću vrednost od ljud.

Pogledajte prilog 208965
E al u svetu kamiona ipak nema toliko onih iz treće lige. Tu, ipak, od kad postoje teške krstarice dominiraju poznata imena, plus par specijalista, tipa Astra, Sisu, Tatra itd.
objavu lajkovalo njihovih 40 vozaca.
E to će da im privuče ljude. Njih i može sa lajkuje samo neko pod prinudom, a i ne ide sa pljuju sopstveno preduzeće.
 
Pa meni je taj maz gori od kobre zbog ubrzanja, hlađenja leti i zbog već rečenog displeja. E sad taj maz mi je dobar estetski, ali je spor i ubeđen sam da će baš na tu tešku liniju.
Koje su po tebi mane kobre, pa da je maz najbolja stvar što poseduju?
Cobra je uništena totalno na 26, rastrešena, čuje se kao traktor,... Maz nije spor nego ka popodne duži jako spor vozač, dok ga ujutru duži možda jedan od najbržih vozača u gradskom prevozu, kada ga on vozi ubrzanje mu je kao formula. Dalje, sedišta su dosta udobnija u tom Mazu, te lično najviše volim kad mi on naiđe na 71. Ni klima mu nije loša, ali samo kad vozač odluči da je upali.
 
Ako može u jednoj Žarkovačkoj da isti taj 57 ima stajalište ili da ga ima u Ratka Mitrovića, ne vidim zašto ne bi mogao i kod pomenute škole.​
U Zarkovackoj je manji uspon i ima stajaliste ka nizbrdo. U Ratka Mitrovica nema stajaliste na usponima. Podeliti 57 na dve linije 57 i 90 kako sam pre predlagao i slao Direkciji, opstini i sl.
 
U Zarkovackoj je manji uspon i ima stajaliste ka nizbrdo. U Ratka Mitrovica nema stajaliste na usponima. Podeliti 57 na dve linije 57 i 90 kako sam pre predlagao i slao Direkciji, opstini i sl.
Sličan predlog smo dali, samo ne 57 i 90 nego 57 kao što je bio nekad Požeška- Kneza Višeslava-Petra Martinovića- K.Katarine- Žarkovačka - Đorđa Ognjanovića - Okretnica za donji prsten i 57L Okretnica - Djorđa Ognjanovića pa onda gornji prsten... po jedno vozilo na obe linije i interval 25 minuta na to nismo dobili odgovor... bilo je reči i o spajanju sa 87 Valjevskom ali na kraju se odustalo jer ne može bus uz Valjevsku. Mislim, ovako funkcioniše okej, samo ko ide iz Golfa u pravcu okretnice mora ili da sedi pola sata u busu ili da preseda u B.Parovića ali za Cerak i lidl je dobra konekcija...
 
S
Sličan predlog smo dali, samo ne 57 i 90 nego 57 kao što je bio nekad Požeška- Kneza Višeslava-Petra Martinovića- K.Katarine- Žarkovačka - Đorđa Ognjanovića - Okretnica za donji prsten i 57L Okretnica - Djorđa Ognjanovića pa onda gornji prsten... po jedno vozilo na obe linije i interval 25 minuta na to nismo dobili odgovor... bilo je reči i o spajanju sa 87 Valjevskom ali na kraju se odustalo jer ne može bus uz Valjevsku. Mislim, ovako funkcioniše okej, samo ko ide iz Golfa u pravcu okretnice mora ili da sedi pola sata u busu ili da preseda u B.Parovića ali za Cerak i lidl je dobra konekcija...
Sve sam ja to njima obrazlozio pre tri godine, kartirao mapu obe linije, nabrojao stajalista, duzine i nista. Uzeo sam broj 90 jer je slobodan, a mahom se poklapa sa trasom 89. Ljudi iz Gornjeg Zarkova koji su 1-2 stanice udaljeni od okretnice Banovo Brdo moraju da idu okolo 12 stanica da bi dosli dosli do kuce. Slicno je sa ljudima iz golf naselja, umesto 3-4 stanice do Banovog brda treba da kruze 12-13 stanica i vozaju se Cukarickom osmicom. Dzabe nemaju sluha za tu nelogicnost
 
Sličan predlog smo dali, samo ne 57 i 90 nego 57 kao što je bio nekad Požeška- Kneza Višeslava-Petra Martinovića- K.Katarine- Žarkovačka - Đorđa Ognjanovića - Okretnica za donji prsten i 57L Okretnica - Djorđa Ognjanovića pa onda gornji prsten... po jedno vozilo na obe linije i interval 25 minuta na to nismo dobili odgovor... bilo je reči i o spajanju sa 87 Valjevskom ali na kraju se odustalo jer ne može bus uz Valjevsku. Mislim, ovako funkcioniše okej, samo ko ide iz Golfa u pravcu okretnice mora ili da sedi pola sata u busu ili da preseda u B.Parovića ali za Cerak i lidl je dobra konekcija...
I ja sam negde pisao u grupi Gradske linije ili Prigradske linije za liniju 57 i 90.
A imam i predlog da 57 obuhvata samo BB.Dok bi isto tako u suprotnom smeru bila linija 57A.Kao sto postoji sad linije 87 i 87A,ako znate na sta mislim.Sto znaci da bi 57 skretala iz Zarkovacke u Djordja Ognjenovica gde bi tu u cosku bila stanica i onda na BB.
 
Vrh