Šta je novo?

Privatni prevoznici

Na potezu 700 bukvalno rade samo Conecto, kao i na 72 i 73. Zato sam očekivao Conecto i za gradske linije na ovom tenderu, ali videćemo, možda Strela i za to iznenadi i uzme nešto dobro. 52 i 88 će im biti dosta važne linije za reputaciju, zato sto prolaze kroz grad.
Јева да га каче.
 
"Garaža" (no comment) jednog od budućeg članova novog konzorcijuma, možete je pratiti na Naxi Live.

20240817_182840.jpg
 
Nemaju gde ni da ih parkiraju, hrpa zglobnih BMC-a leži na placu Mašinoprometa nešto je sigurno i njihovo.

Nemam pojma gde će ih parkirati, jer je ovaj trenutni parking popunjen.
Koliko vidim ništa se ne širi..
 
Joj odvratni su i oni i njihovi autobusi i jezik, još kad pročitam ovo Sırbistan, stvarno jesmo Srbistan, žali bože naših junaka sto su ginuli da oteraju Turke pre 150 godina, prevrću se u grobu sad kad smo opet njihova kolonija
 
Nemaju gde ni da ih parkiraju, hrpa zglobnih BMC-a leži na placu Mašinoprometa nešto je sigurno i njihovo.

Nemam pojma gde će ih parkirati, jer je ovaj trenutni parking popunjen.
Koliko vidim ništa se ne širi..
Stralin "parking" ekipe sa poteza 700 je na Batajnickom drumu, 100m s desne strane od Batajnickog druma, nikao preko noci. Parking sa slike im sluzi za vozila koja rade prevoz radnika, bas sam se pitao gde im je to, radili su oni, pa Lasta, sad opet oni.
 
Trebaju dodati dole i ekstra linija. Bože kakvi glupi oglasi. Za zarade ne znam, siguran posao, pa svakako kad je to zanimanje traženo, a za najsavremenije kante, ovaj mislim autobuse tek ne treba komentarisati. Još kad ih vidim tako sa maskama farova u boji karoserije. Nešto mi to i ne ide, valjda je i kod novosadskih tako, al opet mi je čudno. Te maske su faktički vizuelno predstavljene kao da su iz jednog dela, a ovako mi pomalo deluje kao da je imao udes, mislim da su maske menjane.
 
Ih Mare, pa naravno da se zna. Misliš da je dovoljno da imaš samo firmu i kupiš autobuse. Mora tu biti još nešto😁 No dobro, donekle je i nezgodno, jer moraš imati sve unapred pripremljeno sa sve vozilima da bi učestvovao na tenderu, pa šta posle sa tim ako se ne dobije posao. Mogu da razumem i nameštanje donekle, jer to se radi apsolutno svuda u svetu, al muljanje ovako široko, plus dovođenje firmi ko zna odakle, a da se gradskoj firmi uzima posao, e to već ne kapiram baš najbolje, čak i ako se baš svojski potrudim.
 
@Vinča307
Po meni nema tu najboljeg. Svi su oni dobri, svako sa svojim prednostima i manama. Lično ću uvek preferirati autobuse iz Minhena, al to su pre svega lične preferencije. IVECO najviše gradskih autobusa proda, i to mislim ubedljivo, MAN vodi sa električarom, ako se ne varam itd. Generalno, IVECO radi autobuse odličnih karakteristika, Heuliez (Ulije) plus na njihovoj bazi, pa čak rade električni bus na osnovama Otokara, jedan od modela iz ponude. Prosto, široki su sa ponudom, odličan odnos kvaliteta, cene itd. A i iskustva su uglavnom vrlo pozitivna, uz poneku anomaliju koja se tu i tamo provuče, kao što je bio slučaj paljenja novog IVECO-a, beše Urbanway, u Zagrebu. Dešava se. Sviđa mi se i njihov dizajn, a lepi i za nas putnike, što važi i za Ulije. Ne bi se bunio da su značajno prisutni u Beogradu.
 
Vrh