Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ne znam zašto, ali stvarno je u Conectu klima nerealno loša, navodno je do nekih filtera, ali ko će ga znati.
 
Rekao gradonačelnik da ćemo im sada pisati kazne, čak i raskidati ugovor ako ne budu primenjivali uslugu kako je definisano ugovorom. Nadam se da će početi da im piše kazne.
Takođe strani vozači ne umeju ili nisu navikli da otvore sva vrata, uvek zaborave da otvore neka vrata, a kad im putnici viču oni ne razumeju ništa.
Stvarno Higer ima baš baš dobru klimu, za ostalo je diskutabilno ali klima je za sad najbolja, videćemo kakva će biti za par godina
 
Rekao gradonačelnik da ćemo im sada pisati kazne, čak i raskidati ugovor ako ne budu primenjivali uslugu kako je definisano ugovorom. Nadam se da će početi da im piše kazne.​
Isto tako je rekao i da nelegalne kuće duž Savskog nasipa ustvari štite nasip od poplava i urušavanja istog. ;)
 
Rekao gradonačelnik da ćemo im sada pisati kazne, čak i raskidati ugovor ako ne budu primenjivali uslugu kako je definisano ugovorom. Nadam se da će početi da im piše kazne.
Takođe strani vozači ne umeju ili nisu navikli da otvore sva vrata, uvek zaborave da otvore neka vrata, a kad im putnici viču oni ne razumeju ništa.
Stvarno Higer ima baš baš dobru klimu, za ostalo je diskutabilno ali klima je za sad najbolja, videćemo kakva će biti za par godina
Za sve dosadašnje prijave Beokomu sam dobijao odgovor, osim kad se radi o Streli i njihovom osoblju. Tako da - važi za neke, ali za batinu firmu malo manje.
 
Ja sam za sve prijave Streli kada sam sekretarijatu slao dobijao odgovor da su prijavu prosledili prevozniku, ali se ništa nije menjalo. Za GSP je bilo drugačije, sve se rešavalo odmah nakon tog mejla.
 
Takođe postoji velika bahatost kod vozača koji toče gorivo na autobusu na sred trase linije, puni putnika, ko žuri negde neka se oprosti od toga istog u tom slučaju. Ko brani vozače da nemaju vremena jer im je kratka pauza nije upravu, jer sam viđao da to rade i na 600, 607 i 860I gde su pauze duže veće od pola sata.
 
Takođe postoji velika bahatost kod vozača koji toče gorivo na autobusu na sred trase linije, puni putnika, ko žuri negde neka se oprosti od toga istog u tom slučaju. Ko brani vozače da nemaju vremena jer im je kratka pauza nije upravu, jer sam viđao da to rade i na 600, 607 i 860I gde su pauze duže veće od pola sata.
Redovno su na pumpi na Sava centru, sa putnicima, mogu da potvrdim.
 
Kod Zmaja takođe, kao i u Bariču. Prijatelj je žurio na Aerodrom pre neki dan i koristio je 607 koji kreće sa Banovog Brda u 23:30, ali naravno vozač je odlučio da toči gorivo na sred trase, te nije stigao na vreme. Inače na Aerodromu postoji pumpa takođe, mogao je i tamo da natoči gorivo, ali bahatost mu to ne dozvoljava.
 
Ne znam zašto, ali stvarno je u Conectu klima nerealno loša, navodno je do nekih filtera, ali ko će ga znati.
Ja sam mislio da je to slučajnost kod bamironovih Conecta. Ili možda zadaju visoku temperaturu, mislim vozači, al ne rashladih se ni u jednom Conectu nešto posebno do sad. Ni Cobre mi nisu nešto po tom pitanju.
 
Nisam ušao uopšte u Conecto a da pristojno hladi, Cobre hlade primetno bolje. Takođe i oni Solarisi troosovinci jako slabu klimu imaju, o Citarima gde vozač ne može da je kontroliše da ne pričam, a pogotovo to što nemaju prozore.
 
Od svih Turaka, rekao bih da je Isuzu najbolji što se klime tiče. Nije ni Otokar loš, BMC onako, kako koji. Uspevao se fino rashladiti čak i u nekim MAZ 203-jkama, što me je prijatno iznenadilo. U većini ne, al ima i dobrih za divno čudo, al mnogo je tu različitih verzija sa sve drugim klimama i različitim razvodom kanala. Liaz isto ume da bude ok, a Higer je možda i najbolji sa klimom, mada koliko sam upućen, nije baš ni to sjajno s obzirom da se nešto posebno ne može podešavati. Sad kad su ove paklene vrućine to i ne smeta, al kad su normalnije temperature, Higeri umeju da budu čak i neprijatno rashlađeni.
 
Danas je na primer u 3502 na 29A doslovno bilo kao u zamrzivaču, verujem da neke osetljivije osobe kada izađu iz takvog autobusa na 40 stepeni napolju neprijatno reaguju na promenu temperature.
 
Potrebno je prijavljivati ih za točenje goriva tokom obavljanja polaska. Pisao sam nedovano kako je to bilo na liniji 34, gde je vozač obavestio centralu da ima za još krug i po, a ovi ga očigledno pitali šta ih obaveštava o tome i šta očekuje od njih da urade. Naravno, nakon što su ga prethodno ispitali da li je siguran da je dobro video i protumačio pokazivač goriva. A vozač redovan na tom vozilu.​
 
Evo mog posta iz decembra koji iz nekog razloga nisam objavio na ovom forumu. Vozilo je u međuvremenu obeleženo i postoji u sistemu...

Kobra 70243 na liniji 860I, tokom točenja goriva na Zmaj pumpi. Ovu situaciju sam već video na internetu pre par nedelja, ali sam mislio da je vanredan događaj. Inače, u pitanju je polazak u 21h iz Bariča, a pre toga ovo vozilo radi polazak u 18h sa BASa. Ako uzmemo u obzir da je vreme vožnje između terminusa oko 90 minuta, neverovatan je bezobrazluk da vozač za vreme pauze od nenormalnih 90 minuta nije to obavio u Obrenovcu. Da ne pričamo da ovo vozilo ni posle više meseci rada nije obeleženo brojem iz SJP-a, nikad nije prijavljeno na liniju, tako da ako želite da prijavite ovaj bezobrazluk (na primer, jedna žena je trebala da preseda drugi autobus), možete da se slikate. Mislim, mi ludaci ovde možemo, ali ne bih da trošim živce bezveze, a i ovo je nova Lasta, samo još malo da se osile, svašta će da se toleriše...
njixaoc.jpg
 
Prošlo je tačno pola meseca otkako je Strela počela sa radom na potezu 700.

Naime, nisu se baš proslavili u tome, te se građani Zemun Polja i Batajnice svakodnevno žale na preskakanje prvih polazaka, pa i onih u toku dana, kao i na to da vozači iz Šri Lanke maše trasu linija (pretežno na liniji 705 gde od početka u oba smera idu Karamantinom iako ta linija tamo ne ide).

Sem svega toga, na linijama 73 i 706 šalju više solo vozila nego što je ugovorom predviđeno. Novi zglobni autobusi im stižu tek krajem avgusta, ali nejasno je zašto su sada preuzimali linije ako nemaju dovoljno zglobova za iste.

Jedina prednost Strelinog preuzimanja ovih linija jesu nova i klimatizovana vozila, ali pouzdanost posebno prvih polazaka je opala, kao i pouzdanost nekih ređih linija poput 708 gde vozači iz Šri Lanke kasne po 15 minuta.

Ostaje samo nada da će građani masovnim prijavama (što i rade) uspeti da izdejstvuju da se stanje poboljša.
Prvi polasci se ne realizuju jer je okretnica 40km dalje od samih okretnica. To nije normalno, da se razumemo. Nadam se da će se taj problem rešiti novom okretnicom u Busijama, koja će se nadam biti uskoro gotova.
Ali, ostaje ovaj bezobrazluk na više nivoa. Displeje i mogu da oprostim ali ne u nekom na daleko periodu, ukoliko Novatronic ne može toliku količinu da isporuči u tom periodu. Ali aparati za praćenje koji ne postoje su čist bezobrazluk i ukoliko se ne pojave u narednih nedelju dana, pustićemo vest u medije.
 
Стрела је изгледа прешишала Банета и екипу по многим стварима јер они ово не раде.

Али да напишем опет: Стрела = Бане, Лу(д)и и екипа. Нема разлике.
Baneta i Ludog znamo uglavnom po zastrašujućem održavanju. Ako neko ima trenutno dobro održavanje, ima Strela. Potvrdjujem iz prve ruke.
 
Prvi polasci se ne realizuju jer je okretnica 40km dalje od samih okretnica. To nije normalno, da se razumemo. Nadam se da će se taj problem rešiti novom okretnicom u Busijama, koja će se nadam biti uskoro gotova.
Kakva okretnica u Busijama? Zar postoje uslovi za tako nešto? Koliko mi je poznato iz priča, linija ide kružno jer upravo ne postoje uslovi za okretnicu.
 
Kukali su ovde razni kako nema Strele i kako je ona sjajni prevoznik, pa eto je, ko vas j*** sad. (i nas bogami)

Prijave su smejurija, za privatnike ne važe, ja sam odavno digao ruke od te rabote..
Ne vaze i za gsp, ne brini se ništa. Pa jel rekao dr. Šapić kako ne mogu da kažnjavaju sami sebe. Prijavim kako je autobus prljav i kako vozač ne otvara treća vrata koja su ispravna, dobijem odgovor posle par dana kako je vozilo detaljno očišćeno i da je obavljen razgovor sa vozačem - epilog svega je da vozilo nisu ni takli, a kamoli oprali, dok vozač opet ne otvara treća vrata.
 
Kakva okretnica u Busijama? Zar postoje uslovi za tako nešto? Koliko mi je poznato iz priča, linija ide kružno jer upravo ne postoje uslovi za okretnicu.
Sad tek vidim šta sam napisao, mislio sam kako su okretnice udaljene od garaže 40km. Mislim na sve okretnice, Batajnica, Ugrinovci, Busije…
 
Vrh