Već u glavi imam ostale putnike:Ovo se rešava tako što se stane ispred autobusa i pozove saobraćajna policija. Kršenje odredbe u linijskom prevozu što je kažnjivo.
Prijave na Šapić + ne otvaraju i ne rešavaju.
A onda vozač ili krene da te obilazi ili da ide u rikverc.Ovo se rešava tako što se stane ispred autobusa i pozove saobraćajna policija. Kršenje odredbe u linijskom prevozu što je kažnjivo.
Pa nije da dvovratni autobusi uništavaju prevoz, posebno na dužim linijama. 45 i 73 jesu diskutabilni doduše. 600 sa slike je sasvim okej sa dvoje vrata.Interesantno je da su dozvolili dvovratne autobuse i na potezima 100, 700, 72, 73, 45 i ostalim linijama iz tog ugovora, kao da svesno žele ljudima da unište prevoz.
Sad videh da je na slici 601, izvinjavam se. Da, 601 nikako.601 baš i nije, u jutarnjem i popodnevnom špicu za vreme zimskog reda vožnje je pakao, ako neko iz zadnjeg dela autobusa želi da izađe moraće svi da izađu, nije to baš praktično za Beograd.
Prvo tender, pa raspodela, videćemo. Njihova polovna vozila ne ispunjavaju uslove u Beogradu.Da li neko zna sa kojim busevima ce Nis Ekspres voziti u BG? U Nisu sam u par navrata video neke stare Citare, ali nisam siguran da li je to Nis Ekspres ili neki drugi prevoznik.