Potrebno je znati tačno vreme i terminus polaska koji nije realizovan i prijavljivati svaki pojedinačno.Da li neko možda ima informaciju šta se dešava sa minibusom firme Bamiron (42036) pošto se minibus na tom polasku uopšte ne pojavaljuje na liniji već 10 dana. Kada su uzeli polazak delovali su mnogo ozbiljnije od Unacop-a i Arriva-e koji su preostali prevoznici na liniji 34, a ispali su najneozbiljniji od svih njih. Od sugrađana čujem da se uopšte ne pojavljuje ni prepodne, a ja sam ga koristio poslepodne pa time dolazim do zaključka da uopšte ne radi po ceo dan.
Гума или точак? Добро па нико није страдао.Otpao točak sa Beobusovog Maza 41434
Nema šta putnici da "gataju" jer na tim vozilima koji se otvaraju pritiskom na taster lepo piše na svakim vratima pritisnite taster za ulaz, odnosno izlaz. Ja ne znam stvarno jel su ljudi ne pismeni jer piše šta treba da rade, a oni idalje ne kapiraju.Imam pitanje, vidim da u autobusima privatnih prevoznika često piše da mora da se pritisne taster stop za otvaranje vrata, a takođe mora da se spolja pritisne taster kako bi se ušlo. Kod tramvaja su se ljudi navikli, ali me zanima zar ne treba da bude jedinstveno pravilo kod buseva jer normalnim ljudima koji nisu zaljubljenici u buseve je svaki bus isti i ne može da zna na kom mora da pritisne taster a na kom ne. Kod tramvaja je lakše jer svi znaju da postoje tri tipa tramvaja (Španac i Švajcarac na kome se pritiska i na trećem koji se sam otvara), ali ipak se desi da se neko ispali i ne pritisne taster
Zašto to gsp i grad ne regulišu? Mogli su da stave u ugovor da sem što mora da ima bus star xy godina da vozač mora da otvara sva vrata a ne da putnici gataju od busa do busa koji se pritiska
Opet vozač krkan. Morao je da oseti kad ga je izdala spoljna. Vozio je praznu dok se nije skroz odlepila i razlabavila, a onda je druga na vrućini stradala od preopterećenja i pregrevanja pa zbacila spoljnu.Nešto je mnogo legao na felnu. Čini mi se da je ostao bez obe gume.
Treba da postoji jasno definisano da li se pritiska taster STOP ili ne u svim vozilima JGP, ali isto je ovo tačno da ljudi ne znam gde gledaju pa ne vide natpis koji jasno stoji ispred njih. U nekim Strelinim Conectima gde STOP dugme zaista mora da se pritisne da bi se otvorila vrata, bukvalno stoji po 5-6 natpisa na jednim vratima da se pritisne taster za otvaranje vrata, i ljudi i dalje viču vozača da im on otvori. Da čovek ne poveruje…Nema šta putnici da "gataju" jer na tim vozilima koji se otvaraju pritiskom na taster lepo piše na svakim vratima pritisnite taster za ulaz, odnosno izlaz. Ja ne znam stvarno jel su ljudi ne pismeni jer piše šta treba da rade, a oni idalje ne kapiraju.
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Isto.Na nekim da, na nekim ne, lično sam video da nema nigde napisano, ja sam znao da se mora pritisnuti ali većina nije tad nastaju problemi.
Klima u Conectu je jezivo loša, tako da, dajte mi Higer any day now. Nijedno novo vozilo ne postoji u aplikaciji. Srbi voze kao manijaci i izdr***aju se na putnicima, stranci ne znaju trase. Displeji su misaona imenica. Kažem ja već da ćemo ih terati motkom.Prošlo je tačno pola meseca otkako je Strela počela sa radom na potezu 700.
Naime, nisu se baš proslavili u tome, te se građani Zemun Polja i Batajnice svakodnevno žale na preskakanje prvih polazaka, pa i onih u toku dana, kao i na to da vozači iz Šri Lanke maše trasu linija (pretežno na liniji 705 gde od početka u oba smera idu Karamantinom iako ta linija tamo ne ide).
Sem svega toga, na linijama 73 i 706 šalju više solo vozila nego što je ugovorom predviđeno. Novi zglobni autobusi im stižu tek krajem avgusta, ali nejasno je zašto su sada preuzimali linije ako nemaju dovoljno zglobova za iste.
Jedina prednost Strelinog preuzimanja ovih linija jesu nova i klimatizovana vozila, ali pouzdanost posebno prvih polazaka je opala, kao i pouzdanost nekih ređih linija poput 708 gde vozači iz Šri Lanke kasne po 15 minuta.
Ostaje samo nada da će građani masovnim prijavama (što i rade) uspeti da izdejstvuju da se stanje poboljša.