Šta je novo?

Privatni prevoznici

A zašto bi GSP bio rob Strele?
Toliko lobiranja za preuzimanje poteza i onda kada je došlo vreme, kao stop stop sačekajte mi prvo da skupimo vozače, vozite Vi još malo, ali mi ćemo kao uzeti nekoliko linija, a vi nas pokrivajte na ostalim. Kome to ide u prilog?

Sa druge strane "jadni ljudi" koji su totalno operisani od bilo kakvog razuma i zainteresovanosti za dešavanja izvan njihove kuće, mislim da je krajnje vreme da osete malo šamar realnosti, možda bi se malo više onda zainteresovali oko dešavnja u Gradu i ono najbitnije poteze Gradonačelnika.

Ovako status quo, sve se nastavlja po starom, odnosno nastavlja se urušavanje.
A zašto bi preko 120 hiljada stanovnika Batajnice, Ugrinovaca, Busija, Nove Pazove i Banovaca bilo rob prepucavanja sektaških državnih preduzeća i sektaških privatnih preduzeća? Otkud tebi pravo da pozivaš na bojkot i kolaps tolikog dela koji gravitira ka Beogradu ako ne živiš u tom delu, a čitajući drugi deo garantujem da ne živiš.

Sa druge strane ljudi u Batajnici osećaju šamare realnosti svih 14 godina koliko ja živim u njoj, a verovatno i pre toga. Od rušenja uključenja i isključenja sa novosadskog autoputa pa neotvaranja novog jedno 4-5 godina, do urnisanog doma zdravlja čiju izgradnju novog obećavaju i ova i ona vlast, a verovatno i svaka sledeća, do lažnih obećanja o kanalizaciji u Šangaju i celoj Batajnici i prošle i nove vlasti. Sledeći šamari su blokiranje petine stanovništva koje gravitira ka Batajnici jer eto nekome se žurilo da napravi brzu prugu i pregradi pola Batajnice, nek idu ljudi 16km okolo, šta ima veze, ko još planira nadvožnjak u tolikom naseljenom mestu, pa naposletku i redovni šamari od neke 2014. kad je GSP preuzeo 73 i 706, gde se u pasulj gleda kad, u kakvom stanju i da li će uopšte da dođe prevoz. A ima tu još šamara za popisati, no mislim da ti je ovo dovoljno.

Malo je oftopik, ali je moralo da bude ovako da bi shvatio koliko paušalno udaraš i koliko za početak opštinu Zemun zabole za tolikim delom svoje "teritorije", dobija finansije a iskoristi ih jedino kad baš mora na deo koji se zove Batajnica.
Tako da narod Batajnice, trpi i trpeće šamare dok god gospoda odozdo ne odluče da Batajnica bude opština za sebe a ne zemunska prćija, ma kako glasali i ma kako ih interesovalo ili neinteresovalo dešavanje oko gradonačelnika, prošlog žutog, sadašnjeg sektaškog ili nekog sledećog koji će ko zna kojoj organizaciji da pripada.

Hvala na pažnji.
 
E vidiš to je problem.

I pored svih nabrojenih problema Batajnica glasa za SNS i politiku koju SNS sprovodi. Možda je to uzrokovano i velikom apstinencijom, ali opravdanja nema.
I pored svega uvek je očekivanje da za glasanje/apsistenciju nikada neće stići posledica i to tako ide taljiga se, dok jednom sistem ne pukne, ne raspadne se.
Grad se guši, ogrezao je u korupciji, dokle samo?!?!
Na kraju će posledica biti ista kao i kada bi GSP obustavio vožnje najednom, jer Strela će se raspasti sama od sebe.
Oni nemaju kapaciteta za ovakve poslove, nisu ni mentalitetno ni fizički opremljeni za ovoliki obim rada, grade neke šupe bož sačuvaj ni oni ne znaju šta rade.
I onda će krenuti klasična srpska kuknjava, "jaooo pa kako smo pustili GSP da propadne, tada je bilo bolje, što ga nismo ojačali", zato treba da se reaguje.

I što se tiče ovoga odakle sam, tačno nisam iz Bataje, nisam ni blizu Bataje.
Ali ne menja poentu, da se ja pitam 2 dana protest celog GSP-a svih podsistema, da se Beograđani zapitaju kakva im je budućnost sa samo privatnicima. A to bi bilo upravo ono o čemu pričam, da se oseti posledica glasanja, a politiku Glasača koju sprovodi Dr Šapić jeste očigledno privatizacija prevoza u Beogradu, pa neka ti isti glasači osete na svojim plećima posledicu njihovih odluka.
Svako drugačije delanje je bežanje od problema.

Pritom nisam protiv heterogenizacije transporta u Srbiji, čak štaviše striktno se zalažem za isti na železnici, ali ovo u Beogradu je premašilo svaku granicu tolerancije
Svako ko je Vučićev kum i ima šupu na kraju Grada može da vrši prevoz putnika u jednom od najvećih prestonica na Balkanu, gde je tu ikakav kvalitet ili norma?
Niti je normalno da će predajom svih prigradskih poteza i privatizacijom Lastom Grad Beograd izgubiti gotovo svu kontrolu nad prevozom na sopstvenoj teritoriji, a nemamo nikakvu alternativu, nit normalnog tramvaja, nit metro, nit BG:VOZ i tu će zavladati strašna anarhija.

Mnogo se raspisah za večeras, Laku Noć.
 
Ne bih rekao da je goreo, više mi liči da nije održavan pošteno. Ovo je sramota da ovakav iznađe na ulicu sa sve slomljenom šoferkom.
 
Primeti sam dosta novih 511 ( bez solista)
Pošto sam iz Sremčice pa ih stalno viđam. Bar 3 komada su nova. Ali i dalje ne sklanja soliste.
 
Može im se, a uskoro čak dobijaju lep deo "kolača" što se tiče posla. Uskoro solo i dizel BMC-i dolaze, u pripremi su za novi tender, kao i nešto Kobri i Isuzu Citiport.

Košava prevoz na 94, dok još radi.







 
Wtf je ovo?
 

Prilozi

  • 80A1943E-4C32-42F8-8FFC-8BF7E27CFD2D.jpeg
    80A1943E-4C32-42F8-8FFC-8BF7E27CFD2D.jpeg
    121,3 KB · Pregleda: 173
Данас сам видео код Кеја Ослобођења Стрелин спринтер и у њему 10ак страних лица, претпостављам возачи на обуци
 
E vidiš to je problem.

I pored svih nabrojenih problema Batajnica glasa za SNS i politiku koju SNS sprovodi. Možda je to uzrokovano i velikom apstinencijom, ali opravdanja nema.
I pored svega uvek je očekivanje da za glasanje/apsistenciju nikada neće stići posledica i to tako ide taljiga se, dok jednom sistem ne pukne, ne raspadne se.
Grad se guši, ogrezao je u korupciji, dokle samo?!?!
Na kraju će posledica biti ista kao i kada bi GSP obustavio vožnje najednom, jer Strela će se raspasti sama od sebe.
Oni nemaju kapaciteta za ovakve poslove, nisu ni mentalitetno ni fizički opremljeni za ovoliki obim rada, grade neke šupe bož sačuvaj ni oni ne znaju šta rade.
I onda će krenuti klasična srpska kuknjava, "jaooo pa kako smo pustili GSP da propadne, tada je bilo bolje, što ga nismo ojačali", zato treba da se reaguje.

I što se tiče ovoga odakle sam, tačno nisam iz Bataje, nisam ni blizu Bataje.
Ali ne menja poentu, da se ja pitam 2 dana protest celog GSP-a svih podsistema, da se Beograđani zapitaju kakva im je budućnost sa samo privatnicima. A to bi bilo upravo ono o čemu pričam, da se oseti posledica glasanja, a politiku Glasača koju sprovodi Dr Šapić jeste očigledno privatizacija prevoza u Beogradu, pa neka ti isti glasači osete na svojim plećima posledicu njihovih odluka.
Svako drugačije delanje je bežanje od problema.

Pritom nisam protiv heterogenizacije transporta u Srbiji, čak štaviše striktno se zalažem za isti na železnici, ali ovo u Beogradu je premašilo svaku granicu tolerancije
Svako ko je Vučićev kum i ima šupu na kraju Grada može da vrši prevoz putnika u jednom od najvećih prestonica na Balkanu, gde je tu ikakav kvalitet ili norma?
Niti je normalno da će predajom svih prigradskih poteza i privatizacijom Lastom Grad Beograd izgubiti gotovo svu kontrolu nad prevozom na sopstvenoj teritoriji, a nemamo nikakvu alternativu, nit normalnog tramvaja, nit metro, nit BG:VOZ i tu će zavladati strašna anarhija.

Mnogo se raspisah za večeras, Laku Noć.

Složiću se sa svime navedenim, čak i sa bojkotom, nemam šta da dodam ili protivrečim. Ali bojkotom GSP-a celog Beograda, ne samo Batajnice kako si inicijalno predložio, ili sam ja možda samo pogrešno razumeo.

Jer kao što navedoh gore, Batajnica je i opštini Zemun i gradu Beogradu zadnja rupa na svirali, što je apsurdno. I konkretno u slučaju Batajnice nikakva promena vlasti, ove ili one neće dovesti do boljitka baš zbog onoga što sam naveo, preveliki deo kolača Zemun dobija na račun broja stanovnika i količine infrastrukture koju "održava" i "unapređuje" na potezu Batajnica, Busije, Ugrinovci. I tog dela kolača, koji mogu da čerupaju a ne pravdaju nikome, se niko od glavonja neće odreći, ma koja vlast bila u pitanju. Tako je sa putnom infrastrukturom, kanalizacijom, medicinskim i obrazovnim delom, pa naposletku i sa GSP-om. Budale su htele da ukinu kola hitne pomoći i samu hitnu službu u tolikom naselju sa tolikom gravitacijom okolnih mesta, pod razlogom "šta će vam". O čemu dalje pričati.

Što se tiče celog grada i privatizacije, čerupanja ili sahrane (kako god je kome "draže") GSP-a, tu su krivi svi ne samo sns ekspozitura Batajnice. I to čeka celu državu, ne samo Beograd ili GSP, sve dok su dotični na vlasti, a ja lično izražavam sumnju u namere a i kapacitet bilo koje zamenske ekipe, jer ipak su na kraju dana svi oni produkt ovog naroda i svi zabadaju kašiku u isti lonac.

Svakako, previše je otišlo u oftopik, na ovome bi se zadržao i ne bi dalje nastavljao.

Što se tiče Strele, danas sam koristio njihov autobus, deluje da je nov, klima za sad radi i čist je, mercedesov znak, prepakovani ili original ne znam. Prosečna starost vozača verovatno 55+ godina. Displej ne radi, odštampali su papir na kome piše broj linije, kao što i GSP radi, samo što je font na GSP-u boldovan i u veličini da može čovek sa zdravim vidom sa 15ak metara da vidi koja je linija, bez ikakvih problema. Kod dotičnih strelaca je font "regular", možda čak i "light" a čovek sa zdravim vidom može da vidi tek sa nekih 5m šta piše i to da se dobro fokusira. GG

Sve u svemu, sem što je autobus nov, neki inicijalni utisak je da će to biti sjaše kurta uzjaše murta, uz verovatno činjenicu da će vozači biti "neki tamo" sa drugog kraja sveta koji niti te razumeju niti ih zabole za tobom.
 
Na 706 došla Strela sa istim Mercedesima kao na 700 i 702, samo "harmonika".
Ono što može da se zaključi nakon dva dana jeste da, srpski vozači ukoliko te vide da stojiš na vratima kada stanu na stanicu ista ti i otvore, a uglavnom sva otvaraju bez obzira da li na svima neko čeka da izađe, dok gospoda obojeni ukoliko ne stisneš stop neće otvoriti vrata.
E sada, gde nastaje problematika, narod nije naučen na to, niti ima ikakvu naviku tog tipa, nikakvo "upozorenje" ili "uputstvo" za to nisam video po autobusima, možda stoji negde u nekom delu sa fontom veličine fusnote kao što im i natpis linije stoji. Pitanje je vremena ako se to bude ponavljalo koji će prvi da dobije preko usta, jer ovde 70% odrasle populacije koja koristi GSP radi po kojekakvim pogonima, građevinama i fizičkim poslovima generalno, gde nakon 8 (a uglavnom to bude 10) sati radnog vremena i borbe za egzistenciju najmanje razmišljaju o nekom dugmetu koje treba da stisnu da bi im neko otvorio vrata. Kada se na to doda da je vozač uvozni, a ljudima celog života bez ikakvog kliktanja bila otvarana vrata eto potencijalnog belaja.

Domaći vozači za sada voze normalno, ne kao ovi iz GSP-a koji su se trudili da narod ubede da svakodnevno voze džakove krompira, dokle će videćemo.

Solo autobusi kod srednjih vrata imaju mizeran broj rukohvata.
 
Na zglobnim Mercedesima vozač može da otvori iskljucivo prva vrata, ostala se ostvaraju samo tasterima, ali je za to trebalo postaviti natpise kako bi se ljudi snašli dok se ne naviknu, slično je kao kod Caf i Duwag tramvaja, pa sad svi znaju da se vrata otvaraju tasterom. To je bezveze rešeno kod Conecta, npr kod Mana postoji mogućnost otvaranja tasterom, a sva vrata može da otvori i vozač.
 
Oni su tako naručili te zglobove, dok samo na 70120 i 70121 vozač može na tastere da otvori sva vrata. Njih su jedine takve naručili jer se Surčin smatrao za grad, ali sada pošto su linije tamo proglašene prigradskim, uzeli su zglobove samo sa ovakvim sistemom. Plašim se da će takvi zglobovi biti i na 100 i 700, s obzirom da su te linije svratane u takozvanu zonu 4 koja se smatra prigradskom, tako da trebaće vremena da se ljudi nauče.
 
Može bus da se naruči i sa dugmetom kod četvrtih vrata, to ima samo sajamski 70064. Kod njega vozač može da otvori prva i druga vrata, a ostala mogu na tastere i spolja i iznutra, ali i to što kažeš, bolje je radi bezbednosti da nema tastera kod četvrtih vrata.
 
Oni su tako naručili te zglobove, dok samo na 70120 i 70121 vozač može na tastere da otvori sva vrata. Njih su jedine takve naručili jer se Surčin smatrao za grad, ali sada pošto su linije tamo proglašene prigradskim, uzeli su zglobove samo sa ovakvim sistemom. Plašim se da će takvi zglobovi biti i na 100 i 700, s obzirom da su te linije svratane u takozvanu zonu 4 koja se smatra prigradskom, tako da trebaće vremena da se ljudi nauče.
Linije 73 i 706 bar polovinom svoje trase prolaze kroz grad, apsurdno je svrstati ih u prigradsku, ali dobro očekivati logiku je suludo. Možda se gradom ne smatra ništa sa ove strane reke.
 
Ista situacija i sa 601 i 610, a vala i 600 i 607, ali šta da radiš kada su nepismeni ljudi na odgovornim pozicijama.

I da, ne napisah, ti prethodno spomenuti 70120 i 70121 su naručeni za 860I koja je svraćala do Surčina.
 
Фотографије су из 2022 и 2023.

MAZ 203.069 превозника Сага Транс П41322 на линији 37
41322.jpg

MAZ 203.069 превозника Думеко П41131 на линији 26
IMG-81501.jpg

Anadolu Isuzu Citiport 12 превозника Кнежевић транс П40940 на линији 37
IMG-81541.jpg


Надам се да је овај начин жигосања прихватљив.
 
Vrh