Šta je novo?

Privatni prevoznici

Upravo u Cobri BB Linee na 37-ici. Prvi put da vidim da je spolja ispala guma ispod lepljenog prozora, koji se logično i sam pritom odvojio od karoserije, možda oko jednog centimetra po sredini. Novije Cobre iz ovih poslednjih serija sa crvenim stolicama. Nema tu više od tek osnovnog baznog kvaliteta, sveukupno gledano. Veće anomalije samo na autobusima Isuzu-a i Otokara nisam video. Definitivno jedina dva turska brenda da stvarno nešto vrede, plus možda i Karsan kog nema kod nas. Dobro, i Temsa za turističke autobuse.
 
Uživao sam u čarima "spejs šatla" danas, na 59.
IMG_20240628_141205.jpg
 
Upravo u Cobri BB Linee na 37-ici. Prvi put da vidim da je spolja ispala guma ispod lepljenog prozora, koji se logično i sam pritom odvojio od karoserije, možda oko jednog centimetra po sredini. Novije Cobre iz ovih poslednjih serija sa crvenim stolicama. Nema tu više od tek osnovnog baznog kvaliteta, sveukupno gledano. Veće anomalije samo na autobusima Isuzu-a i Otokara nisam video. Definitivno jedina dva turska brenda da stvarno nešto vrede, plus možda i Karsan kog nema kod nas. Dobro, i Temsa za turističke autobuse.

Primetio sam isto i na Lekonovim Cobrama. Vrlo je nevešto zalepljena guma.
Takođe, prozori se užasno tresu i istog su kvaliteta kao kod Rakija.
Počeli su da forsiraju neku plastiku unutra, vrlo brzo se rastrese, neka Sagina na 48 u kojoj sam se vozio preksinoć se rastresla solidno.
 
Baš su mnogo podbacile u odnosu na starije serije. Umesto da se usavršavaju, oni ubacili u rikverc. Nadam da se će im sa takva filozofija obiti u glavu. Otokar je i deo grupe Koč. Ozbiljne su tu glave, i ozbiljan novac. Prave i solidne turističke autobuse. Isto važi i za Anadolu Isuzu.
 
Vrh