Pomisliće čovek da će potez 500 stvarno procvetati do kraja godineBeobus i Dumeco očekuju zglobne BMC, spremaju se za tender za potez 500. U Mašinoprometu takođe ima par solo BMC, videćemo za koga su.
Strela je poručila 180 solo i 34 zgloba, taman koliko im treba za poteze 100 i 700 i za uvođenje/pojačanje linija. Takođe se priča da uzimaju i nešto od linija u Novom Sadu, ali otom potom.Strela 300 i Mobilitas grupa 150, biće 450 novih vozila do kraja godine za privatne prevoznike.
Dodao sam još za poteze 300 i 400 koje će takođe preuzeti privatnici i onda se dolazi do cifre od 300 vozila za privatnike.Strela je poručila 180 solo i 34 zgloba, taman koliko im treba za poteze 100 i 700 i za uvođenje/pojačanje linija. Takođe se priča da uzimaju i nešto od linija u Novom Sadu, ali otom potom.
Ovo je pisano bez poteza 500. Za Beobus City su potvrdjeno Akie za gradski, a Dumeco ne verujem da će odstupati od Cobre.Beobus i Dumeco očekuju zglobne BMC, spremaju se za tender za potez 500. U Mašinoprometu takođe ima par solo BMC, videćemo za koga su.
Ne postoje zglobne Cobre, zato će verovatno nabaviti Bmc, a moguće da će svi zajedno uzeti Bmc odjednom: C&LC, Dumeco i Beobus. Postojaće stavka u ugogovoru da moraju povući sva vozila starija od 7 godina.Ovo je pisano bez poteza 500. Za Beobus City su potvrdjeno Akie za gradski, a Dumeco ne verujem da će odstupati od Cobre.
Nista kvalitetniji nisu od Maza, za par godina će biti u istom stanju. Pričali su ljudi iz Sremčice da su im Mazovi bili dobri na početku, a da su se onda raspali. U Gsp-u ce izdržati bar 10ak godina rada, dok kod privatnika ima da se raspadnu za 5 godina. Okej neka kupuju turske krševe, ali da budu manje plaćeni ako ne zamene svoja vozila nakon što odrade 5 godina, kao što je uslov Streli za poteze 100 i 700. Vidi se kod Higera, Bmc i Akia da nisu za više od 5 godina rada, ali to mi je zaista neshvatljivo jer onda ispadaju daleko manje isplativi od jednog Citara, koji je 50% skuplji, ali može da radi duplo duže.Vrlo brzo će linija 511 postati isto što i sada sa ovim BMC busevima, s obzirom koja ga dunsterska ekipa vodi, čak i Dumeco koji nije kao nekad.
Koliko vozila na liniji 511 premašuje 7 godina? tj koliko će ih premašiti do novog ugovora?Vrlo brzo će linija 511 postati isto što i sada sa ovim BMC busevima, s obzirom koja ga dunsterska ekipa vodi, čak i Dumeco koji nije kao nekad.
Sve osim Mana i novih Bmc koji su stigli. Biće potpuno novi vozni park, a C&LC će svoje solo Akie prebaciti na druge linije poteza 500.Koliko vozila na liniji 511 premašuje 7 godina? tj koliko će ih premašiti do novog ugovora?
Dakle čekamo 1. septembar. A do tada ...Sve osim Mana i novih Bmc koji su stigli. Biće potpuno novi vozni park, a C&LC će svoje solo Akie prebaciti na druge linije poteza 500.