Šta je novo?

Privatni prevoznici

Beobus i Dumeco očekuju zglobne BMC, spremaju se za tender za potez 500. U Mašinoprometu takođe ima par solo BMC, videćemo za koga su.
 
Strela 300 i Mobilitas grupa 150, biće 450 novih vozila do kraja godine za privatne prevoznike.
Strela je poručila 180 solo i 34 zgloba, taman koliko im treba za poteze 100 i 700 i za uvođenje/pojačanje linija. Takođe se priča da uzimaju i nešto od linija u Novom Sadu, ali otom potom.
 
Strela je poručila 180 solo i 34 zgloba, taman koliko im treba za poteze 100 i 700 i za uvođenje/pojačanje linija. Takođe se priča da uzimaju i nešto od linija u Novom Sadu, ali otom potom.
Dodao sam još za poteze 300 i 400 koje će takođe preuzeti privatnici i onda se dolazi do cifre od 300 vozila za privatnike.
 
Beobus i Dumeco očekuju zglobne BMC, spremaju se za tender za potez 500. U Mašinoprometu takođe ima par solo BMC, videćemo za koga su.
Ovo je pisano bez poteza 500. Za Beobus City su potvrdjeno Akie za gradski, a Dumeco ne verujem da će odstupati od Cobre.
 
Ovo je pisano bez poteza 500. Za Beobus City su potvrdjeno Akie za gradski, a Dumeco ne verujem da će odstupati od Cobre.
Ne postoje zglobne Cobre, zato će verovatno nabaviti Bmc, a moguće da će svi zajedno uzeti Bmc odjednom: C&LC, Dumeco i Beobus. Postojaće stavka u ugogovoru da moraju povući sva vozila starija od 7 godina.
 
Dumeco kažem za gradski da neće odstupati od solo Cobre, a za 511 BMC.
 
Vrlo brzo će linija 511 postati isto što i sada sa ovim BMC busevima, s obzirom koja ga dunsterska ekipa vodi, čak i Dumeco koji nije kao nekad.
Nista kvalitetniji nisu od Maza, za par godina će biti u istom stanju. Pričali su ljudi iz Sremčice da su im Mazovi bili dobri na početku, a da su se onda raspali. U Gsp-u ce izdržati bar 10ak godina rada, dok kod privatnika ima da se raspadnu za 5 godina. Okej neka kupuju turske krševe, ali da budu manje plaćeni ako ne zamene svoja vozila nakon što odrade 5 godina, kao što je uslov Streli za poteze 100 i 700. Vidi se kod Higera, Bmc i Akia da nisu za više od 5 godina rada, ali to mi je zaista neshvatljivo jer onda ispadaju daleko manje isplativi od jednog Citara, koji je 50% skuplji, ali može da radi duplo duže.
 
Зато што се једна Ракија за 5 година отплати а након тога се не одржава и остварује 5 година чист профит.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ako neko zna vozače sa linije 607, zaboravio sam kabl za punjenje malo pre u njemu. Smer ka BB.
P70203
Ostao uboden u usb utičnicu. 🥲
 
Mozovi na pocetku su bili vrhunski, isli su odlicno, nisu se raspadali, ali su clc prvi popustili, pa onda ostali.Dumeco je jedini okej i dalje.Secam se kad su dosli bilo je uzivanje voziti se njima.
 
Postavljeno je prvo pitanje na tenderu za poteze 100 i 700 i zahtev je usvojen
 

Prilozi

  • E85E037B-83F3-41CB-8DE9-07F371231EBA.png
    E85E037B-83F3-41CB-8DE9-07F371231EBA.png
    337,9 KB · Pregleda: 144
  • 53C3D6F8-17D5-4BCA-8DA2-BDADE6B03B1F.png
    53C3D6F8-17D5-4BCA-8DA2-BDADE6B03B1F.png
    345,3 KB · Pregleda: 145
  • 6DBC5181-CF13-4216-8181-58C48476E770.png
    6DBC5181-CF13-4216-8181-58C48476E770.png
    242,7 KB · Pregleda: 109
  • FEDA6FE0-97FB-4519-BC08-C6CB647DE29B.png
    FEDA6FE0-97FB-4519-BC08-C6CB647DE29B.png
    238,6 KB · Pregleda: 129
ajde neko ovu zagonetku da prebaci na srpski. mislim da nas ima ovde koji ne razumemo šta je pisac hteo reći.
 
U suštini se barata sa pojmovima, javna nabavka usluga i javni ugovori usluge ili tako nešto. U suštini tehnikalije, da li se uslov odnosi na završene ugovore ili one koji još traju, itd. Verovatno se onda otvara put za još neke privatnike ili grupe, ali realno nama to ništa ne znači.
 
Šta bi sa tenderom za nacrt dva tendera za privatno partnerstvo? Ja nigde ne mogu da nađem ništa vezano za to.
 
Vrh