Šta je novo?

Privatni prevoznici

Можда најудобнији у којем сам се возио.
1000028422.png
 
Ali, ali, kaže @dejanbg88 da tapaciri nisu bitni i da to pravi razliku 10-15% u odnosu na netapacirana sedišta. Ovi Citaro su vrhunski busevi, samo je čudno što nemaju nijedan prozor.
 
Ali, ali, kaže @dejanbg88 da tapaciri nisu bitni i da to pravi razliku 10-15% u odnosu na netapacirana sedišta. Ovi Citaro su vrhunski busevi, samo je čudno što nemaju nijedan prozor.
Није само тапацир. Сама ношења на аутобусу, како се понаша преко рупа, кочење, бука... Пре тога сам био 45 минута у 511, брате, као сам се два дана возио.
 
Није само тапацир. Сама ношења на аутобусу, како се понаша преко рупа, кочење, бука... Пре тога сам био 45 минута у 511, брате, као сам се два дана возио.
Sve jasno, to ti je kad se voziš kvalitetnim autobusom, kad sednem u Citara ili C&LC Mana posle Higera, kao da sam seo u avion.
 
Problem je samo asfalt kod sajma koji može da ih uništi samo tako, ali videćemo koliko će trebati da se te zveri raskantaju.
 
Ali, ali, kaže @dejanbg88 da tapaciri nisu bitni i da to pravi razliku 10-15% u odnosu na netapacirana sedišta. Ovi Citaro su vrhunski busevi, samo je čudno što nemaju nijedan prozor.
Nedostatak prozora na kipovanje ili klizno otvaranje je veliki problem, a sedišta iako super ovako, nisu baš za grad. Ne moraju biti ni tako bogato tapacirana, a s obzirom na raspored sedišta i samo dvoja vrata, verovatno je trebao da radi na nekim prigradskim linijama, mislim pošto su sa lagera. Za aerodrom u suštini idealni, al samo VOITH nije za takve rute po meni.
 
Verovatno je autobus bio namenjen za neki grad na Zapadu gde se prozori ne naručuju obično. Za Beogradske uslove to je pakleno, srećom pa ne rade na nekim bitnijim linijama.
 
50 % novih i 50% ne starijih od 7 godina
Od 1. Septembara.

Baš da vidimo tih 11 novih na liniji 511
 
50 % novih i 50% ne starijih od 7 godina
Od 1. Septembara.

Baš da vidimo tih 11 novih na liniji 511
Zapravo su već stigli i stoje parkirani na putu za aerodrom, zglobni Bmc dizeli su u pitanju. Neće biti od prvog septembra, ali verovatno hoće od 1. januara, Strela preuzima poteze 100 i 700 od 1. oktobra, a za ostale privatnike ćemo videti kad će potpisati ugovore i koji će biti rok za sve to. Nesumnjivo će biti gradski prevoz bolji kada se sve to ostvari o čemu je Šapić pričao, ali će se te silne Akie i Bmcovi raspasti za 3-4 godina i onda ćemo doći u istu situaciju u kojom smo sad, a biće ulupane nenormalne pare na sve to.
 
Sve je fasada i šminka.

Ali Beograd sa Šapićem i ne zaslužuje bolje, neka vas / nas j*** čovek koji u autobus nije ušao još od najezde skakavaca.
Bas to, ovo je čista sprdnja sa svima nama, a ljudi toga nisu ni svesni, svi će vikati “ura vidite nove autobuse”. Onda će se za par godina isčuđavati kako se sve raspada, kao što sad čujem komentare ljudi u busu na Higera “Autobus trese kao da je stari”.
 
Jedna, barem za mene, nesvakidašnja situacija. Danas sam se oko 17h vozio Bamironovim minibusom na liniji 34. Čuo sam vozača kako prijavljuje da ima goriva samo za još jedan krug i da onda mora da dođe do garaže. Na kraju se završilo tako što je vozač rekao da će nastaviti da vozi, iako je siguran da ono što mu pokazuje displej, znači da nema dovoljno goriva, jer vozi svaki dan vozilo i da ako dođe do nečeg nepredviđenog, da ne bude da nisu obavešteni.​
 
Već par nedelja je ta linija u planu, ali kako priče kruže svega dva busa će biti na njoj i to cobre tako da neće biti ništa posebno, ako i na sat vremena bude išla puna kapa.
 
Ova zapravo hoće biti korisna, jer će preko petlje Jakovo ići na novi put do Novog Beograda, pa će nastaviti kao 860MV preko Jurija Gagarina i sajma i tako doći do Beograda na Vodi i to će ujedno građanima Progara, Boljevaca i Jakova biti najbrža veza sa gradom, jedini problem će biti interval.

Takođe je u planu produženje linije 606 do Surčina.
 
Ako to od sutra puštaju, očekujem 605E ili ti 608 od petka ili ponedeljka.
 
Znači trend uvođenja novih linija pod okriljem Strele se nastavlja. Odjednom ima para za širenje mreže, mislim ne odjednom, traje to već izvesno vreme. Ispašće posle stvarno da je zahvaljujući privatnicima prevoz u Beogradu bolji, a na koji način se to postiže i kojim parama, tj sa koliko, manje važno. No dobro, neka imamo i neku bar korist od svog ovog mešetarenja.
 
Ove godine, privatni prevoznici pod konzorcijumom MobiLitasa, menjaće ukupno 152 vozila. Broj autobusa koji izlaze iz saobraćaja:

Banbus - 28
MobiLitas - 22
Transprodukt - 10
CLC Group - 9
Beobus City - 9
BB Linea - 8
Dumeco - 8
Knežević trans - 8
Unacop - 7
Tamnava Trans - 7
LDM Group - 7
Lekon - 5
Presto - 5
MM Trans Company - 5
Bamiron - 3
Saga Trans - 3
Ćurdić - 2
Trans Jug - 2
Lui Travel - 1

Nova vozila koja su potvrdjena dolaze ili su očekivana da će doći su:

Banbus - Akia, MB Sprinter
MobiLitas - Temsa, MB Sprinter
Transprodukt - Otokar, MB Sprinter
CLC Group - Akia, BMC
Beobus City - Akia, MB Sprinter
BB Linea - Cobra, MB Sprinter
Dumeco - Cobra
Knežević trans - ?
Unacop - Cobra
Tamnava Trans - Otokar
LDM Group - Cobra
Lekon - Cobra
Presto - Akia
MM Trans Company - Akia
Bamiron - Cobra, MB Conecto
Saga Trans - Cobra
Ćurdić - MB Sprinter
Trans Jug - Cobra
Lui Travel - Otokar
 
Vrh