Šta je novo?

Privatni prevoznici

Onaj Sajamski BMC sa tapacirungom od Cvrčka se već raspada, lupa sve u putničkom prostoru. Neće još dugo biti u dobrom stanju, već sada je lošiji od barem polovine GSP-ovih.
 
Jel se zna za koga su?Pisu u komentarima da stizu u Beograd.
IMG_8067.png
 
Pa zar nije Gungula pre par dana najavio da će Beograd da kupi ne znam koliko beše solo i zglobnih vozila...
 
Za nekog privatnika 100%, nisu oni za gsp jer treba da stignu tek za 8 meseci od kad se završi tender i potpise ugovor.
 
Što mene nervira ovaj raspored sedišta na Kobrama, jedan red sedišta levo je višak i samo pravi guužvu kod srednjih vrata...
 
Sekretarijat bi ozbiljno trebao da se pozabavi sa vozačima iz Šri Lanke, danas je lik promašio na 74ci trasu.
I mrtvo ladno ispred Novog Groblja (van stajališta kod kapije) otvorio vrata najednom, čekao 3 minuta i nastavio dalje.
Nekada imam osećaja kao da su na drogama.
 
Očigledno da je jedino rešenje konstantno prijavljivanje vozača. Da se barem proba za koji %, ako ništa drugo, promeniti stanje na bolje. Sličnu situaciju sam imao na liniji 600 i to je bilo baš kada je bio derbi u fudbalu, pa prvo što sam pomislio je da je policija naložila promenu trase (ne bi bio ni prvi ni poslednji put), a u stvari je vozač promašio skretanje za Mostar pa na pola silazne rampe ka Steco (pravac ka Nišu) krenuo da vozi u rikverc, a iza nije bilo, na svu sreću mnogo vozila koja su tu skretala. Drugi put je bilo ono što sam pisao za vozača na 34 gde nas je vozio preko ležećih kao da smo na reliju i činilo se kao da ćemo doživeti neku povredu, jer je pretilo da udarimo glavom o krov, a i da padnemo sa sedišta, pa kad je čuo našu viku, tada je usporio. Treća situacija je bila kada je po prelasku Dušanovačkog nadvožnjaka sa 25 krenuo da vozi trasom 26, pa onda hteo da okreće u onim uskim ulicama gde bi zaglavio vozilo 100%, te je na kraju morao da ide trasom 26 do Darvinove.​
 
Idem i ja povremeno 34-rkom, i ima jedan od tih pridošlica da vozi tako da vožnja podseća na rollercoaster. Nije moguće ni sedeti normalno, pogotovo što su ti kombiji uglavnom sa ručnim menjačem. Mada ima i jedan naš divljak na toj liniji, ako je tu uopšte redovan.
Sekretarijat bi ozbiljno trebao da se pozabavi sa vozačima iz Šri Lanke, danas je lik promašio na 74ci trasu.
I mrtvo ladno ispred Novog Groblja (van stajališta kod kapije) otvorio vrata najednom, čekao 3 minuta i nastavio dalje.
Nekada imam osećaja kao da su na drogama.
Primetio sam odavno da im je i mimoilaženje veliki problem, neretko u situaciji gde bi provukao i Boeing 747. Gde su imali obuku ne znam, al dosta ih je sa vrlo upitnim znanjem i veštinama. Da ponovim da nemam ništa protiv da ih uvoze kad je već situacija takva, al mora se na mnoge stvari obratiti daleko veća pažnja.
 
Gsp je po pitanju vozača institucija za sve privatnike. Znaju oni da kasne namerno, pa da krate krugove i znaju da krenu ranije, ali su po pitanju vožnje 100 puta bolji od vozača privatnika. Kosmaj je zaposlio neke mlade vozače i juče me je jedan vozio na 303, dečko super vozi, bez nekog cimanja, naglog kočenja, ili bilo čega drugog.
 
Dok je moje iskustvo jednog izgleda novog na 27 da vozi reli. Umalo nije ubio motociklistu na raskršću kod Skupštine tamo gde trasa ide u X (ka Trgu ide na Terazije, a sa Trga od Terazijskog tunela). Ali prevoz svakako je iz dana u dan sve gori i gori.
 
Sekretarijat bi ozbiljno trebao da se pozabavi sa vozačima iz Šri Lanke, danas je lik promašio na 74ci trasu.
I mrtvo ladno ispred Novog Groblja (van stajališta kod kapije) otvorio vrata najednom, čekao 3 minuta i nastavio dalje.
Nekada imam osećaja kao da su na drogama.
Za to nepoznavanje trase bi trebalo da, pored vozača, bude odgovoran i prevoznik koji je odobrio da vozač samostalno vozi trasu koju očigledno ne poznaje dobro. S druge strane, ne kapiram šta je problem uložiti u uređaje za navigaciju, pa čak iskoristiti i ove sad nove uređaje što ugrađuju vozačima. Kako god, tehnologija postoji i treba da se iskoristi - nije sramota ako se vozač služi navigacijom, sramota je ako se pravi da je poznaje i onda se desi to što se desilo.
Primetio sam odavno da im je i mimoilaženje veliki problem, neretko u situaciji gde bi provukao i Boeing 747. Gde su imali obuku ne znam, al dosta ih je sa vrlo upitnim znanjem i veštinama. Da ponovim da nemam ništa protiv da ih uvoze kad je već situacija takva, al mora se na mnoge stvari obratiti daleko veća pažnja.
To mi je jako čudno, moguće je da su ih zastrašivali ako bilo kako i bilo koliko oštete vozila, pa se sad tako ponašaju u saobraćaju. Inače su i njihove ulice jako uske i u užasnom stanju. Čak sam i na Malti doživeo njihovu vožnju, ulice preuske, sa zidovima i oštrim uglovima - a oni voze bez problema, manevrišu toliko dobro da verujem da bi i sa povezom na očima mogli bez greške da prođu trasu.
 
Ovi novi uređaji imaju mapu sa navigacijom, samo trebaju da prate crvenu liniju ako nisu sigurni kuda treba da idu. U sve više vozila privatnika su ugrađeni novi uređaji, kad bude u svim vozilima verujem da neće više biti takvih problema.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Vrh