@Vinča307
Buka je već druga priča. Izolacija, ne samo motornog prostora, rashladni sistem i još dosta toga. Što reče i Toma, i nikad nisam bio pod utiskom da bilo ko od "Turčina" slabo ide sa Cummins motorom, pa ni solo BMC. Zujanje je već do sistema hlađenja motora. Neko je već pisao da je kod BMC-a prisutan samo jedan veliki ventilator, na primer, dok se kod Akia naziru čak pet, koliko sam primetio. Znači, drugačiji je i HPV. Turci koriste različite prateće agregate, a verovatno su većinom iz domaće proizvodnje. Pa s toga se to zujanje nekad čuje i kod Cobri sa mečkinim motorom. Kod Solarisa je sve to sigurno bolje i kvalitetnije spakovano. Delovi su od onih boljih proizvođača sigurno, a motori su zasigurno isti. Mada taj ISB ima i verziju sa ravno 300ks. Nisu svi sa 280, pa verovatno i tu ima varijacija.
Buka je već druga priča. Izolacija, ne samo motornog prostora, rashladni sistem i još dosta toga. Što reče i Toma, i nikad nisam bio pod utiskom da bilo ko od "Turčina" slabo ide sa Cummins motorom, pa ni solo BMC. Zujanje je već do sistema hlađenja motora. Neko je već pisao da je kod BMC-a prisutan samo jedan veliki ventilator, na primer, dok se kod Akia naziru čak pet, koliko sam primetio. Znači, drugačiji je i HPV. Turci koriste različite prateće agregate, a verovatno su većinom iz domaće proizvodnje. Pa s toga se to zujanje nekad čuje i kod Cobri sa mečkinim motorom. Kod Solarisa je sve to sigurno bolje i kvalitetnije spakovano. Delovi su od onih boljih proizvođača sigurno, a motori su zasigurno isti. Mada taj ISB ima i verziju sa ravno 300ks. Nisu svi sa 280, pa verovatno i tu ima varijacija.