Pa pitanje je pošto C&LC baš ima dva BMC-a na gas, koliko sam ispratio. Na svim portalima se mogu pročitati gluposti u neverovatnim razmerama. Ne znam dal je Novi Beograd davao vozila na 511, što možda i nije najgore rešenje da se malo pomogne, s obzirom i da privatnici pokriju ponekad i neki polazak GSP-a. Nego mi je neverovatno koliko se nekim prevoznicima tolerišu bahatost i nemar. Dobiješ siguran posao od Grada, uz dosta solidnu naknadu i radiš kao najgori klošar. Koji je to mentalni sklop ljudi koji vode te firme, apsolutno nikada neću moći da razumem. Profit jeste broj jedan kod svih privatnih firmi, al valjda ima nešto i do neke etike, pa i renomea. Na kraju krajeva, ako ništa drugo nije važno, ipak bi neka elementarna bezbednost morala biti u apsolutnom fokusu. Ipak se vrši usluga prevoza putnika. Koliko god želeli i da uštede, kupovina baš onih najjeftinijih vozila nije uvek i najisplativije.