Pišem ovde jer smo na ovoj temi pričali o BMCu, a i kratko je:
Danas mi posle X godina na 31 zapao IK-218N sa g.b. #952, sa nekim vozačem koji voli da brza, ali ume da vozi.
Jeste da je #952 sav štrokav i da sve treska i tandrče, ali u poređenju sa špiritus BMCovima, ide ko raketa. Još ima onaj meni drag prepoznatljiv MAN D20 zvuk koji sam slušao 25 godina, i kad doda gas stvarno se oseti snaga.
Druga, još bitnija stvar - unutrašnji raspored je mnogo bolji i ima više prostora. Iako je Ikarbus kao kompanija bio aljkav u mnogo stvari, ako su išta shvatali, to su bile gužve u Beogradskom prevozu, i gde se stvara najviše zastoja u vozilu. I zato lepo imaju 2. vrata više pozadi, ka zglobu, a 3. vrata su odmah iza, pored harmonike. I nema čepova i gužvanja dok se čovek probije do vrata. Čak je i Ikarbus to razumeo, bar tada sa IK-218N.
A ove BMC parne mašine kao da su pravili za Novi Sad, sa ravnim ulicama i 5 puta manje putnika. Što opet potvrđuje ono da o nabavkama u ovoj zemlji odlučuju ljudi koji nemaju veze sa time što nabavljaju i potpisuju...
Pored slepačkog rasporeda vrata i prozora, BMC bolje da nikad nije stavljao ona dva sedišta između zgloba i 3. vrata, što im noge putnika idu ka unutra i tako smetaju svima koji ulaze i izlaze. Bolje da su prosto ostavili prazan prostor za stajanje i ćozdra vozdra. Takođe su im debilne one šipke-barijere u stajaćem delu što kao služe da pregrade roditelja koji stoji pored kolica. Ne znam samo od čega da ga pregrade, od bočnih 10G sila koje se javljaju u autobusu na špiritus... Te gluposti samo dodatno smetaju u protoku i preraspoređivanju putnika, u već očajno koncipiranom i tesnom autobusu.
Evo ih ovde debilne barijere i ograde, zatim suženje pred vrsta i sedišta tačno u zoni vrata. Vide se i amaterski škrtarski uglačani golometalni rukohvati.
Ovaj sa slike je Lastin ali je isti kao GSPov
Težak amaterizam BMCa, bezobrazluk onih koji ih nametnuše Beogradu i slepilo onih koji ih prihvatiše i platiše. Glupost od autobusa.