Mislim, možda si ti i u pravu, pa sam te zato i pitao koliko si siguran u to. Prosto, ne idu mi ti obrtaji za maksimalnu snagu, jer to znači preko 3000 da može da dobaci pre limitera, a to je baš mnogo za motor tog tipa, pogotovu ako se uporedi sa sličnim agregatima MAN-a i IVECO-a (D08 i Tector), a i mercedesov (više Micubiši) OM906la od 6.4L pa se ne vrti toliko, barem koliko je meni poznato.Meni je ovo rekao čovek koji radi sa vozilima na Novom Beogradu i Dorćolu, tako da ako je on mene slagao slagao sam i ja vas.
Solo vozilo, po ugovoru smeju da daju solo vozila do 15 metara. Inače su Solarisi trenutno rezerve, odnosno upadnu kada neki zglob crkne, što je u ovom slučaju 70064.
Gde dele linije na gradske i prigradske? Ima li neki ugovor?Po ugovoru smeju da šalju dvovratan bus jer je 601 prigradska linija od jula. Smešno je samo to da je od svog osnivanja bila gradska linija i to čak skoro 70 godina, čak je jedina linija poteza 600 na kojoj nikada nije radila Lasta, pa onda dođe SNS i sve to za čas promeni.
ISB 6.7 (koji se inače nalazi u solo BMC) je manji za 1000 kubnih centimetara od OM936LA, te mi deluje da ima logike da je slabiji.
Isto kao i Citaro koji je dvovratni jer je ugovorom predvidjeno da vozila moraju da imaju dvoje vrata. Mislim da Strela šalje više zglobova nego sto je predvidjeno ugovorom i onda komotno mogu da pošalju neki solo umesto zgloba.Kako ovo uopšte može da radi na liniji 601?
Kako se plaća kilometraža, kao zglobno vozilo?
Ovaj je napravljen konkretno za Evropsko tržište, tako da ništa ne mora da znači. Svakako informacija koju sam dobio verujem da je vrlo pouzdana, jer izvor zna BMC u srž, jer svakodnevno radi sa njima.
Ali je činjenica da su svi Turci sa Cumminsom nekako tromi i bruje, dok ovaj Strelin Solaris ide kao zmaj i vuče ludački, plus uopšte nije bučanNemoj slušati tek tako razne "stručnjake". Od majstora mi se često diže kosa na glavi, pogotovu od njihovih teorija i zanja u malom prstu. Ne omalovažavam nikoga, nego ti je to prosto tako kod određenih zanimanja. 100 ljudi 100 različitih verzija, priča itd. Proguglaj malo ako nećeš sam da proveriš. Nije me mrzelo da izađem na trenutak i na sajt BMC-a. Postavljam i screenshot.
Pogledajte prilog 190324
Jasno ti piše 204kw pri 2100 obrtaja u minutu. Prosto, ne može kod sličnih motora biti tolike razlike, jer ako se nešto prosečno vrti na 1500, a drugo na čak 2500 obrtaja, reč je o tehnički potpuno različitim jedinicama, a to u svetu komercijalnih vozila ne prolazi. Tolike razlike menjaju mnogo toga, počev od trajnosti samog motora, potrošnje, termičkih karakteristika, razvoja snage i obrtnog momenta. Kad bi tom Cummins-u bilo potrebno skoro 3000 obrtaja da dođe do skromnih 280ks, verujem da ni izbliza ne bi bio ovoliko uspešan i rasprostranjen.