Pitanje ti jeste na mestu, al svaka dodatna godina razvoja za elektro vozila može da čini veliki razliku. E-busevi sa većom autonomijom, mislim na ove baterijske, realno su tek od skoro u ponudi, tj. ne više od dve tri godine. No, prvo i osnovno, privatnici kupuju šta im je volja, dok za GSP Grad odlučuje o nabavci vozila, i to se odvija isključivo preko tendera, naravno. E-busevi sa super kondenzatorima imaju svojih prednosti, i ne čine se baš promašajem, s tim što su kineske proizvodnje, pa i ova zadnja serija zna da zveči fino. Doduše, i prva je relativno zdrava. Solidno se ukupno drže posle koliko već, jedno sedam osam godina. Nije da nisu rastrešeni, al nije ni da se raspadaju kao BKM trolejbusi, na primer. Dizel Higeri su nesumnjivo lošiji. Zašto je to tako, neke moje pretpostavke sam već ranije pisao. Higer, jednostavno, ima daleko veći proboj na evropsko tržište putem električnih autobusa, pa otuda verovatno i sveukupno bolji kvalitet, uz i dalje kilavu završnu obradu praćenu bučnim trapovima, pogotovu prednjim.