Da je ergonomski odrađen bolje, da eto nisu stakla kupili, verovatno, od nekog od njihovih lokalnih proizvođača, Liaz možda i ne bi ostavljao tako loš utisak. Realno manje se rastrese od MAZ-a, a kod loših prevoznika je pride. Plus, klima mu ne služi za ukras, za razliku od nemalog broja Mazeva, ili Mazova, kako god. Ima i primera gde je i MAZ kud i kamo solidan, al ni blizu nekih "Turaka", kad već nemamo ništa od onih renomiranih. Kad već pomenuh "Turke", ove nove Cobre su me razočarale na više polja. Starije niskopodne skoro uopšte rastrešene (vidno kvalitetnija završna obrada), a za razliku od pre pomenutih. Mnogo je primeraka koji neobišnjivo mnogo dime, a da više to nema veze sa grejanjem. Klima je kilava pozadi, toplotna izolacija takođe. Izduv im baš brzo strada. Vrata im nisu naročito izdržljiva, lako ispadaju i glave. I na kraju, što već spomenuh, baš se znaju zatresti uz dosta lupkanja i krckanja, a bile su pre dobar primer utegnustosti i posle višegodišnje eksploatacije. Nije ni Isuzu baš sjajan, al ipak deluje kvalitetnije odrađen, dok Otokar vodi po nekom mom opštem utisku, a i po onome što mogu da čujem usput. BMC je priča za sebe, al čudi me da se i on provukao u Evropu u daleko većem broju od Cobri, koje su verovatno bolje u više aspekata. Al za to može biti baš mnogo faktora u igri.