Ne bi me iznenadilo ni da su samo detaljno sređeni po nabavci, a potom vrlo pedantno održavani. To je kod njih, bar što se tiče turističkih mesta, bio to kontinent ili ostrva, nešto uobičajeno i potpuno normalno. Kad god imaju lufta, stalno nešto čiste i glancaju, i spoljašnjost i unutrašnjost. Poslednjih desetak godina sam uglavnom na ostrvima do kojih idem sopstvenim prevozom, pa sam i autobuse slabije koristio. No, na Halkidikiju sam se vozio ko zna koliko puta i 305-icama pre deset i više godina. Bukvalno su i one bile kao nove, iako su i tada imale barem dvadeset godina, s obzirom da su proizvodile do sredine 80-tih godina. Kačio sam, relativno skoro, i slike 303-jki, za koje se ne zna koja odaje bolji utisak, a kao putnik nikad ne bi rekao da su to vozila s kraja 80-tih godina. Zaboravih da su Grci svojevremeno proizvodili autobuse i na bazi 405-ice. Da je u pitanju ELVO, odaje ih više detalja na karoseriji. Vozili su po Atini, a verovatno su proizvedeni 90-tih godina. Ne sećam se da sam takva vozila viđao po Solunu, s obzirom da su u tom gradu godinama dominirali plavi Saracakis VOLVO-i. Saracakis je uglavnom nadograđivao VOLVO-ove šasije, a ELVO SCANIA-jine, mercedesove, i opet šasije VOLVO-a, koliko sam mogao primetiti. Solun, inače, već nije primer bog zna kakve brige o vozilima, s obzirom da im ni Citari nisu baš za prezentaciju.
Elem, teško da će i Nemci više ikada proizvesti tako robusne i kvalitetne autobuse, poput 305-ica, 405-ica i MAN-ova tipa SL. Vrlo jednostavni i unificarani po VÖV standardu. Daleko od toga da i jedan Conecto nije kvalitetan, al 405-ici baš i ne može da pariria, što se i u jednom GSP-u pokazalo u praksi. Becks je baš kačio slike 405-ice Like bim tursa, i mislim da je napomenuo da je prešla skoro pa 2.5 miliona kilometara, i da je dalje pouzdana i uopšte utegnuta i vrlo povozna. Izvinjavam se na Off topik-u i malo dužem postu.