Šta je novo?

Privatni prevoznici

JohnnyLee":1xpru95b je napisao(la):
како није усаглашен? локални превозници обављају међуанродни превоз кроз брендиране аутобусе (слично као Ласта са Јуролајнсом), инострани партнери су им сви остали који сарађују кроз Фликсбус (као и Ласти кроз Јуролајнс), тако да не видим проблем

Fun fact, FlixBus је власник и Eurolines-а.


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Od pre par meseci. Zanimljiv koncept
Flixbus handles network planning, marketing, pricing, quality management and customer service. “We have a revenue sharing model where we typically keep 25-30 % [of the ticket price], the rest goes to our partners,” said Mr Engert.


1920px-2019-01-29_Flixbus_Battery-powered_Bus_Frankfurt_nach_Mannheim_4857.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644529#p644529:1vff04de je napisao(la):
Djole Pevcanin » Čet Avg 01, 2019 7:06 pm[/url]":1vff04de]Боље коцкаст аутобус него нефункционалан као ИкарКРШ.

lepota i funkcionalnost su vezani jedno za drugo, recimo moderni ikarbusi su izuzetno ruzni zato sto korz "hodnik" jedva prodje poveci mrav, zato je i apsolutno nefunkcionalan

izgleda da su jedini autobusi koje imamo da valjaju solarisi, japanci i prastari ikarbusi, ovo novije sve cim izadje iz fabrike trea pravo u topionicu
 
Slažem se. Solaris kao kičma(glavnica) voznog parka i doviđenja. Kakvi Ikarbusi, kakvi FAPovi, kakve Zastave... Ko hoće da glumi patriotu kupovinom ''domaćih'' ''proizvoda'' (tačnije poluproizvoda sačinjenih od stranih komponenti) neka pita Vojsku, policiju, EPS, Hitnu pomoć, Vatrogasce, SrbijaŠume i ostale državne službe kako su se provodili sa njihovim proizvodima od 1990 naovamo (izuzimajući poneke pristojne serije). Svakodnevno baciš stotine ljudi u problem a službu/firmu u dug od par hiljada evra po danu jer se nešto opet pokvarilo... da bi se na kraju godine hvalio kako imaš tri fabrike koje zapošljavaju 600 radnika. I koje su već n-tu godinu zaredom na tzv. ''pozitivnoj nuli''... Mislim se daj bre manite me toga. Ko može da napravi normalan proizvod, on dobija posao/tender. Ko ne može, nek se dovede u red ili nek se snalazi kako zna i ume. Nije država napravljena da bi izdržavala nesposobne fabrike i njihova lenja inertna rukovodstva.

Kad se samo setim što mi pričao bivši pandur, koliko su se zlopatili 90ih samo da dovuku Stojadine za MUP iz Kragujevca do Beograda. Pola njih nije moglo da stigne samo od sebe. A posle tek u eksploataciji da ne pričam... Tad sam shvatio koja je to ku***bolja, aljkavost i fasada bila. Kobajagi sve same velike marke i industrijski giganti (govorim o periodu posle 1990), a ono u stvari uglavnom poluproizvodi koji u drugoj zemlji ne bi nikad bili ni uzeti u razmatranje. I to traje i dan danas. Taj život u iluzijama i planovima. Sve neke makete (Yugoimport), ''sajamski primerci koji samo što nisu ušli u masovnu proizvodnju iako nemaju ni diferencijal...'' (FAP na nekom od sajmova, bukvalno izložili kamion bez diferencijala), autobus napravljen kasnih 2000ih koji izgleda kao sovjetske kante iz 80ih (FAP), kombi koji je od 80ih naovamo promenio samo prednju masku (Zastava), itd itd... Sve sama Potemkinova sela i fantazije. Profit nula. Tehnološki napredak 0, eventualno 1. Ali hej, kad se izađe pred narod i kaže ''tu radi XXX radnika'' i ''kupili smo domaći kvalitet'' to zvuči mnogo bolje nego ''već petu godinu zaredom fabrike nam ne prave nikakvu zaradu, a proizvodi nam ne idu dalje od Perućca i Đerdapa''... I onda ajmo narode i državo da preuzmete teret na svoja leđa. Opet. Po 30. put zaredom. :roll:
 
Бендер, конкретно на 610 дођи и види, аутобуси изгледају горе од фирме Крстић и синови... Паучине за извоз, грејање ради убија, а ако се исто искључи аутобус ће прокувати... Неки пљују по новим аутобусима на 603, 604 и 605, али то је тамо препород, обзиром да су их скоро возили 1300 и екипа... Зглобни Мега Бус од Беобус Ситија, плус 4 зглоба од Ц ЛЦа, то је био најбољи ред вожње на 610, у шихти перфектни Сагини стари Лиази, а ван исте 2 Думекова Конекта, и Барбадосов, плус соло Маз од Беобуса... Ово сад, ни најгорем непријатељу пожелети, јер од шупљине аутобуса можеш зарадити гареж!
 
JohnnyLee":36jq182o je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644731#p644731 je napisao(la):
becks89 » 02 Авг 2019, 10:43[/url]":36jq182o]Odavno, ima 7 dana.
Sirmiumbus i Europa Bus su firme istog vlasnika, skoro pa jedna firma.
Flix kao flix u punom smislu od pre 7 dana, ali koliko će ostaje da vidimo, sam sistem nije baš usaglašen sa našim propisima.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka

Фликсбус је у Србији негде око годину, две дана, Фудекс, Сирмијум и Европа су возили за њих и тада. претпостављам да им је то био пробни период. а од пре 7 дана су почели да возе са брендираним бусевима.

како није усаглашен? локални превозници обављају међуанродни превоз кроз брендиране аутобусе (слично као Ласта са Јуролајнсом), инострани партнери су им сви остали који сарађују кроз Фликсбус (као и Ласти кроз Јуролајнс), тако да не видим проблем

Netačno.
Flix je funkcionisao preko zakupa i to na određenim linijama, kod FUDEKSa, ako se ne varam 10 mesta je bilo preko Flixa moguće uzeti po polasku. Dakle, to nije FlixBus bio, nego se deo kapaciteta prodavao preko Flix mreže. Sirmium/Europa nije imao ni to, počeli su da voze pre 7 dana.
Kakve veze ima brendiranje sa uslovima saobraćanja izgleda je jedini uslov za linije da brendiraš autobus?
Naš zakon ne prepoznaje promenljive cene karata, cene moraju biti istaknute za sve kategorije, overene pečatom i u svakom od vozila, dok je to glavni adut Flixa, niske cene za određene Kategorije, pod određenim okolnostima.
Saradnja Laste i Eurolinesa nije baš neki primer, Eurolines je Grupa prevoznika, Lasta je imala linije i bez Eurolinesa. Flixbus radi po principu, linije Flixa, daje partneru na korišćenje, a zauzvrat uzima procenat. Kod nas zakonski ni to ne može, jer apliciranje za međunarodnu liniju i dozvolu zahteva 3 godine bavljenja unutrašnjim prevozom putnika.
Linije koje rade trenutno su divlje, nema ih iz Bg registrovanih, registrovana je veza neka iz drugog mesta i pitanje je koliko će ovo uspeti, obzirom da direktno utiče na poslovanje Laste i Niš Ekspresa kao jakih igrača na našem tržištu.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Kao i obično, opet smo u poziciji zbunjenih malih provincijalaca, dok je Flexibus u centru zbivanja već odavno ispušena muštikla.
Rade na principu dampinga i polaganog osvajanja tržišta, zavijeno naravno u neke priče o efikasnosti bla-bla-truć, krše gomilu propisa o radnom vremenu vozača itd (zvuči poznato?). Na kraju kad vežu dovoljan broj prevoznika uza sebe restriktivnim ugovorima, urnišu ih. Eno po Nemačkoj razne firme kukaju kako ih je Flexi ukanalio, bilo i po vestima, ima i dokumentarnih filmova čak. Pošto je tamo počelo da se diže malo prašine, a apetiti naravno rastu, eto njih i tamo de se nisu nadali.


Sad još samo da odlušamo i preživimo nekako sve faze i ovde, od početnog oduševljenja i hajpa hipsterske sirotinje, pa do kuknjave nekog tamo ponosnog vlasnika takoreći bivše firme. Odoh da nakokam kokice.
 


Svašta se dozvoljava i u GSP-u, ali kod privatnika bukvalno sve može da izađe na ulicu. Da je GSP pustio vozilo sa čak dva teško oštećena bočna stakla na ulicu, verujem da ga novine ne bi zaobišle, a bahatost privatnika, uglavnom, prođe nezapaženo. Slikao sam iz blizine, i na brzinu kad sam izašao iz busa, ali mislim da se vidi ono o čemu pišem. Iz tamnavinog Liaz-a pređem u Arriva-inog MAZ-a na 47-ici, i imam šta i tu da vidim. Noga propada kroz podolit ispred i levo od rampe kod srednjih vrata. Ispred je rupa koju samo podolit pokriva širine desetak centimetara, dok je ona levo od rampe nešto veća, ali se nalazi uz ivicu podesta i u zoni koju pokoravaju vrata kad su otvorena, pa se tu ne gazi mnogo pretpostavljam. Nosač sedišta odmah do drugih vrata visi, pa su i te stolice neupotrebljive, a i generalno je autobus u dosta žalosnom stanju.
 
U Ik 112Le na 48 uopšte ne rade zadnja vrata, a takvo vozilo ne bi smelo da se šalje u saobraćaj

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@ Kesha
Ма та Арива је највећи шок који сам доживео откад знам за себе. Раније су имали возила за пример, а сада? Катастрофа деценије! Осим тога што им је одржавање попустило рапидно, купују и најсоцијалније бусеве, што сам најмање очекивао од превозника који слови за гиганта. Ребнути их по џепу да се пуше, па ће видети како ће моћи све да врате на старо. Знам да су у питању пусте бајке, али камо среће да и наша Ласта једног дана постане гигант на европском нивоу, да покупује силне превозничке фирме по Европи, да се и ми нечим подичимо. Али, пре свега, да се врати у градски јер има боља возила од 90% приватника по питању произвођача. Извињавам се због ОТ-а.
 
Kesha":2xa6bmft je napisao(la):


Svašta se dozvoljava i u GSP-u, ali kod privatnika bukvalno sve može da izađe na ulicu. Da je GSP pustio vozilo sa čak dva teško oštećena bočna stakla na ulicu, verujem da ga novine ne bi zaobišle, a bahatost privatnika, uglavnom, prođe nezapaženo. Slikao sam iz blizine, i na brzinu kad sam izašao iz busa, ali mislim da se vidi ono o čemu pišem. Iz tamnavinog Liaz-a pređem u Arriva-inog MAZ-a na 47-ici, i imam šta i tu da vidim. Noga propada kroz podolit ispred i levo od rampe kod srednjih vrata. Ispred je rupa koju samo podolit pokriva širine desetak centimetara, dok je ona levo od rampe nešto veća, ali se nalazi uz ivicu podesta i u zoni koju pokoravaju vrata kad su otvorena, pa se tu ne gazi mnogo pretpostavljam. Nosač sedišta odmah do drugih vrata visi, pa su i te stolice neupotrebljive, a i generalno je autobus u dosta žalosnom stanju.
Баш сам данас видео једног ИК112ЛЕ на линији 30 са таквим стаклом, последње са леве стране возила :D

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Eto ti ga sad :D Nisam to imao do sad prilike da vidim i na jednom GSP-ovom autobusu, dok ovo nije jedini privatnik sa smrskanim staklima kojim sam se vozio. Spolja i ne izgleda tako strašno, ali zato iznutra izgleda jezivo. Prosto ne znam šta ih drži na okupu, s ozbirom da se kroz njih skoro pa ništa i ne vidi. Šoferke imaju foliju koja je tu da spreči rasipanje stakla, dok se kod ovih stakala vidi gde su pretrpela udarac, i ipak se nisu raspala iako su potpuno ispucala. Nije nešto sa čim se treba igrati u svakom slučaju. Pisao sam i pre da sam viđao jednog tamnavinog Liaz-a sa komplet olupanim levim bokom, a tome ima više meseci. Skoro sam ga video na Slaviji, i još uvek taljiga tako. Strašno i jako neodgovorno. 103-jke nešto ne znam da su sa većim oštećenjima puštali u saobraćaj.
 
Kešo, ovo nije prvljavo staklo već naprso tzv sekurit staklo ?
To ako je naprslo dovoljan mali udarac ili da autobus udari u rupu i da se raspadne pa sva srča po putnicima ili spolja po prolaznicima. Veoma opasna situacija , koliko god da pričaju da su ivice tupe i da ne može da iseče , itekako seče, čak i ona sitna staklena prašina upada u oči.
 
Ako sam te dobro razumeo Žiko, pomislio si da su stakla prljava po fotografiji koju sam postavio? Doduše, na slici se baš i ne vidi najbolje. I jedno i drugo staklo je komplet smrskano, pa zato i napisah da čudi da se nisu raspršila, a udarac su primila u predelu donje ivice kako se može videti. Apsolutno se slažem da takvo vozilo nikako ne može biti bezbedno za putnike iz razloga koje si već naveo. Iskreno, baš me je razočarao Šomijev post, jer sam bar do sad bio ubeđen da iz GSP-ovih garaža nikada nismo puštali autobuse sa smrskanim staklima.
 
И ја сам се зачудио када сам видео, јер гсп какав год да је тако нешто није дозвољавао до сада. Притом је то стакло скроз позади буквално иде од пода до плафона јер је тај део унутра висок, има она шипка по средини, али свеједно. Гаражни број нисам запамтио јер сам се загледао у то.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Тај ЛЕ са 30 је #3202 претпостављам, не би требало да их има још осим њега тамо. Овако, док је радио на 408 уместо #3218 пре 2 године није био лош бус уопште, али ово са стаклима је недопустиво.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649032#p649032:3eboax65 je napisao(la):
Kesha » Čet Avg 15, 2019 7:38 pm[/url]":3eboax65]Ako sam te dobro razumeo Žiko, pomislio si da su stakla prljava po fotografiji koju sam postavio? Doduše, na slici se baš i ne vidi najbolje. I jedno i drugo staklo je komplet smrskano, pa zato i napisah da čudi da se nisu raspršila, a udarac su primila u predelu donje ivice kako se može videti. Apsolutno se slažem da takvo vozilo nikako ne može biti bezbedno za putnike iz razloga koje si već naveo. Iskreno, baš me je razočarao Šomijev post, jer sam bar do sad bio ubeđen da iz GSP-ovih garaža nikada nismo puštali autobuse sa smrskanim staklima.

Ko je lud da sa takvim staklima vozi autobus ???? Prosto neverovatno da ima neko sa toliko malo mozga. :bash:
A ovo za gradski još čudnije.
 
Na liniji 42 redovno vozi otokar sa razbijenim prednjim staklom ako ga vidim u prolazu slikacu.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Slikaj i pozovi upravu saobraćajne policije 011/347‑0200. Treba ti samo reg. br. i prijavi nepavilnost.
 
Temse konačno vraćene u saobraćaj

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Temza ponovo blizu Dunava. Ovog puta na liniji 25.
Ono stampedo u najavi.

 
Kako čujem i nije baš za radovanje.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Vrh