Šta je novo?

Privatni prevoznici

Naravno da će biti gužve kad prolazi kroz jedno 50 naselja...

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ни појачање није решење. Проширење Саве Машковића би делимично решило проблем.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Превише људи а недовољно аутобуса. Решење је укинути непотребне минибус линије и увести линију која би растеретила 50.
 
Ne postoji nijedna (ili vise) linija koja bi rasteretila 50. Nema definisano kretanje putnika, jer onaj ko udje na Ustanickoj moze da ide i do Jerkovica, do Trosarine i dalje, i kao i onaj ko udje npr kod Sumica ce ici ili do Jerkovica, Trosarine, Banjice, itd. Nije kao da se autobus isprazni na odredjenim stanicama i bude lakse. Jedino resenje je da se cela trasa linije rekonstruise i napravi tako da konacno na liniju moze da ide zglobni autobus, bez bojazni da ce doci do ostecenja vozila. Kao sto je bio onaj kratak period kada su bili zglobni autobusi u Kosmaju, pa su redovno cesali prikolicu kod onog ostrog skretanja na Kruzni put na Vozdovcu kod Jerkovica. Tada je bila milina voziti se ovom linijom.
 
Треба и реконструисати Вождовачки кружни пут тј. оно чувено десно скретање у Јерковићу а и лево у Саве Машковића и смањити радијус скретања.
 
Ako se misli na skretanje od Sport Eka ka Trošarini, ja tu stvarno ne vidim da trenutno mogu da funkcionišu zglob busevi.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Не могу никако. Али ако се неким чудом деси реконструкција...

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Боље да су труд и средства уложена у Карађорђеву и потез Цара Душана - 27. марта уложили на довођење трасе 50ице у могућност саобраћања зглобних возила. Они МАЗови са петоро врата ми се чине као створени за ту линију.
 
Potez kod Trošarine i konkretno Save Maškovića je blokiran u 90%, pogotovo smer ka Ustaničkoj. Živeo sam godinu dana na Trošarini, sad u ustaničkoj i ova linija je u špici beskorisna, brže je do Jerkovića ići pešaka.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662403#p662403:23pberzc je napisao(la):
Djole Pevcanin » 21 Sep 2019 09:10 am[/url]":23pberzc]Треба и реконструисати Вождовачки кружни пут тј. оно чувено десно скретање у Јерковићу а и лево у Саве Машковића и смањити радијус скретања.
Da, na to skretanje sam i mislio, sa Voždovačkog Kružnog puta u ulicu Braće Jerković. Mogao je da skrene zglobni bus, ali je u 90% slučajeva prikolicom strugao asfalt.
Složio bih se sa @Daxara, definitivno je ceo Kružni put preopterećen, pogotovo otkako se napunilo naselje Stepa Stepanović. Kao i Save Maškovića, a ceo taj potez je odavno u planu za proširenje. Ja sam pre 8 godina prvi put morao svaki dan tuda da putujem i baš se sećam da sam često izlazio iz 50 tu negde na Kružnom putu jer je bio kolaps i brže sam peške dolazio do Trošarine. A vidim da je danas još gore.
Koliko se sećam, slična priča se povela kada su bili zglobni autobusi u Kosmaju, i čini mi se da se tada došlo do zaključka da na celoj trasi 50 je ovo najveći problem, i da ima možda jedno mesto posle Trošarine do BB da nije baš pogodno za zglobni autobus. Naravno, i okretnica u Ustaničkoj.
 
Trebali bi da rekonstruišu okretnicu u ustaničkoj i tamo prebace 31 i 17.
Možda 50ici i nije potreban zglob jer često problem nije manjak autobusa već to što se zaglavi negde i onda jbg kad naiđe, njih 20 uđu na jednoj stanici a na sledećoj još toliko čekaju i tu je kraj. Kad bi se brže probijale (uz poštovanje reda vožnje) mislim da bi 50 funkcionisala dosta bolje.
Takođe rekonstrukcijom okretnice u ustaničkoj dobili bi mogućnost da se neka od linija sa poteza 300 spusti do okretnice Konjarnik i samim tim ljudi ne bi morali da pešače tu jednu stanicu ili da pune 50 na početnoj (teže je popuniti zglob 17 i 31 ako već idu samo jednu stanicu).

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Daxara":3ju02f4p je napisao(la):
Da li je realno da se u 19h na stanici Bulevar Peke Dapčevića u smeru ka Konjarniku 50-ica čeka pola sata?
Gužve na Trošarini su verovatno uzrok, ali zar nema neki bolji plan kako bi ova linija išla brže jer mislim da uopšte nije problem angažovanost buseva...

Još da dodam koliko puna je bila 50-ica koja je naišla

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Слично искуство сам имао пре 4 дана. Али нема правила, некада се чека по пола сата и наравно не може да се уђе у прве две, а некада наиђе празна. Скоро ми је баш наишао празан бус, чак сам и сео, нисам ни сам могао да верујем.
1262f4fb11f4344c541470068bab8464.jpg


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Zato i kažem da zglob možda i nije potreban, samo je potrebno obezbediti bolji protok saobraćaja na pojedinim delovima i onda razmišljati o izmeštanju 17 i 31 na terminus Ustanička (rekonstrukcija), a 50 i pojedine linije 300 na terminus Konjarnik.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Zglob bi itekako pomogao, ali samo isključivo uz rekonstrukciju cele trase. To sam i prvobitno rekao, jer nema smisla bez toga. Em što bi se oštetila vozila, em sto bi opet bile gužve na trasi.
 
308-ica je baš kratka linija za koju je, ako se dobro sećam, po pravcu predviđeno tek 22 minuta. Sumnjam da će se deo trase 50-ice skoro rekonstruisati, pa ne znam dal bi bilo dobro rešenje 308-icu produžiti do okretnice Voždovac, ili možda do Banjice? Dodavanje vozila se podrazumeva. Autobusi bi se našli po postizanju Higera, ali manjak vozača bi mogao biti probem. Na pomentom potezu je baš velika razmena putnika.
 
Боље да се 308 продужи до Браће Јерковић. Вождовац није решење јер се планира измештање окретнице.
 
Moгy ниcкoпoдни зглoбни ayтoбycи(coлapиc нпp) дa идy тpacoм 50. Oд Бaнoвoг бpдa дo згpaдe oпштинe cy били зглoбoви нa 37(coлapиc, 218н...), пa oд Видикoвцa пa дo Tpoшapинe зглoбoви нa 59(били cy paдoви y Bojвoдe Cтeпe и cвojeвpeмeнo ишлa Бyлeвapoм Ocлoбoђeњa и били cy coлapиcи,218н..), пoтoм и 17,18,31. Jeдинo je зeзнyтo oд oкpeтницe 40x дo oнoг cкpeтaњa y Бpaћe Jepкoвић. Ty je дpyгa пpичa.

Бeз oбзиpa штo ce пoклaпa ca мнoгo линиja, 50 ћe бити пoceбнa линиja, кao дa je jeдинa пocтojи. Jeднo oд peшeњa je дa 20 идe дo Бaњицe a 26л дo BMЛ(Ц.Ћyпpиja). И 503 дa ce пpoдyжи дo Meдaкoвићa 3, нapaвнo yз cвe измeнe.

Hapaвнo тpeбa пpoшиpити C.Maшкoвићa. Jeдинa je yлицa кoja cпaja Дeдињe, Бaњицy ca Kyмoдpaжoм, Б.Jepкoвић, Meдaк... И дa бyдe дyжe цpвeнo y Bojвoдe Cтeпe. Maњe пpoмeтнa yлицa y oднocy нa Caвy Maшкoвићa.
 
Аман људи, то што сте виђали Соларисе на чудним местима је ок, али није ок да ризикујеш оштећења на аутобусу, услед лоше инфраструктуре на линији... То што су Солариси виђани код Свињца у Јерковићу, или Н серија у Максима Горког је ишло на руку и сналажљивост возача... Да не буде потпуни ОТ, вечерас ме је возила главна атракција Новог Београда, а то је Бамиронов Мерцедес на 94, намерно сам побегао из оног ђубрета од 3262 који се од Машинске Школе у Омладинских Бригада изгбуио из видокруга, јер неспособност Икарбуса за то долази до изражаја(а народ то скупо и папрено плаћа)... Да нема тај проблем са трећим вратима, оберучке је као створен за 94! А веровали појединци или не, по причи возача стиже их још 5 до 10... Удобност испред свега! Аман људи, није битна механика аутобуса, битна је завршна обрада, а ту је тај аутобус ма колико год људи пљували по њему, због тог сензора, далеко испред Икарбуса, што је чак и доказао случај са 1380 на 610, а ту ће тек бити занимљиво!
 
Izgleda da je Ćurdin bus noćas dobio iberturu u Bulevaru
6362dcd42e0249b59038444d548c7552.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Времешан је овај МАЗ за појам једног просечног београдског аутобуса (2011. годиште), тако да електроника највероватније није узрок, већ оно друго - сагоревање уља уместо дизела. А и да је електроника, узрок треба тражити у Ћурдићевом добро познатом штап-и-канап одржавању. Возио сам се њиховим МАЗ-овима 103 на 79 летос, оно није хумано колико се распадају и колико увлаче топлоту у салон. За најуривање из градског. :bash:
 
I još dodaj da su 35 i 79 skoro uvek prepuni

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664034#p664034:3nlypbqo je napisao(la):
Рипањац 405 » Čet Sep 26, 2019 10:52 am[/url]":3nlypbqo]Времешан је овај МАЗ за појам једног просечног београдског аутобуса (2011. годиште), тако да електроника највероватније није узрок, већ оно друго - сагоревање уља уместо дизела. А и да је електроника, узрок треба тражити у Ћурдићевом добро познатом штап-и-канап одржавању. Возио сам се њиховим МАЗ-овима 103 на 79 летос, оно није хумано колико се распадају и колико увлаче топлоту у салон. За најуривање из градског. :bash:
Nije ti ovo Niš pa da će da leti svako ko ne poštuje svoje obaveze. :)
 
Zna li se u kom pravcu je išao? Ako je išao uzbrdo (na slici u levo), onda je čudno da je završio u suprotnoj traci. A i da je dobio iberturu, udario i zgradu, nema šanse da je tako mala šteta na njemu.
U vestima kažu da je vozač pokušao da izbegne banderu pa je valjda izgubio kontrolu, a zbog mokrog kolovoza proklizao i udario i zgradu. Nekako mi zvuči realno da je pokušao da izbegne banderu, jer tramvajska baštica nije uopšte pogodna za autobuse, s obzirom na slivnike kojima fali zaštita, zatim ulegnuća zbog pešačkih prelaza, itd.
 
Dakle hodati gradom ili voziti se prevozom je postala aktivnost visokog rizika. Nikad ne znaš kada če neki autobus da poludi jer očigledno, štedimo tamo gde nikako ne bi smeli. Ovo govorim i za GSP prventveno.
 
Vrh