Da, na to skretanje sam i mislio, sa Voždovačkog Kružnog puta u ulicu Braće Jerković. Mogao je da skrene zglobni bus, ali je u 90% slučajeva prikolicom strugao asfalt.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662403#p662403:23pberzc je napisao(la):Djole Pevcanin » 21 Sep 2019 09:10 am[/url]":23pberzc]Треба и реконструисати Вождовачки кружни пут тј. оно чувено десно скретање у Јерковићу а и лево у Саве Машковића и смањити радијус скретања.
Слично искуство сам имао пре 4 дана. Али нема правила, некада се чека по пола сата и наравно не може да се уђе у прве две, а некада наиђе празна. Скоро ми је баш наишао празан бус, чак сам и сео, нисам ни сам могао да верујем.Daxara":3ju02f4p je napisao(la):Da li je realno da se u 19h na stanici Bulevar Peke Dapčevića u smeru ka Konjarniku 50-ica čeka pola sata?
Gužve na Trošarini su verovatno uzrok, ali zar nema neki bolji plan kako bi ova linija išla brže jer mislim da uopšte nije problem angažovanost buseva...
Još da dodam koliko puna je bila 50-ica koja je naišla
Sent from my MI 8 using Tapatalk
Nije ti ovo Niš pa da će da leti svako ko ne poštuje svoje obaveze.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664034#p664034:3nlypbqo je napisao(la):Рипањац 405 » Čet Sep 26, 2019 10:52 am[/url]":3nlypbqo]Времешан је овај МАЗ за појам једног просечног београдског аутобуса (2011. годиште), тако да електроника највероватније није узрок, већ оно друго - сагоревање уља уместо дизела. А и да је електроника, узрок треба тражити у Ћурдићевом добро познатом штап-и-канап одржавању. Возио сам се њиховим МАЗ-овима 103 на 79 летос, оно није хумано колико се распадају и колико увлаче топлоту у салон. За најуривање из градског. :bash: