Nakon više od tri meseca, autobusi marke Temsa Avenue LF, u vlasništvu kompanije Arriva Litas, ponovo su na ulicama Beograda. Bila bi to dobra vest da je potvrđeno da su autobusi potpuno bezbedni za saobraćaj, ali nažalost nije tako. Pošto se bliži zimski red vožnje, koji iziskuje veći broj vozila, Arriva Litas, na čelu sa direktorom saobraćaja za Srbiju, Dušanom Krstićem, odlučila je da ugrozi živote svojih zaposlenh, prvenstveno vozača, putnika i svih učesnika u saobraćaju, puštajući u saobraćaj vozila za koja nemaju nijednu potpisanu potvrdu o ispravnosti. Niti od strane proizvođača autobusa, niti od strane proizvođača motora. Dušan Krstić, sa svojim satrapima, svi znamo koji su, organizovao je navodnu obuku vozača, koju će svaki vozač da potpiše i time preuzme svu odgovornost na sebe. Dakle, u slučaju bilo kakve havarije, vozač plaća novcem kojeg nema ni za svoje najbliže, a u najgorem slučaju plaća slobodom, sa kojom se Dušan Krstić lepo zaigrao. Spavaš li mirno Dušane Krstiću?
Nisu autobusi Temsa Avenue LF jedini problem. Problem je stručni kadar. Nedavno, na auto putu u Nemačkoj, kažu najbolji vozač u kompaniji, uspeo je da obori helikopter. Ne znam kako mu je to pošlo za rukom, ali ga je uništio, pazi slučajnosti, midibusom Temsa MD7. Vozilo je zadržano na vanrednom tehničkom pregledu, a zadnji deo helikoptera je skroz prošao kroz vozilo. Sva sreća nije bilo povređenih, jer je pored najboljeg, u busu bio još jedan vozač i desetak Nemačkih inženjera. Ne bi bilo čudno da jednog dana osvane vest da su najbolji iz Arriva Litasa, potopili nosač aviona.
Toliko o nosiocima posla u Beogradu.