Šta je novo?

Privatni prevoznici

Video sam i ja isto na 309. Bilo je vreme da Saga malo obnovi vozni park.
 
Danas nije bilo Arrive na 32.Vozli su Tamnavini Ik 103 i Fapovi.Znali neko sto?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623821#p623821:lac05n9p je napisao(la):
Mitroslav » Pon Maj 20, 2019 9:58 pm[/url]":lac05n9p]Danas nije bilo Arrive na 32.Vozli su Tamnavini Ik 103 i Fapovi.Znali neko sto?
Izgleda da su Temse potpuno povučene iz saobraćaja. Bio sam na Miljakovcu i nisam video ni jednu Temsu. Izgleda da će Ariva kupiti nove autobuse da ih zamene, bar sam tako čuo.
 
Jesu, i sad se Ariva snazali za te polaske koje su radile Temse. Ne znam koje im je resenje za ovaj problem, i sta ce raditi sa Temsama. Njima svakako trebaju autobusi ali ispravni. Ako Ariva bude trazila povracaj novca za buseve sa fabrickom greskom a ovi odbiju, ne znam sta ce da rade onda.
 
Upravo na 25 viđeni Liaz-i i Fap,a na 74 Dumecova Cobra,Fap i neki Mercedes sa 78
 
Јуче сам и ја видео ретку зверку на 33 - Тамнавиног ФАП-а #П41628.
Што се Ариве тиче, надам се да стижу Отокари као замена, баш бих волео да их видим у њиховим редовима! 8) Показали су се и доказали у ,,Ласти", имају проверене и доказане ДАФ-ове моторе, нису претерано скупи, јако лепо и складно изгледају. Једини достојни наследници Необусева. 8) Ако буде тако, има да славим! :vops: Не бих се бунио ни да узму Конекте као што је онај Бамиронов #П42022. А не оне ГМАЗ-еве у којима само гледаш да ли ће неки панел или рукохват да ти се сручи на главу.
 
OTOKAR-i deluju sasvim solidno, o čemu je već bilo reči. Mada, ima ih već i sad u mladenovačkom pogonu, koji nisu baš u sjajnom stanju. Štroku da ostavimo po strani, što uključuje čak i u paučinu po plafonima, al zato treba spomenuti da im jedan već mesecima radi dobrano olupan po desnom boku, na jednom se dobro čuje žvakanje prednjeg trapa, odnosno, čulo se još pre par meseci. Sve u svemu, mnogo zavisi od vozača, pa tako ima i primeraka o kojima se baš vodi računa. Elem, zglobni imaju DAF MX11 motore od 370ks, što je previše za solo bus, a najslabiji MX11 od, naravno, 11L ima 330ks, ako se ne varam, pa solaće standardno, ipak, opremanju sa Cummins-ovim ISB 6.7L motorima.
 
Иначе, никада, али баш никада нећу разумети крајње чудну филозофију наших приватника... За међуградски и туристички саобраћај се разбацују сваке боговетне године купујући бесне аутобусе (Сетре 5-ице и сличне на пример), а када треба да се купи нешто квалитетно за град, ту редовно падају на испиту. Ту газде гледају да задовоље свој џеп и своје примитивне интересе, не размишљајући о безбедности путника, то им је последње, па тако смо до скоро имали Темзе које су саме убрзавале, а и даље у огромном броју имамо ништа мање небезбедне МАЗ-еве у којима панели и шипке само што не почну да падају на главе путницима. :bash:
Закључак - наши приватници у великој већини имају катастрофалну пословну политику, која у комбинацији са лошим планом пословања и набавки резултује овим што имамо. Јадно. :bash: Приватницима треба забранити неким правним актом куповину прејефтиних и аутобуса непознатих произвођача како не би могли више да се бахате и тако срозавају безбедност и атрактивност јавног превоза.
До тада, остаје нам само да правимо Необусове Citte од блата. :cry:
 
МАЗ није непознат. У Русији и Белорусији се још возе одличне 103-ке само што ти имаш фетиш управо на тај исти МАЗ који долази из Вуловића, а да долази директно из Минска био би спејс шатл што се може видети код Саге. Штета што се више не производи 103.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Ma nisu ni mazevi, ni liazevi loši, nego je problem održavanje. Pogledajte stanje Saginih autobusa, liaz autobusi su ušli u osmu godinu rada, a mazevi u šestu i odličnom su stanju, dok se isti autobusi kod drugih privatnika raspadaju.
 
Рипањац 405":3ga7lw68 je napisao(la):
Иначе, никада, али баш никада нећу разумети крајње чудну филозофију наших приватника... За међуградски и туристички саобраћај се разбацују сваке боговетне године купујући бесне аутобусе (Сетре 5-ице и сличне на пример), а када треба да се купи нешто квалитетно за град, ту редовно падају на испиту. Ту газде гледају да задовоље свој џеп и своје примитивне интересе, не размишљајући о безбедности путника, то им је последње, па тако смо до скоро имали Темзе које су саме убрзавале, а и даље у огромном броју имамо ништа мање небезбедне МАЗ-еве у којима панели и шипке само што не почну да падају на главе путницима. :bash:
Закључак - наши приватници у великој већини имају катастрофалну пословну политику, која у комбинацији са лошим планом пословања и набавки резултује овим што имамо. Јадно. :bash: Приватницима треба забранити неким правним актом куповину прејефтиних и аутобуса непознатих произвођача како не би могли више да се бахате и тако срозавају безбедност и атрактивност јавног превоза.
До тада, остаје нам само да правимо Необусове Citte од блата. :cry:

Računica ti je tu vrlo prosta. Kod linijskog međunarodnog, pa i turističkog prevoza putnika, imidž se ipak mora graditi da bi se bio uspešan, a tome i te kako mogu doprineti kvalitetna vozila renomiranih proizvođača, kao što su Setra, Neoplan, Van Hol, Irizar, Volvo itd. Tu nema poslovanja zaštićenog od konkurencije, a krajnji korisnici i te kako umeju da kazne one neprofesionalne i manje pouzdane. I cena je, naravno, jako bitna. Ništa od toga nemaš u javnom prevozu u Beogradu. Dobijaš paušal i siguran posao na određeni vremenski period, i naravno, većina privatnika će gledati da što pre obrne novac uz što veći profit. Recept, jeftino vozilo koje završava posao, čime se komfor i uopšte kvalitet gura u drugi plan, tim pre što i ne mogu da ih zadrže duže od deset godina. Zašto bi iko dao i preko 250.000 evra za jednog Citara, kad može da pazari dva MAZ-a za te pare. Sigurno da će imati više problema sa njima, al opet, dva vozila naspram jednog, mislim da je računica vrlo jasna.

Djole Pevcanin":3ga7lw68 je napisao(la):
МАЗ није непознат. У Русији и Белорусији се још возе одличне 103-ке само што ти имаш фетиш управо на тај исти МАЗ који долази из Вуловића, а да долази директно из Минска био би спејс шатл што се може видети код Саге. Штета што се више не производи 103.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока

Kad je MAZ baš toliko dobar, što i jedna Saga uze sad Cobre? I nisu oni jedini koji su od njih odustali. MAZ 103 je u osnovi dobar (Neoplan 4014 ako se ne varam), ali je kod njih završna obrada dosta loša. Ćurdić ih je relativno brzo raskantao. Vulović im ne radi ne znam šta, pa da ih baš toliko može upropastiti ugradnjom motora i stolica. Video ih lično kako, skoro pa kompletni, dolaze na kamionima u Srbiju, odnosno u Kragujevac.
 
,,Ласта" се исто горко покајала што их је узела.
Је ли беше Мечка погони Кобре?
Узгред речено, велика је и несагледива штета по Србију што је Необус пропао на онако баналан начин. Исто важи и за Мегабус. Оба произвођача су показала да знају да направе возило које је релативно јефтино, а опет модерно, складно дизајнирано и веома удобно. Икарбус, колико год ценио њихове ЛЕ и М серије, треба да се окане под хитно онаквог дизајна предње маске која, по мом мишљењу, добро стоји само на ИК-112ЛЕ, док код Н и М серија одаје утисак кинеске играчке. Унутрашњост је, пак, сасвим пристојна, још само да уместо увелико превазиђеног подолита са шљокицама почну да стављају онај са каменчићима (ко се возио ,,Ластиним" Необусима док су били у градском зна о чему причам) и била би бомбона. Да се вратим на предњу маску, боље да су усавршавали и модернизовали дизајн оне као на Н серији из 2008, складније би изгледало.
 
Јесте, MB OM 936 LA Euro 6. Мислио сам на оригинал 103 од 2003 до 2008.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Докле ће аривине Темзе бити ван саобраћаја?И шта ће да их мења на њиховим поласцима?Откуд 41628 на 33 зар они нису послати негде у Сремску Митровицу или где већ?
 
Газда Тамнаве је газда и Сирмиум буса тако да су икари 2011. годиште и понеки фапови тамо.
 
Аривини возачи возе заменске аутобусе на њиховим линијама.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Докле ће аривине Темзе бити ван саобраћаја?И шта ће да их мења на њиховим поласцима?Откуд 41628 на 33 зар они нису послати негде у Сремску Митровицу или где већ?
Наводно ће да купе неке друге аутобусе... Шта ће ту да бидне, још ћемо видети. :wink:
Узгред, је ли код ових приватних ЛиАЗ-а 5292 исти мотор као код Темзи?
 
Ne poznajem toliko oznake Liaza, pa ako misliš na ove starije srednjepodne, onda da, i oni imaju Cummins-ove ISB motore. Niskopodni imaju mercedesovove malolitražne motore, ali ne znam dal je u pitanju OM926 ili OM936.
 
Kakva bruka Arrive da ne mogu da odrzavaju redovne polaske, a nosioci posla. Sa druge strane Tamnava se dobro isprsila i koliko toliko vadi situaciju.
 
Као што сам већ рекао, Аривини возачи возе Тамнавине бусеве. Не знам шта није јасно.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Nije mi jasno da drugi imaju visak autobusa i da imaju tu mogucnost da ustupe vozila Arrivi, a oni kao jedan od najvecih prevoznika nemaju rezervne autobuse. Ogradjujem se pricam o tri linije koje koristim (33, 47, 48), mozda su poslali neke rezervne autobuse ali na neke druge linije, na ove tri nisu.
 
Vrh