Šta je novo?

Privatni prevoznici

biftek":15g0hn97 je napisao(la):
Nije mi jasno da drugi imaju visak autobusa i da imaju tu mogucnost da ustupe vozila Arrivi, a oni kao jedan od najvecih prevoznika nemaju rezervne autobuse. Ogradjujem se pricam o tri linije koje koristim (33, 47, 48), mozda su poslali neke rezervne autobuse ali na neke druge linije, na ove tri nisu.
Треба да има 25 аутобуса у резерви?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Dobro, u ovom slučaju baš i ne treba kriviti Arrivu. Kupili su 25 novih autobusa, i to ne od nekog anonimusa. Sigurno da nisu hteli, a i da im nije bilo u interesu da autobusi imaju ozbiljan fabrički nedostatak. 25 vozila uopšte nije malo, tako da se ne može očekivati da ih sve pokriju nekim rezervama. Ko bi, i zašto, uopšte i držao više od par vozila u rezervi?
 
Upravu ste obojica nisam dobro rezonovao, nije stvarno logicno imati toliko vozila u rezervi.
 
Линеин МАЗ на 47.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Mislim da je uslovima sek za prevoz propisano koliko prevoznik mora imati vozila u rezervi ...
 
Da, bilo je među uslovima tendera koliko mora vozila da poseduje u rezervi, kao i vozila za održavanje itd itd. Ali to se odnosilo generalno, a pošto je ovo grupa prevoznika i oni zajedno u zbiru imaju više od toga minimalnog zahtevanog broja rezervnih vozila. Tako da, svaki prevoznik posebno unutar te grupe sigurno nema nešto mnogo rezervnih.
 
Pa, ako je Citaro C2 u pitanju, onda po prvi put u Srbiji dobijamo poslednju generaciju pomenutog modela. Verovatno polovni, al ne mogu biti ne znam koliko stari, s obzirom da je proizvodnja krenula 2012 godine. Jako lepo osveženje za Beograd u svakom slučaju :)
 
Ако стижу као замена за Темзе, више него одлична вест, бољу нисам могао ни да замислим!!! :vops: :D У сваком случају, 300000 пута бољи од сподоба екссовјетског порекла.
 
Хејтеру, само 103 ваља али ти не умеш и нећеш да читаш.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Da vas razocaram..
Stariji model je u pitanju..
Stize 6 kom...Iz Holandije su..
Belo-crveni..
I ne verujem da su za BG..
 
Надајмо се да јесу, а то што су половњаци из ЕУ је одлична вест. Коначно нешто европско код нас.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Evo je fenomenalna vest, ako stvarno dolaze za Beograd. I polovni su bolji od većine novih autobusa u Bg-u
 
Ово са Аривом је пре свега показатељ, да су од гиганта (кад би се гађали трамвајима), дошли још од куповине Веолије до сметлишта историје... Шта Арива купује, показује и то, да су им аутобуси од хигијене, где има паучине и прашине свугде за пун џак, па до растрешености истих катастрофална... Опет немогуће је то, да Ц ЛЦ Маз истог годишта или старији годину дана, има мањих проблема са лупањем него Аривин... Мада ценим ја ту, да је проблем у вођењу самог предузећа, јер су баш катастрофални на свим могућим пољима, и видим и по возачима и кондуктерима да им буквално није до живота! Могу под конац са Луијем да се ставе, док чак и пљувани Унакоп има мало бољу политику, барем сам ја имао неколико пријава и рекламација на њихова возила, и заиста су сад коректни!
 
Значи враћају Меге и Необусе док не купе нешто нормално.
 
Има ли помака са ванредним техничким прегледом, је ли откривен узрочник ибертуража на Темзама?
 
Кукајте на Кнежевића, а уз Думеко и Сагу међу најбољим превозницима овде... Нема ниједног возила да им се распада реално!
 
Ja sam se vozio u Dumecu ma 74 pre neki dan i oduševio sam se u kakvom su im stanju vozila i koliko su čista, to još nisam video kod privatnika
 
Е видиш брале мој добри, и ја сам имао Думеко на 610, имао Конекта и Кобру, плус Сагине лиазе 10ка, 15 или 16ка, Конекта Барбадоса, зглобни Ман и Соларис Ц ЛЦ и Беобусова чуда од зглобног Мега Буса до Маза, тад си 610 могао да сматраш поузданом линијом, исто важи и за 603, 604 и 605... Сада генерално цео Сурчински потез зависи од 4 или 5 Солариса и 10 Јапанаца ако их буде на линији, ово остало што се види од Ледина до Јакова а у квару је, ти је понос (кад би се гађали трамвајима) наше аутоиндустрије...
 
I kod nas na potezu 300 je radila Saga na 305,306 i 307 i Presto na 302 i 308 i svi su bili zadovoljni i radili su Mercedesi Connecto koji su tada bili u mnogo boljem stanju. Danas na 307 vozi 5 Connecta, od kojih trenutno valja 165 i donekle 163, ovi ostali 155,161 i 177 su više van saobraćaja, nego što su na liniji i menja ih uvek neki ikarbus tipa 42,47,48,49,62,64 ili neki mutant, a možda i neki fap, a šihta ni ne postoji, tj. ti polasci se nikad ne ostvare i prave veliki problem ljudima, a i vozačima. Jednostavno nema dovoljno vozila za šihte i ne znam zašto ih ne ukinu, a i vozači ne vole da vozi šihtu. I kad dođe šihtaš, često se skine vozilo sa neke druge linije tipa 27E, 53, 70, 89. Bolje i da vozi taj neki Ikarbus iz Nbgd, nego da ne vozi ništa. Ranije je radio šihtu gb. 2 i bilo je super, ali su ga odavno sklonili
 
Немој се радовати возилима попут 2, 10, 18, 20 и екипи... Грбаво, са бушним издувним гранама, које грме на 5км од тебе... Вечерас ми је 322 на 610 возио, приуштио ми за 20 минута вожње штипање за очи, да сам заборавио где и куда идем... То чудо, урла, грми, баца димне завесе да је у Сирији.
 
Vrh