Da, nisam se ni setio svih prednosti u prvi mah. Rusi ulažu na milone dolara u infrastrukturu i alternativna goriva, uključujući tu i električnu energiju, a cene derivata su im smešne u poređenju sa nama, pa i velikom većinom evropskih zemalja. Kod nas bi se metan, verujem, još i više isplatio, s obzirom da se najčešće radi o smanjenju troškova samo za gorivo i do 40%. Znaš i sam šta su nameravali 2011 godine kad je GSP u pitanju. I šta urade :roll: kupe loša vozila, ne dovrše punionicu, i tek tako sve padne u vodu. Malo se i otvori točionih mesta za CNG u Srbiji na godišnjem nivou, jer prosto za to nema interesa, a i što kažeš, previše je to i komplikovano za prevoznike. Ovamo vlast kuka na enormne troškove održavanja javnog prevoza u Beogradu, a apsolutno ništa ne radi da na nekom dugoročnom planu smanje rashode, a alternativna goriva su i te kako dobar početak, kao i širenje infrastrukture za šinska i drumska elektro vozila. Bitno da imaju lošu naplatu usluga, kao odličan izgovor i paravan za nezainteresovanost i nesposobnost, i najbitnije, za nedostatak pravog dugoročnog plana razvoja i unapređenja svih podsistema javnog prevoza.