Šta je novo?

Privatni prevoznici

Tukao bi ih k'o volove u kupusu za ovo pozadi. Autobus k'o autobus je ok, steta je sto je samo jedan napravljen A.547, lepo ide, ali unutra kao da krpu, Domestos i ostalo za higijenu nije video duuuuuugo duuuuuuugo...
 
Мало беле боје одмах мења ствар :gobb:
Još dva IK-112M za M&M Trans Company

Danas, 29. jula 2016. iz hale Ikarbusa izašla su još dva solo niskopodna autobusa na MAN-ovim šasijama za M&M Trans Company iz Obrenovca.
Uz ova dva isporučena autobusa, preduzeće će u saobraćaju na beogradskim linijama imati ukupno pet autobusa IK-112M. Veran i zadovoljan kupac zemunskih autobusa se odlučio za isti model kao i u prethodnoj seriji.


mmtransik112m1.jpg

mmtransik112m5.jpg


Novi autobusi opremljeni su MAN D2066 motorom koji ispunjava EEV normu i isporučuje 320 konjskih snaga, a uparen je četvorostepenim automatskim menjačem Voith DIWA 6. Nadograđeni su na šasiji MAN A22. Autobusi poseduju troja vrata i imaju 32 sedišta, klimatizovani su i poseduju posebnu rampu za ulazak lica sa hendikepom kao i roditelja sa kolicima, a na stanicama omogućeno je i naginjanje autobusa na stranu.

mmtransik112m6.jpg

mmtransik112m4.jpg


Osim belih plastičnih panela u enterijeru, stop signala u putničkom salonu i poboljšane toplotne izolacije motora, dva nova IK-112M će putnicima biti identični. Međutim, imaće poboljšano radno okruženje vozača. Naime, vozački pult je izrađen od finijeg materijala, a vozači će na raspolaganju imati i drugačije osmišljene kasete za odlaganje stvari. Osim toga, protivpožarni aparati su sada sakriveni iza poklopca u pultu, čime se Ikarbus ugledao na trend-setere iz Evrope i sveta i time doprineo estetici u prednjem delu vozila.

mmtransik112m2.jpg

mmtransik112m3.jpg


Kako saznajemo iz Ikarbusa, prva tri autobusa IK-112M su u saobraćaju na beogradskim linijama 50 i 58, a vozači za njih imaju samo reči hvale. M&M Trans Company je njihov dugogodišnji mušterija, i u svom voznom parku je već imao niskopodne autobuse IK-112 i IK-218. U Ikarbusu se očekuje početak proizvodnje dvadeset autobusa IK-112M za GSP „Beograd“, jedan IK-112LE za Hidroelektrane Srbije, dva IK-112LE za Lastru, devet IK-112 za JGSP „Novi Sad“ kao i razvoj međugradskog autobusa IK-312MB, o čijem napretku ćemo vas izveštavati.

mmtransik112m8.jpg

mmtransik1129.jpg


аутобуси.нет
 
Da li mogu da upašu dva panela a da budu u istoj ravni. Ikarbusu pored svega uvek je falila dobra završna obrada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399497#p399497:11teal7o je napisao(la):
Žika » 31 Jul 2016 07:28 pm[/url]":11teal7o]Da li mogu da upašu dva panela a da budu u istoj ravni. Ikarbusu pored svega uvek je falila dobra završna obrada.
Bar ne škripuće sva plastika kao u maz vuloviću.
 
Škripi , baci pogled koliko su kartona gurali po kabini MM vozači.
 
Izvini druze ali po beogradskoj kaldrmi pa kamen bi poceo da skripi
moj auto koji je placen 20 hiljada eura i kusur posle godinu dana pocelo skripuanje plastike i ostalog enterijera i to zato sto vozim na relaciji Karaburma banovno brdoo pa onda malo novog beograda a ista stvar mi je i sa jos dva auta u porodici a prosli mesec mi cale potrefi rupu nije mogao da izbegne i ode alu felna sreca pa je auto kasko osiguran
 
Gazda M Ma se pored gradskog prevoza bavi i gradjevinarstvom... Obzirom da im tolerise voznje preko 50, pa koliko su ogranicenje stavljali na onim starim 103kama i 201 dok su imali, 70 je bilo, i naravno svako vozilo 3 ili 4 autobusa su po pravcu stizali!
 
За 50 душу дали, буквално лете од Коњарника до Устаничке, нема буса који туда брже иде 8)
 
Ti novi autobusi su jedino lepi na oko...ukoliko ste se vozili njima mogli ste primetiti koliko je skučeno, pogotovo pozadi...ljudi viši od 185cm bolje da ni ne pokušavaju da se uglave na neko od sedista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399766#p399766:65wvgn8t je napisao(la):
shomy » 03 Aug 2016 08:26 am[/url]":65wvgn8t]Ti novi autobusi su jedino lepi na oko...ukoliko ste se vozili njima mogli ste primetiti koliko je skučeno, pogotovo pozadi...ljudi viši od 185cm bolje da ni ne pokušavaju da se uglave na neko od sedista.

Nadam se da mislis na ovaj MANov model, ne onaj LE koji je GSP kupovao za Kosmaj. Sedista pozadi jesu skucena, ali to je MANovo resenje. Oni su dobili ta dodatna sedista koja i ne postoje u verziji sa vertikalnim motorom, dakle, dolaze samo kao + u ovom busu. U N serijih ih uposte nema.

Uporedi sam:

Vertikalni motor:
DSCF0468.jpg

Horizontalni + dodatna sedista
mmtransik112m4.jpg

Izvor: http://www.autobusi.net/foto-i-video-jo ... s-company/
 
Da, u pitanju je ovaj na drugoj slici..kada sednem pozadi do prozora glava mi udara u bočni deo "krova", pa moram da savijam glavu...ali ako zanemarimo sedenje, i stajanje u ovom busu(u zadnjem delu) je katastrofa. Nekako je bas skučeno u svakom smislu. Stvarno šteta jer autobus na oko izgleda bas lepo(i čisto za sada) . Mada juce sam video da su zadnja vrata bila pokvarena i da je stajalo obaveštenje "vrata ne rade"... Bas me zanima kad su pre uspela da se pokvare.
 
Večeras, u 29. Novrmbra, arivin ikamerc stoji sa sva 4 izdignut na trotoar zbog kvara. Sve u svemu ponos za Vučića.
 
41625 imao udes juce ujutru kod mene u kraju, sudar je toliko bio jak, da se zaculo neprijatno u 5:45 ujutru kao rafal da se zacuo, probudio me sudar jaaaaaaaaaako ranije, a par sati pre toga je bio jos gori sudar... Nekome se digo ku*ac da posle 22:00, stavi zuto da treperi, a raskrsnica je tranzitno i prometna sa druge strane... PS, ovde se vec 15 godina unazad govori da ce se napraviti kruzni tok, PA GDE JE SVO VREME TAJ KRUZNI TOK?
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=fbfGcHsvctc[/YouTube]
 
A da pocne da radi taj semafor 24 /7/365 za pocetak ili treba jos neko da pogine dok skontaju
 
Direktore, taj film ces gledati juce, a mozda i prekjuce. Mnogo je tranzita i prometa u ulici, plus kroz pomenutu raskrsnicu prolazi 9 autobuskih linija, pa vidis koliko ti je "dobro" :D... Ne brini se, jos ce biti pogibija tu. Cenjeni predsednici Opstine Nbg nam obecavaju kruzni tok tu vec 15 godina, pa nikom nista...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401611#p401611:3pum54aq je napisao(la):
direktor » 21 Авг 2016 06:31 pm[/url]":3pum54aq]A da pocne da radi taj semafor 24 /7/365 za pocetak ili treba jos neko da pogine dok skontaju
Семафор је поправљен и ради. Неки је квар био на том делу булевара Милутина МИлановића.
 
Sta je cudno bus je od mostogradnje za prevoz radnika
 
Ех како се увек обрадујем кад их видим, четворокрилна врата и трилекс фелне, милина :) Камо среће да их има неки приватник :D
 
A pozadi staklo od IK4, kao sto je bio ona Ozrenova kanturina neopevana sa 73ke... Elem, nove Kobre od Dumeka su u saobracaju, a stare zute ce verovatno na potez 600... Sve u svemu, kada bi se Transprodukt, Lekon, Banbus i Trans Jug setili da one raspade od Kobri prodaju nekome bilo bi extra, jer ono su autobusi koji su maltene sa otpada podignuti i da prevoze stoku, a ne ljude. C LC, Dumeko i Barbados su ok, ostali su manje bitni, a i usluga je bolja u odnosu na GSP.
 
Saga Trans, ne secam se da sam usao u cistija vozila ovog prevoznika... U petak im je bio Liaz iz 2011 na 610, autobus unutra CIST, klima radila, cenim zaista da su korektni kao prevoznik, jer mi se utisak kasnije pokvario koliko su neki nemarni poput Transprodukta, kojima se vozila blago receno raspadaju ( u rangu sa Luijem, Unakopom), gde autobusi tandrcu na svaku rupu na koju nalete... Ono je zaista za pohvalu, voleo bih da ostanu na potezu 600, obzirom da uz Dumeko, C LC, LDM i Barbados jedini mogu da prodju sto se tice svega! Ne volim liaze, ali njihova vozila su cista, klima radi extra, autobusi su im cista petarda!
 
Vrh