Tukao bi ih k'o volove u kupusu za ovo pozadi. Autobus k'o autobus je ok, steta je sto je samo jedan napravljen A.547, lepo ide, ali unutra kao da krpu, Domestos i ostalo za higijenu nije video duuuuuugo duuuuuuugo...
Još dva IK-112M za M&M Trans Company
Danas, 29. jula 2016. iz hale Ikarbusa izašla su još dva solo niskopodna autobusa na MAN-ovim šasijama za M&M Trans Company iz Obrenovca.
Uz ova dva isporučena autobusa, preduzeće će u saobraćaju na beogradskim linijama imati ukupno pet autobusa IK-112M. Veran i zadovoljan kupac zemunskih autobusa se odlučio za isti model kao i u prethodnoj seriji.
Novi autobusi opremljeni su MAN D2066 motorom koji ispunjava EEV normu i isporučuje 320 konjskih snaga, a uparen je četvorostepenim automatskim menjačem Voith DIWA 6. Nadograđeni su na šasiji MAN A22. Autobusi poseduju troja vrata i imaju 32 sedišta, klimatizovani su i poseduju posebnu rampu za ulazak lica sa hendikepom kao i roditelja sa kolicima, a na stanicama omogućeno je i naginjanje autobusa na stranu.
Osim belih plastičnih panela u enterijeru, stop signala u putničkom salonu i poboljšane toplotne izolacije motora, dva nova IK-112M će putnicima biti identični. Međutim, imaće poboljšano radno okruženje vozača. Naime, vozački pult je izrađen od finijeg materijala, a vozači će na raspolaganju imati i drugačije osmišljene kasete za odlaganje stvari. Osim toga, protivpožarni aparati su sada sakriveni iza poklopca u pultu, čime se Ikarbus ugledao na trend-setere iz Evrope i sveta i time doprineo estetici u prednjem delu vozila.
Kako saznajemo iz Ikarbusa, prva tri autobusa IK-112M su u saobraćaju na beogradskim linijama 50 i 58, a vozači za njih imaju samo reči hvale. M&M Trans Company je njihov dugogodišnji mušterija, i u svom voznom parku je već imao niskopodne autobuse IK-112 i IK-218. U Ikarbusu se očekuje početak proizvodnje dvadeset autobusa IK-112M za GSP „Beograd“, jedan IK-112LE za Hidroelektrane Srbije, dva IK-112LE za Lastru, devet IK-112 za JGSP „Novi Sad“ kao i razvoj međugradskog autobusa IK-312MB, o čijem napretku ćemo vas izveštavati.
аутобуси.нет
Bar ne škripuće sva plastika kao u maz vuloviću.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399497#p399497:11teal7o je napisao(la):Žika » 31 Jul 2016 07:28 pm[/url]":11teal7o]Da li mogu da upašu dva panela a da budu u istoj ravni. Ikarbusu pored svega uvek je falila dobra završna obrada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399766#p399766:65wvgn8t je napisao(la):shomy » 03 Aug 2016 08:26 am[/url]":65wvgn8t]Ti novi autobusi su jedino lepi na oko...ukoliko ste se vozili njima mogli ste primetiti koliko je skučeno, pogotovo pozadi...ljudi viši od 185cm bolje da ni ne pokušavaju da se uglave na neko od sedista.
Семафор је поправљен и ради. Неки је квар био на том делу булевара Милутина МИлановића.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401611#p401611:3pum54aq je napisao(la):direktor » 21 Авг 2016 06:31 pm[/url]":3pum54aq]A da pocne da radi taj semafor 24 /7/365 za pocetak ili treba jos neko da pogine dok skontaju