Šta je novo?

Privatni prevoznici

Toliko dobar da je ostao juce Surcinu u kvaru.. ovako mnogo su bolji GSP solarisi...
 
Стигао још један МАН "хармоника" светло плави аутобус код Л и ЦЛ групе и он је са троје врата као и сви остали које је ова група набавила. Има царинску немачку таблицу. Иза њега овај Соларис је још у поступку царињења.
 
20160513_135711.jpg



:bash:
 
nasta on lici.Ovaj trans jug postade kao lui :notok: :notok: :notok: :notok: :notok: :notok:
 
Lui je vozio nedelju dana sa najlonom sa nekog plastenika umesto dva bočna stakla...

A evo ga jedan specijalac iz Lui-a...
13227143_900053516770722_3381032817801022830_n.jpg

13165963_900053450104062_81195613305761394_n.jpg


Samo napred privatnici, preuzmite sve!
 
Dule jesi to slikao u petak?Ja sam ga video ali nisam poneo fotoaparat jos sam i zurio.I otkud Luiji uopste tu?

P41617 danas na 2/68




P41613 na danas na 1/68(prednji displej mu odlicno radi nego je do mog fotoaparata)

P41301 na 610
 
Čovek koji je prvi put radio noćnu liniju, pratio instrukcije nadređenih da samo prati šine, pa je uleteo u bašticu.
NIsu moje slike, već su preuzete sa Fb.
 
Бивша возила Думека из периода увођења приватника!
m9prhg.jpg

1z3qqlc.jpg

Аутор фотографија је Игор Милановић, бивши возач Думека из тог периода!
 
I ponasaju se bahato, narocito na 610, koji na ovoj relaciji koju ima, ima bar 5 kljucnih stanica, gde je ogromna razmena ljudi. Samo od Keja u Zemunu do Grand Kafe je haos, u udarnom terminu od 13:00 do 18:00, sve bitnije polaske na istoj liniji rade solo autobusi, jesu oni tacni, ali je problem sto majmuni iz DJP, nisu videli, da se vec kod Opstine Nbg, pa posle Rode, Delta Sitija, blokova duz Jurija Gagarina, MZ Kozara i Grand Kafe moras lomiti sa ljudima da bi usao, a unutra k'o sardine nabijeni... Povrh svega toga, liniju 610 vikendom opsluzuju solo vozila, nedovoljnog kapaciteta, jer je tek vikendom katastrofa, zbog Zemunske, Pijace Stari Merkator, pa pijacni dani u Surcinu, bas je katastrofa... Jedina je pohvala, sto radnim danima postoji polazak u 00:00 iz Jakova, pa dolazi u vreme polaska 68N iz Bloka 45, da mu odvuce ljude do Opstine Nbg i Zemuna :D
 
Ti bi trebao prvo da se dogovoriš sa sobom, prvo vičeš treba sve da preuzmu privatnici, oni su extra, sad vičeš da su bahati i da ne valjaju.
 
Fale zglobovi na 610, isto tako 601, 604, 605 i 611. Solo autobusi nisu za te linije.
 
Prvo ih teraju da ofarbaju vozila , većinom iz žute u crvenu , a onda počnu da lepe žute reklame. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387498#p387498:yvxxmabw je napisao(la):
Gaspar18 » 23 May 2016 12:13 pm[/url]":yvxxmabw]Fale zglobovi na 610, isto tako 601, 604, 605 i 611. Solo autobusi nisu za te linije.
Fali tebi zemljače neki zglob... Više komada.
 
Uči nas i prosvetli što se tiče poteza 600. E to bi baš voleo da vidim...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387498#p387498:mgs88wbp je napisao(la):
Gaspar18 » 23 May 2016 12:13 pm[/url]":mgs88wbp]Fale zglobovi na 610, isto tako 601, 604, 605 i 611. Solo autobusi nisu za te linije.
Не, не пројектују се на тај начин линије јавног превоза ако се вреднују критеријуми економичности и квалитета:
1) На некој линије се користе или само зглобна, или само соло возила.
2) Зглобна возила се користе тек када линија буде толико оптерећена, да се са зглобним возилима може остварити довољно кратак интервал слеђења.

Изузетно, зглобно возило се појединачно треба убацити када је полазак директно усмерен на неку смену у некој школи или фабрици, али тада се може додати и неки полазак соло возила више.

Од потеза 600, једино би 601, и евентуално 610 би требало ставити све зглобна возила. На осталим, повећати број полазака соло возила. Исто са линијама 702, 703, 708, 709. Ставити све соло возила и повећати број полазака.

На 551 су направили проблем, јер су ставили на 26-27 минута соло возила, линију коју је још у Ластино време (непоновило се) била зглобна возила на пола сата у шпицу (макар по реду вожње, али стално се кварили, а и непоштовали исти из чистог безобразлука). Ако се на тој линији Дирекција определила за соло возила, онда у шпицу морају додати још два.
 
Zagovornici zglobnih vozila, poenta je da usklađivanjem intervala na linijama koje prolaze kroz Surčin gde se mahom najviše i pune 604,5,10 treba uskladiti da ne spadne sve na jedno vozilo, jer ono što se najčešće desi ide 610, pa 4,5 pa 601. I to obično kec zaostane za ovima pa onda on i 610 podnesu najveći "udar". Podsetio bih vas da je na 601 pre 1.1.2016. bilo tri polaska GSPa ako se ne varam i vrlo često samo dva vozila zglobna na liniji, u konta turaži, kao što sam već pričao da se treba rešiti problem "keca". Priče o zglobnim 610kama mogu smisliti neki dokoni koji nemaju šta pametnije radiiti i što koriste 610 pet stanica.Ta linija 3 četvrtine dana provede vozeći između 10 i 25 ljudi u autobusu, te je i jutarnjem i večernjem špicu potrebno ubaciti šihtu solo vozilo između dva polaska da bi se izdržao taj veći broj odjednom.
Na 601 gužva je ujutru kad se ide na posao, onda između pola 2 i 2, i onda do uveče do 8 ništa, za ta tri perioda koja se mogu rešiti ubacivanjem šihtaša na pola intervala između dva vozila u tom periodu vi bi pretvorili liniju u čisto zglobnu.
 
601 je pun od pola 6 iz pravca Surcina bio jos dok su isli samo zglobovi. Pa sve do nekih 8 sati, pa bude posle toga guzva kroz Surcin sve do nekih 10, od pola 12 do nekih pola dva bude guzva, sve ostalo u sustini bude toliko popunjeno da se zadesi da stoji svega par ljudi do 61 bloka. A za pravac sa gzs sam se vise puta cudio da moze da bude dosta ljudi u jutarnjim satima. Bude guzva od 12 pa sve do nekih 5 sati, pa opet tamo negde izmedju 7 pa sve do pola 9 I to je to.. Jedan dan je zglob u 7 I 48 sa gzs bio bas dobro popunjen do centra Surcina. Cak mogu slobodno reci prepun do pumpe u Surcinu. Takodje da dodam izostajanje polaska je cesto, pogotovo na 602 gde je izostalo vise od 2polaska juce.. Žale se na 600 potezu mnogo na privatnike.. Vreme putovanja je povecano u proseku of 5do 8 minuta..
 
Pusti to dok su bili sve zglobovi, režim rada je bio takav da je moglo isključenje kad si hteo. Pola 601čeva nije ni radilo, dešavalo se po tri četiri polaska da ispadnu, znaš i sam kakve kante su sve tu radile.
Ja sam proveo par dana na 601, od 7 do 14, od 13 do 20, kao što rekoh stanje kakvo je, ostalo je ladovina toliko da u zglobu ima par stajanja do krajnje stanice. Išao sam u par navrata na 610, četvorku i peticu nikad se nisam vozio, vozio sam kamionom trasom i na četvorci i petici sam imao dobre drugare, pa sam dosta toga čuo od njih.
Ne znam čemu dramaturgija oko zglobova, ako bi održavali normalno polaske, kao što ih ne održavaju i solaći bi na tim linijama bili sasvim dovoljni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387805#p387805:1mq4jm2t je napisao(la):
Gaspar18 » Сре Мај 25, 2016 7:59 am[/url]":1mq4jm2t]
208vdw7.jpg
Интересантно бојење. Мени ово није лоше. Не види се чији је аутобус.
 
Vrh