Šta je novo?

Privatni prevoznici

Crosswayi za Strelu su lageraši. Ali sve u svemu, to će verovatno sada biti najbolji busevi u BG i definitivno će tu titulu preuzeti od Solarisa. Za mene je Crossway bio i ostalo najbolji prigradsko konfigurisan autobus na evropskom tržištu, vozio sam se sa mnogima širom Evrope i stvarno uvek ostavljaju čvrst utisak. Naravno, najbliži su nam oni u Novom Sadu, isti ovakvi samo starije generacije (dok su još bili pod imenom Irisbusa), i oni i dan danas posle 13 godina rada važe za najbolja vozila koja su došla u taj grad. Vozači koji ih duže uglavnom ih duže od prvih kilometara, i uvek ponavljaju kako je to kod nas greota terati i da je taj bus samo za izložbu koliko je dobar.
Strelini imaju 320ks, 7-stepeni menjač i to će sad biti najsnažniji bus čini mi se na našim ulicama, da nije Intouro čini mi se. Videćete i sami koliko su utegnuti, i koliko će takvi ostati do kraja. Neuništivi su.
 
Crosswayi za Strelu su lageraši. Ali sve u svemu, to će verovatno sada biti najbolji busevi u BG i definitivno će tu titulu preuzeti od Solarisa. Za mene je Crossway bio i ostalo najbolji prigradsko konfigurisan autobus na evropskom tržištu, vozio sam se sa mnogima širom Evrope i stvarno uvek ostavljaju čvrst utisak. Naravno, najbliži su nam oni u Novom Sadu, isti ovakvi samo starije generacije (dok su još bili pod imenom Irisbusa), i oni i dan danas posle 13 godina rada važe za najbolja vozila koja su došla u taj grad. Vozači koji ih duže uglavnom ih duže od prvih kilometara, i uvek ponavljaju kako je to kod nas greota terati i da je taj bus samo za izložbu koliko je dobar.
Strelini imaju 320ks, 7-stepeni menjač i to će sad biti najsnažniji bus čini mi se na našim ulicama, da nije Intouro čini mi se. Videćete i sami koliko su utegnuti, i koliko će takvi ostati do kraja. Neuništivi su.
Koliko Scania ima ks?Cini mi se da i ona ima snazan motor.
 
Па није бзвз,треба да се зна докле су границе територије Града Београда и не може бити иста наплата карата унутар територије Града Београда и ван.Чињеница је да смо ми који живимо на територији Града Београда држава у држави да се не лажемо.
 
Crosswayi za Strelu su lageraši. Ali sve u svemu, to će verovatno sada biti najbolji busevi u BG i definitivno će tu titulu preuzeti od Solarisa. Za mene je Crossway bio i ostalo najbolji prigradsko konfigurisan autobus na evropskom tržištu, vozio sam se sa mnogima širom Evrope i stvarno uvek ostavljaju čvrst utisak. Naravno, najbliži su nam oni u Novom Sadu, isti ovakvi samo starije generacije (dok su još bili pod imenom Irisbusa), i oni i dan danas posle 13 godina rada važe za najbolja vozila koja su došla u taj grad. Vozači koji ih duže uglavnom ih duže od prvih kilometara, i uvek ponavljaju kako je to kod nas greota terati i da je taj bus samo za izložbu koliko je dobar.
Strelini imaju 320ks, 7-stepeni menjač i to će sad biti najsnažniji bus čini mi se na našim ulicama, da nije Intouro čini mi se. Videćete i sami koliko su utegnuti, i koliko će takvi ostati do kraja. Neuništivi su.
Pored motora od 320ks ima i bateriju koja ga pri pokretanju pojačava za 20-30 ks, puni se retarderom.
Koliko Scania ima ks?Cini mi se da i ona ima snazan motor.
340ks
 
Tako je, ovaj Iveco je mild hybrid kao i Conecto i ima mali elektromotor, sad koliko jak ne znam. Ali sve u svemu će biti jači bus od Scanie koja je Cng, a Cng busevi ne vuku kao dizelasi i sa istim brojem ks.
 
Možda i nisu lageraši, čudno mi je da ih toliko bude na lageru, ali došli su sa dobrom opremom, imaju mali frižider kod vozača, senzor za mrtvi ugao, kao i retrovizore za isti, kamere za rikverc, homologaciju, Michelin gume, grejač za sedište...
20240816_114444.jpg


Edit: Takođe sam video jedan papir na kom piše da su 26.07. proizvedeni, što svakako ne verujem da bi moglo biti sa lagera. U Srbiju su ovih 5 ušli 14.08., a ostali će u narednim nedeljama.
 
Poslednja izmena:
Zašto bi uopšte jedan takav prevoznik poput Strele koji ni odgovarajuće softvere nije kupio za MB autobuse za vrata (što je daleko bitnije od frižidera) baš naručivao od Iveca bus sa frižiderom, senzorom za mrtvi ugao i Mišelin gume :) Meni to ne ide u glavu :) Ovamo kupe ogoljeni proizvod (Conecto) a ovamo nekavu top opremu u top busu :) Nema šanse da nije neki lager. :) Ništa domaći privatnici dodatno ne kupuju ako ne moraju. :) Kupili bi oni i MAZ da mogu da uvezu iz Belorusije :)
 
Jedino ako je neko otkazao baš u poslednjem trenutku pa su ovi baš tad našli na lageru, ne znam kako bi drugačije to moglo biti, malo je vremena prošlo od proizvodnje do ulaska u Srbiju.
 
Чекајте.... 26 лагераша а ето неким чудом Град Београд баш тражи 26 двовратних солаћа :) Јао каква случајност! :)
Nigde nisam procitao da traže 26 dvovratnih autobusa, ukupno je za potez 100 potrebno 31 solo vozilo, znaci biće i tu mešavine ako uopšte sve Crosswaye stave tu. Inače koliko vidim i potezi 100 i 700 se smatraju gradskim linijama kao i potezi 300,400 i 500, tako da ne znam kako će moći da rade sa dvovratnim busevima na tim linijama.

Lager je 100%, Strela je samo uhvatila priliku da kupi ovako kvalitetan bus sa lagera po sličnoj ceni kao sto košta 1 obican Conecto, isto su to uradili sa Citarima koje su uzeli za potez 600.
 
Jeste, nisam uracunao nove linije i liniji 96 koja mi ni ne spada pod potez 100, 202 spada
 
Stiglo je skoro i 4 hybrid Conecta sa malo jačom opremom, imaju retrovizore za mrtav ugao i neke senzore koje nisu imali ovi do sad, danas su baš tih 4 terali na baždarenje tahografa, očito da su se odlučili da daju koji dinar više.
 
Bas čudno da kupe potpuno nove Crosswaye i to u full opremi, a onda kupe klot Conecta i Cobre. Sad me samo brine da nama na 52 i 307 ne uvale 15 Cobri, al nadam se da će biti bar neki Conecto.
Mislim da će svuda biti izmešano kao i do sad, to jest svuda će biti nešto od Cobri, Conecta, Citara, Iveca i Solarisa. Do sada nisu praktikovali isključivo jedan model autobusa na jednoj liniji, tako da ne verujem da će ubuduće to raditi.
 
Karta u Gsp na liniji 110 je bila 160 dinara, karta je vazila generalno od Opova do ukljucenja na Zrenjaninski put, gde nastupa Palilula, tu je po nekom pravilu trebala da se plati i karta za za jos jednu zonu, nebitna stvar u svoj ovoj prici, medjutim kako je slepac od gradonacelnika uveo novi nacin placanja karata, vozaci redovno na svim stajalistima otvaraju sva vrata i ne funkcionise kupovina karata kod njih, nema toga vise.
 
Mislim da će svuda biti izmešano kao i do sad, to jest svuda će biti nešto od Cobri, Conecta, Citara, Iveca i Solarisa. Do sada nisu praktikovali isključivo jedan model autobusa na jednoj liniji, tako da ne verujem da će ubuduće to raditi.
Na potezu 700 bukvalno rade samo Conecto, kao i na 72 i 73. Zato sam očekivao Conecto i za gradske linije na ovom tenderu, ali videćemo, možda Strela i za to iznenadi i uzme nešto dobro. 52 i 88 će im biti dosta važne linije za reputaciju, zato sto prolaze kroz grad.
 
Vrh