Šta je novo?

Privatni prevoznici

C&Lc ne drzi Zvonko nego 2 brata od kojih je jedan bio u Pink Pater grupi.Veoma su bliski Zvonku i dobijaju sve poslove oko izgradnje autoputeva, koridora itd.. kao glavni podizvodjaci.Njima autobusi nisu toliko bitni, ali naravno nece da izlaze iz tog posla jer imaju odlican prihod sa strane.U poslednje vreme su se poboljsali ali daleko je to od dobrog…
 
Ovo je postojeće, odnosno trenutno stanje, nije to tabela za tender, slao sam dokument gde se nalazi tabela sa budućim stanjem.​
Akcenat je na tome koje linije će držati privatnici, što sam i naveo u poruci gde sam postavio spisak, a kao odgovor na pitanje pojedinaca koje linije idu.​
 
C&Lc ne drzi Zvonko nego 2 brata od kojih je jedan bio u Pink Pater grupi.Veoma su bliski Zvonku i dobijaju sve poslove oko izgradnje autoputeva, koridora itd.. kao glavni podizvodjaci.Njima autobusi nisu toliko bitni, ali naravno nece da izlaze iz tog posla jer imaju odlican prihod sa strane.U poslednje vreme su se poboljsali ali daleko je to od dobrog…
Ko ne zna ko su pink panteri, ovde može da pogleda sa kim mi imamo posla u gradskom prevozu i ko će nam biti nosioc posla
 
Za Velju Bamirona sam i ja čuo dosta loših stvari na više strana, mada znamo kako se i na koj način šire glasine. No, sigurno da nije čovek na kojeg bi neko trebao da se ugleda. Te priče kako im se nešto ne isplati, kao da dovoze autobuse iz Čačka na linije, mi baš i ne piju vodu, jer sumnjam da određena nulta kilometraža može da obesmisli tako dobro plaćen, pa i jako siguran, posao učesnika u javnom prevozu grada kao što je Beograd. Tako da iskreno ne žalim tu nikoga specijalno. Sve same bitange uglavnom. No, žalim to što ostaju verovatno najgori, i što mi dolazi jedan Niš ekspres da vozi po Beogradu.
 
Ko zna ša se tu sve dešava, u principu ako ovako stvarno bude, otitčiće loši (jedino Bamiron bolji iz ugla putnika) ostaće najgori.

Sve u svemu, u problemu su oni koji će biti pod Banetovim ili Tamnavinim prevozom, 2 najgora prevoznika u Gradu, a ja opravdano strahujem od Tamnave na 33. 🫣
 
704. Strela. Koja je razlika između Citara I Konekta?
Da li je tačno da je Konekto "low cost" verzija Citara
20240726_175843.jpg
20240726_175910.jpg
20240726_180205.jpg
 
Ako su priče tačne i Tamnava odlazi.
Ja nešto ne verujem u te priče, evo da ponovo pošaljem odgovor Tamnave na tekst iz Forbesa. A evo da stavim i odgovor Bamirona, očigledno su imali u planu da učestvuju, ali će odustati zbog sukoba na tom sastanku.
 

Prilozi

  • B7FA8632-7D5E-4996-917E-2102796CACA5.png
    B7FA8632-7D5E-4996-917E-2102796CACA5.png
    298,2 KB · Pregleda: 211
  • DCA24142-8B5E-4012-B49D-CC2F04353457.jpeg
    DCA24142-8B5E-4012-B49D-CC2F04353457.jpeg
    294,8 KB · Pregleda: 192
Logično da će svi imati planove da učestvuju, ali je sasvim jasno da će se spisak prevoznika ugledati na spisak Avale Bus 500, ko neće da plaća reket C&LC i ostaloj mafiji i da drži linije koje im oni nametnu lete.
 
Za Velju Bamirona sam i ja čuo dosta loših stvari na više strana, mada znamo kako se i na koj način šire glasine. No, sigurno da nije čovek na kojeg bi neko trebao da se ugleda. Te priče kako im se nešto ne isplati, kao da dovoze autobuse iz Čačka na linije, mi baš i ne piju vodu, jer sumnjam da određena nulta kilometraža može da obesmisli tako dobro plaćen, pa i jako siguran, posao učesnika u javnom prevozu grada kao što je Beograd. Tako da iskreno ne žalim tu nikoga specijalno. Sve same bitange uglavnom. No, žalim to što ostaju verovatno najgori, i što mi dolazi jedan Niš ekspres da vozi po Beogradu.
Slažem se sa tobom skroz. Toliko buke, haosa i na kraju izlazak iz ovako ozbiljnog i masno plaćenog posla samo zato što nisu dobili liniju koju su hteli... Ima tu sigurno nekih detalja koje ne znamo. Jedino mi je zbog Bamirona krivo jer što se tiče stanja i održavanja vozila, što svakom putniku prvo zapadne za oko, oni su tu zaista korektni. Za ovo ostalo nije nikakva šteta.
 
Da li je C&LC rušio u savamali ili sam pogrešno protumačio?
 
Jedino mi je zbog Bamirona krivo jer što se tiče stanja i održavanja vozila, što svakom putniku prvo zapadne za oko, oni su tu zaista korektni. Za ovo ostalo nije nikakva šteta.
Da li neko zna ima li prevoznik Bamiron veze sa Bamiron rent-a-car firmom iz Zemuna?
 
Mislim da ima, pričao mi je gazda da je veliki ljubitelj automobila i da ima kolekciju istih, tako da moguće i da rentira.
 
Da li postoji neka informacija ko bi od privatnika preuzeo liniju 70 ili je za sada samo nagadjanje?
 
Info koji se vrti ovih dana, Mobilitas dobija novog vlasnika od jeseni, jedan od bitnih igrača u sistemu javnog prevoza otkupljuje firmu od investicionog fonda koji je trenutni vlasnik. Moguće je doći do obrta u podeli linija ili će im dati nešto za uzvrat. Odoše i oni u naprednu ekipu, jer drugačije se ne može opstati u Srbiji. U medjugradskom saobraćaju preuzimaju Darkom iz Žagubice koji je na izdisaju i njihove linije.
 
Odlični autobusi, uskoro i u zglobnoj verziji u našem gradu, ali nažalost samo 4 ili 5
Koja je fora sa tako sitnom nabavkom? Test, kako će se pokazati, ili prosto uzimaju samo 4-5 iz nekog razloga (dopuna voznog parka, tipa fali im 4-5 da bi kompletirali, a nema konekta na stanju, pa uleteli sa citarom)
 
Verovatno su uzeli sa lagera, štaviše došlo je vreme za zamenu najstarijih zglobova kojih ima tačno 5, ali videćemo, još se ne zna koliko su zglobova tačno naručili, po nekim pričama 35, a po nekim 50, trebali bi da počnu da pristižu krajem avgusta.
 
Koja je fora sa tako sitnom nabavkom? Test, kako će se pokazati, ili prosto uzimaju samo 4-5 iz nekog razloga (dopuna voznog parka, tipa fali im 4-5 da bi kompletirali, a nema konekta na stanju, pa uleteli sa citarom)
Moguće da su uzeli 30 Conecta i da im fali još tih 4-5, ili su prosto videli da Mercedes ima na lageru nekoliko komada (Neko je otkazao porudžbinu) i onda će te autobuse uzeti po ceni koja je slična jednom Conectu, a imaju dobru reklamu u gradu.
 
Vrh