Ako su to smislili, onda su kompletni debili, strašno. Nekog ima da ukanale sa krš prevoznikom, a nekom ima da padne bolji i biće mu top. Btw šalji mi deo ugovora gde stoji ta stavka, jer mi ne deluje realno i šta će onda manji prevoznici raditi koji nemaju vozila ni za jednu celu liniju.
To pije vodu u slučaju da su vozila ista, a čak bi i tada bez šarenila stanje pomenutih garantovalo neujednačenost usluge. Osoblje i da ne pominjem.
Imajući u vidu prethodnih godina izgrađen odnos sa pojedinim zainteresovanim partijama za drugu je diskusiju činjenica da grad ne odbija loše/društveno nepovoljne ponuđače ako ne debarmentom onda bar strožijom kontrolom i tenderskom dokumentacijom unapred predviđenim, za grad svakako povoljnijim uslovima raskida ugovora.
Na kraju krajeva kako neki delovi grada ne bi bili oštećeni nejednakost je moguće prevazići ako ne po liniji onda po grupi, odnosno paketu linija, mada to sad ne treba da bude opravdanje za lošu selekciju partnera.
Sve bi to bilo nebitno, čak i propast GSP da je organizacija prevoza drugačije definisana relevatnim propisima. Postoji i drugi oblik javno-privatnog partnerstva gde grad/država
raspolaže inventarom i
relevantnom infrastrukturom, dok je privatni partner kao podizvođač u obavezi da (korišćenjem tuđih, državnih sredstava za rad) uz odgovarajuću nadoknadu (značajno manju nego prema beogradskom modelu) vrši uslugu obavljanja linijskog prevoza putnika.
Tako državni partner obezbeđuje kapacitete zavisno od potreba, a samim tim što Grad raspolaže javnom imovinom on se takoreći ne samo motiviše da ih osim za neprofesionalan rad kažnjava i za nedomaćinsko ophođenje prema istoj, već i podstiče na razvoj infrastrukture, pogotovo šinske. U tom slučaju je komentar (izgovor) našeg gradonačelnika (o samokažnjavanju) totalno irelevantan.
Na ovom forumu fali još "emotikona reakcija", tipa onaj tužan, ne sviđa mi se, obožavam i ljutko.
Koja fora, C & LC ispade po jačini u rangu Strele,mislim po politici.
A užasni su u realnosti kao prevoznik i mnogi od nas bi voleli da im vidimo leđa.
(tužan smajli).
Kad smo već kod uticaja, teško da se onoliko kruženje obrenovačkog BG voza ne može pripisati zaštiti/očuvanju monopolističkih polazaka 860A do Š. To više govori o vezi Strele s vlašću nego išta drugo.
Aerodromska pruga je samo pravi izgovor u pravo vreme ako uzmemo u obzir da je izvodljivo i logično produženje od Makiša desnom obalom. Sporija obrenovačka varijanta bi imala smisla samo u slučaju značajne urbanizacije leve obale zapadno od obilaznice/Ostružničkog mosta, bez obzira na planirano stanje Ekspo kompleksa budući da je i sam Obrenovac daleko manji od Pančeva. Mislim sa desne strane je niz većih naselja, vikend naselja i planirane su urbanizacije u Makišu i više Rupčina od kojih samo druga za cca 80k novih stanovnika.
Tako da sagledavši obim frustracija koje nas prate već godinama ništa bolje ne bi pokazalo nezadovoljstvo građana (od Sremčice preko Miljakovca do Mladenovca) nego smajli koji lupa glavom o zid nemerljivom sa iznosom nečije zarade. Kako stvari stoje prikladan smajli bi od očajničkog lupanja i bez zuba trebalo da ostane.
Odlični autobusi, uskoro i u zglobnoj verziji u našem gradu, ali nažalost samo 4 ili 5
Pogledajte prilog 206369
Da je pameti, budući da nudi pristojan broj sedišta i komotan prostor za stajanje s prtljagom tako mali broj zglobova bi (uz poneki solo) bio dovoljan za 70 do aerodroma, nešto veći i za 600 i 607, mada teši činjenica da bi 50-ak komada olakšalo situaciju na dodeljenim linijama koje trpe zbog nedovoljnog broja predviđenih vozila većeg kapaciteta.
Niko na vlasti ne mari, ali nema sumnje da bi nekolicina novijih trovratnih zglobnih polovnjaka (u konfiguraciji Citara sa slike) makar na pola solo polazaka 302 i 405 preporodila poteze 300 i 400, tim pre što je Lasta dotakla dno. Nema sumnje da se Grad previše fokusira na pouzdanost i atraktivnost, a premalo na pogodnost i komfor od značaja za mrežu radijalnih periurbanih linija.
Džaba ti i Otokar na 302 kad u slučaju kvara dođe drugi krcat. Isto ujutru i kasno uveče kada svi pokušavaju da uđu u prvo vozilo koje naiđe. S tim u vezi i polovan Citaro s troja vrata obezbedio bi pristojne uslove u takvim situacijama, pri čemu bi predstavljao i prikladniju zamenu za Lastine zglobne Otokare sa nedovoljnim brojem sedišta. U svakom slučaju kad već GSP i Lasta iz različitih razloga nisu bili u stanju da dosad ponude odgovarajuća vozila makar na 302, 405, 461, 491, 493, 560 i 591, predaju poteza na ovaj način treba videti kao propuštenu štansu.
Ako išta drugo, upravo je omražena Strela mogla pokriti ključne linije zglobnim vozilima, a konzorcijum pp sa solo. Da smo normalna država bez bratskih firmi u slučaju da joj ne odgovara rentabilost ponuđenih trasa prijavio bi se neki veliki, ozbiljan igrač poput Keolisa, Transdeva ili Nobine, te bi problem nedovoljnih ili neadekvatnih zglobova bio dugoročno rešen.