Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ovde bar 10-ak linija treba zglobno da bude, neračunajući 56 i 88. Ili kombinacija solo/zglob kao što će biti na 52. Makar je to moglo da se ispravi pa da naiđu kakvi takvi bolji dani za 46, 47, 48, 50, 53 itd, pa onda i da kažemo da ima nekog vidnog poboljšanja. Ovako čemer, jad i tuga. Jednom Sarajevu možemo da pozavidimo na javnom prevozu. Dotle smo došli.
 
Ovde bar 10-ak linija treba zglobno da bude, neračunajući 56 i 88. Ili kombinacija solo/zglob kao što će biti na 52. Makar je to moglo da se ispravi pa da naiđu kakvi takvi bolji dani za 46, 47, 48, 50, 53 itd, pa onda i da kažemo da ima nekog vidnog poboljšanja. Ovako čemer, jad i tuga. Jednom Sarajevu možemo da pozavidimo na javnom prevozu. Dotle smo došli.
jel nekad bio zglob na 47?
 
jel nekad bio zglob na 47?
Радили су 2013/14 Ик-201 из 2001 и 2002, који су били привремено донирани Космају, са Карабурме, плус сви Ик-201 из 2006, који су били и у Новом Београду и Земуну. Поред 47, радили су и на 25П, 48, 50, 302.
 
Došlo je vreme i za ovo - napušta nas najbolji prevoznik u Beogradu, a to je Bamiron.

Naime, na sastancima sa ostalim privatnicima nisu uspeli da se dogovore oko linija, jer je C&LC sebi uzeo 94, a Bamironu su ponudili na poslednjem sastanku da radi na potezu 400, što su oni odbili jer im je neisplativo i kako čujem nastala je svađa.

Sve u svemu, otkazane su porudžbine Cobre i dva Conecta, što bi značilo da nas ovaj prevoznik napušta ako ne uspeju nekako da se izvuku.

Da su najbolji mogu lično potvrditi jer sam bio u garaži i lično sam video kako peru, iznutra glancaju i popravljaju autobuse, što se retko viđa kod drugih prevoznika. Pored toga u autobusima im uvek ima klime i grejanja.

Nažalost kako stoje stvari, u igri će ostati samo prevoznici bliski SNS, tako da če spisak prevoznika biti sličan spisku konzorcijuma Avala Bus 500.

C&LC će pored cele 94 navodno uzeti i 511 i 551, što će reći da su za sebe uzeli najisplativije linije.
 
Na ovom forumu fali još "emotikona reakcija", tipa onaj tužan, ne sviđa mi se, obožavam i ljutko.

Koja fora, C & LC ispade po jačini u rangu Strele,mislim po politici.
A užasni su u realnosti kao prevoznik i mnogi od nas bi voleli da im vidimo leđa.

(tužan smajli).
 
I jesu politički jaki, možda čak i jači od Strele, ono što se na forumu ne piše jeste da učestvuju u izgradnji Beograda na Vodi, u projektu Jadar (Rio Tinto), kao i još mnogo toga, mnogo oni love okreću iz svega toga a autobusi im dođu sitnica, te ih zato ni ne održavaju.
 
Tako je, njima je gradski prevoz samo jedan od poslova koje imaju, ozbiljno politički jaka firma kojoj nisu mogli ništa ni sad kad su im se autobusi raspadali na 511. A ako su otkazali porudžbine vozila, izgleda da je to to i da su svoje završili. Ovajdiće se ovde i privatnici koji ostanu u prevozu, jer će privatnici koji ispadnu iz priče prodavati svoja vozila i sa njima će moći da odrade lagano naredne 3 godine, a kod Bamirona ima da se probere dobrih vozila.
 
Ne samo da su otkazali porudžbinu, već je nastala velika svađa na sastanku, tako da su verovatno sada svakako nepoželjni od strane poglavara cele priče, C&LC.
 
Takođe, ne verujem da im se išta drugo osim 94 isplati da drže, sve im je daleko od garaže ne računajući linije sa Zelenog Venca koje je Dumeco rezervisao što potvrđuje onaj oglas.
 
Не знам како се Думеку исплате јужне линије са ЗВ осим ако не планирају трајно да паркирају у Линеиној гаражи.
 
Nemaju ništa bliže jer je Strela uzela sve na tom potezu. Takođe zaboravih da se i 89 predaje, ali verovatno je to isto neko već rezervisao za sebe. Jedino je 88 blizu Dumecu ali s obzirom da je većina smena na Zelenjaku kao što piše u oglasu, teško da će je oni uzeti.
 
То ће Беобус вероватно. Мислим да ће неко од тројке из Железника на 89 јер овамо преко реке су сви махом отели све што им одговара.
 
Sve je to lepo što su se oni dogovorili ko šta uzima, ali ja onih 70ak zglobova ne vidim nigde, u mašinoprometu mislim da ima maksimalno 20 zglobnih, u SDT i Starimportu ih nema uopšte, plašim se da će zglobovi kasniti i da će biti ista priča kao sa Strelom, to jest da će linije biti osakaćene dok zglobovi ne stignu.
 
C&LC drži Zvonko Veselinović, naravno da su jači i od Strele.

A Bamironu se ponovila istorija kao i u Kragujevcu kada su ih najurili sa stanice, tada ih je progutao Janjušević.

Mada o onom njihovom gazdi Veljku sam čuo sve najgore, da malteretira i zlostavlja vozače, vratilo mu se.
 
Ovo je postojeće, odnosno trenutno stanje, nije to tabela za tender, slao sam dokument gde se nalazi tabela sa budućim stanjem.
 
Vrh