Šta je novo?

Privatni prevoznici

A koja naša institucija radi svoj posao?
A u krajnjem slučaju, šta policija i može da uradi? Može da na osnovu nekih elemenata uputi vozilo na vtp koje može čak i da ga prođe, a da se posle u saobraćaju desi nešto slično ovom.
Mogao je da zablokira konkretni točak zbog kvara na mehanizmu, a ako je došlo do problema sa sistemom za vazduh, i svi točkovi druge i treće osovine (ne znam kako je izveden sistem ručne i tristop cilindara na mazu, da li koči obe ili samo jednu osovinu).
Kada padne pritisak u sistemu, da vozilo ne bi ostalo bez kočnica, opruge nadjačavaju smanjeni pritisak vazduha i počinju da pritiskaju obloge i koče.
U vožnji, kad je izašao na Obrenovački, pri većoj a konstantnoj brzini, temperatura naglo raste, na mestu frikcije i na više stotina ⁰C. Dok se kreće, toplota odlazi jer je strujanje vazduha rasipa iza. Kada stane, sva ta toplota ostaje u pristoru blatobrana i u najboljem slučaju deformisaće se disk ili doboš i pući će guma. Nekoliko desetina kg usijanog čelika počinje da pali sve okolo
 
Ovo je P45105,vec 3. put u zadnja 2 meseca njemu blokira tocak.Cuje se skripa gume a i oseti se sigurno u voznji.Ne znam zasto vozac ne stane,posto ga isti vozac vozio uvek kada se to desilo.Inace vazi za iskusnog vozaca koji je vozio prvi polazak na liniji 16 dugo godina.
 
Nije tu točak potpuno zablokiran da se ne okreće, pa da se čuje škripa gume. Tu uglavnom nema zvuka, osim možda u nekom trenutku zagrevanja (kao kočnice prilikom kočenja) ili ako se raspadne obloga pa počne da trlja metal o metal.
Ukoliko je isti vozač, to je onda vrlo zanimljivo. Tvrdim da iole iskusan vozač to mora da oseti. Iskusan vozač oseti i jednu praznu gumu na udvojenim točkovima, a kamoli da mu je jedan točak ukočen.
 
Nije tu točak potpuno zablokiran da se ne okreće, pa da se čuje škripa gume. Tu uglavnom nema zvuka, osim možda u nekom trenutku zagrevanja (kao kočnice prilikom kočenja) ili ako se raspadne obloga pa počne da trlja metal o metal.
Ukoliko je isti vozač, to je onda vrlo zanimljivo. Tvrdim da iole iskusan vozač to mora da oseti. Iskusan vozač oseti i jednu praznu gumu na udvojenim točkovima, a kamoli da mu je jedan točak ukočen.
Veruj mi da se cuje kao da skripi,ne pricam napamet,vise puta sam cuo taj zvuk,vozim se u njima mali milion puta.Isti vozac isti autobus.Njemu su bili prazni pp aparati prosli put😁
 
Неко штити C&LC очигледно јер да имамо нормалне људи на власти у Београду овај дотични превозник не би смео возити у Београду.Колико је само живота доведено у опасност због бахатости људи,то није нормално.
 
Неко штити C&LC очигледно јер да имамо нормалне људи на власти у Београду овај дотични превозник не би смео возити у Београду.Колико је само живота доведено у опасност због бахатости људи,то није нормално.
Stiti,zna se i ko i kako,ne bih ovde o tome…
 
Veruj mi da se cuje kao da skripi,ne pricam napamet,vise puta sam cuo taj zvuk,vozim se u njima mali milion puta.Isti vozac isti autobus.Njemu su bili prazni pp aparati prosli put😁
Škripa kočnica, ne guma. Da je točak zablokiran, pukle bi gume mnogo ranije.
A ovo drugo sve, dešava se na svakom polju u zrmlji čije instituvije više ne postoje, gde mala grupa gleda samo načine da uzme što više.
 
Već sam pisao o ovome.
Ne mogu da shvatim da neko može da bude toliki sivonja da ne oseti da mu je točak ukočen, da tera dalje dok se od tolike toplote ne zapali.
Na svakom polasku i zaustavljanju se oseti, pri svakom popuštanju gasa se oseti (neće lako da krene, staje samo, kosi se na zglobu...) U početku se oseća kao kiseli kupus u maju, pa sve više, počinje da dimi, a vatra izbija posle zaustavljanja, kada prestane strujanje vazduha i sva toplota sa kočnice se prenese okolo - gume, creva, jastuk, obloge blatobrana, boja, a onda kreće dalje.​
Pisano je ranije, od strane nekih forumaša da vozači snose sankcije za isključivanje vozila.
 
ТП је убуџио ручице ретардера у оба е Кента. Моје питање је како је могуће и да ли је могуће да електрична возила имају ретардер ако немају мењаче?
 
ТП је убуџио ручице ретардера у оба е Кента. Моје питање је како је могуће и да ли је могуће да електрична возила имају ретардер ако немају мењаче?
Nisam siguran ali mislim da se retarder može ugraditi i na neki drugi pogonski sklop, nevezano da li ima menjač.

Da li si siguran da je retarder, da nije telma?
 
Телма и ретардер су заправо иста ствар - успоривачи, с тим што је Телма електромагнетни ретардер. Нешто од та 2 јесте.
 
Ono tvrde da su putnici krivi i da su oni razvalili vrata, kao i da je vozilo iskljuceno iz saobracaja.
 
I ovo su putnici odvalili verovatno.
2E4DC5B9-8254-4783-9706-16FB20F78FBB.png
 
Телма и ретардер су заправо иста ствар - успоривачи, с тим што је Телма електромагнетни ретардер. Нешто од та 2 јесте.
Ja mahom mislim na hidro retarder kad ga pominjem, a telma mi je elektromagnetni. Iako su svi ti usporivači pa i onaj motorni najprostiji - RETARDERI.
 
Možda se samo tim ručicama upravlja elektromotorima da rade gao generatori i koče, slično kao što leva pedala (kočnica) trolejbusa u prvom delu hoda prebacuje motor u drugi režim.
 
Vrh