A koja naša institucija radi svoj posao?
A u krajnjem slučaju, šta policija i može da uradi? Može da na osnovu nekih elemenata uputi vozilo na vtp koje može čak i da ga prođe, a da se posle u saobraćaju desi nešto slično ovom.
Mogao je da zablokira konkretni točak zbog kvara na mehanizmu, a ako je došlo do problema sa sistemom za vazduh, i svi točkovi druge i treće osovine (ne znam kako je izveden sistem ručne i tristop cilindara na mazu, da li koči obe ili samo jednu osovinu).
Kada padne pritisak u sistemu, da vozilo ne bi ostalo bez kočnica, opruge nadjačavaju smanjeni pritisak vazduha i počinju da pritiskaju obloge i koče.
U vožnji, kad je izašao na Obrenovački, pri većoj a konstantnoj brzini, temperatura naglo raste, na mestu frikcije i na više stotina ⁰C. Dok se kreće, toplota odlazi jer je strujanje vazduha rasipa iza. Kada stane, sva ta toplota ostaje u pristoru blatobrana i u najboljem slučaju deformisaće se disk ili doboš i pući će guma. Nekoliko desetina kg usijanog čelika počinje da pali sve okolo
A u krajnjem slučaju, šta policija i može da uradi? Može da na osnovu nekih elemenata uputi vozilo na vtp koje može čak i da ga prođe, a da se posle u saobraćaju desi nešto slično ovom.
Mogao je da zablokira konkretni točak zbog kvara na mehanizmu, a ako je došlo do problema sa sistemom za vazduh, i svi točkovi druge i treće osovine (ne znam kako je izveden sistem ručne i tristop cilindara na mazu, da li koči obe ili samo jednu osovinu).
Kada padne pritisak u sistemu, da vozilo ne bi ostalo bez kočnica, opruge nadjačavaju smanjeni pritisak vazduha i počinju da pritiskaju obloge i koče.
U vožnji, kad je izašao na Obrenovački, pri većoj a konstantnoj brzini, temperatura naglo raste, na mestu frikcije i na više stotina ⁰C. Dok se kreće, toplota odlazi jer je strujanje vazduha rasipa iza. Kada stane, sva ta toplota ostaje u pristoru blatobrana i u najboljem slučaju deformisaće se disk ili doboš i pući će guma. Nekoliko desetina kg usijanog čelika počinje da pali sve okolo