Благо нама што имамо дотичног превозника...U C&LC stiglo 5 novih Akia, a za koji dan se očekuje isporuka još 10 komada.
Благо нама што имамо дотичног превозника...U C&LC stiglo 5 novih Akia, a za koji dan se očekuje isporuka još 10 komada.
Ово је слободна зрмља, може да вози ко хоће. Мало теже иде кад неко пожели да постави питање водоземцу.Šta Beograđane briga dal voze privatnici ili državni....
Ne samo da je kvalitetna (i to vrlo, Scania je jedan od vodećih svetskih proizvođača kamiona), već ima 340 konja što znači da će ići kao luda. Čisto radi poređenja BMC zglobni ima 315 konja.
Ogrebao se Cvrčak za još jedan sajamski primerak, ali svakako će biti zanimljivo videti ovaj bus u gradu.Pored novih Akia, u C&LC stižu i nove (polovne) CNG Scanie.
Pogledajte prilog 191201
Izvor: facebook.com/Scania Srbija
Ne kažem ja da je zbog motora kvalitetna, već da je to vrlo pouzdan proizvođač. Slušao sam sve najbolje o njihovim autobusima od ljudi iz inostranstva, kao i od ljudi koji su putovali.Drago mi je da dobijamo gradske autobuse i od njih ovde u Beogradu, iako idu kod jednog od najvećih slepaca među prevoznicima. Samo same karakteristike motora nisu odrednica ukupnog kvaliteta. Cenjena je u svetu kamiona, taman koliko VanHool, Setra i Neoplan u svetu autobusa. Al to su i dva različita sveta. Scania-iji tržište autobusa nije primarno. Svoj turistički autobus Touring, radi uz pomoć nama omraženog Higera, a u premijum segment ulazi uglavnom preko španskog karoseriste Irizara. Pakuje Irizar svoje autobuse i na šasijama MAN-a, Mercedesa, Volvoa..., al je po Scania-iji i on sam najcenjeniji. Ne može se uzeti od Scania-ije samo motor, već komplet spakovan u šasiju sa svom drugom pratećom mehanikom. Gradski autobusi Scania-ije su sigurno dobri, al se ne izdvajaju nešto posebno iz gomile drugih. Mislim da je tu tom segmentu tržišta i Solaris više cenjen. Što se motora tiče, to bi trebao biti petocilindraš od 9L, koji postoji u više verzija, a ta od 340ks je najsnažnija, ako ih baš ona pogoni. Kod gasnih autobusa čest je slučaj da isti motor ganja i solo i zglob. MAN i dalje koristi G28 za svoje CNG autobuse koliko znam, i mislim da stižu samo do 310ks, što po meni nikako ne znači ja zglobni lav zbog toga loš. Hoću reći da je i BMC sa takvom snagom motora u nekom standardu i proseku. Opet ona priča da CNG nije baš idealan za brda, pogotovu zglobni autobusi. Ostaje nam da vidimo kako će se solo Citywide pokazati kod nas. C&LC je pravi tester. Bus koji kod njih ostane relativno ceo posle tipa pet godina rada, zasigurno je položio test što se ukupnog kvaliteta tiče.
Pa sigurno je bar u rangu Iveca, Volvoa, VanHoola, ako već nije u rangu Solarisa, Mana i Citara, sto je za nas super. Nek naleti Cvrčku neki Solaris IV generacije kao sajamski primerak, posto su vrh busevi koji prelepo izgledaju.Ne kažem ja da je zbog motora kvalitetna, već da je to vrlo pouzdan proizvođač. Slušao sam sve najbolje o njihovim autobusima od ljudi iz inostranstva, kao i od ljudi koji su putovali.
Dada,to znam i ja u Dafovima iz Gradske cistoce,to znam da su AllisonBilo je ih dosta, i još uvek ih ima kod nas. Čak su se probno ugrađivali u neka starija GSP vozila, beše i u neke 201-ice. Moguće da je i neki Conecto dobio Alison menjač. Imaju pomalo karakterističan rad i prepoznatljivu tastaturu. Prisutni su dosta kod hibridnih pogona, a rekao bih da ih u većem broju nose i kamioni kod nas, mislim na ove u JKP Gradska čistoća.