Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ne zna se, ali evo spiska od 32 dvocifrene linije koje drže privatnici
Privatnici dvocifrene linije:

20
25
25P
26
32
33
35
37
39
42
45
46
47
48
49
50
51
54
55
58
59
68
71
74
78
79
81L
81
84
91
92
94
Favoriti su 26,33,37,39,42,47,48,55,58 i 59. Novobeogradske i Zemunske linije garantovano neće vratiti gsp-u i njih odmah precrtajte
Космај на 59 100%, нема НБГД 17 соло само за њу, а ни довољно зглобова. Надам се само да неће ићи више недељом на 15 минута, а 42 викендом треба да иде на бар 18 уместо на досадашњих 25.
 
Nema veze samo sa centrom, mogu da uzmu i linije koje nisu u centru. Minibus linije 99% neće uzeti i zato ih ne računam. Ako gledamo bas linije koje idu kroz grad, to su 26, 33, 35, 37, 39, 42, 47, 48, 58 i 59.
 
Највеће, али и једине шансе да ће добити зглобове је линија 35. Чини ми се да има исти број возила као и 101. Вишњичка бања се прилично изградила и тамо је све више становника. Такође је и близу погона Карабурма. А 35 доста купи путнике са 16.

Изгледа да Космајеви возачи живе у Раковици, чим имају пик на линије које тамо пролазе (37, 42, 47, 48, 50, 59, 94). Шалу на страну, те линије су честе, али умеју да буду веома крцате, поготово 37, 48 и 50 и то ван Раковице.
 
Са правом си изоставио 60 и 60Л,тотално небитне линије са само пар полазака дневно.Буквално треба продужити негде ту трасу 60,док 60Л укинути.
 
Pola linija gore navedenih od strane Vinčanca su za zglobove svakako, e sada svaka ima neku tehničku poteškoću, poput trase, okretnica, broj raspoloživih zglobova itd.
Mada biću zadovljan sa GSP-om ako budu uzeli 33, ne mogu više ovog Cvrčka i Tamnavu da smislim...

U stvari, cela ova farsa sa rotacijom jeste da privatnicima povećaju plaćanje i zaradu, a ovi nam se zahvaljuju kupovinom Rakija.
 
Uskoro će moći da dolaze i Openbalkanci, jer je kod nas i kod njih (Mk i Al) uspostavljen sistem jedinstvenih ID brojeva za traženje posla.
A samo je trebalo povećati plate nsšim ljudima, ne praviti od države belosvetsko svratište
 
Cvrčak & Tamnava na 33 (da ne upotrebim pogrdan naziv) su se očigledno obezbedili za narednu preraspodelu linija, jer je neke njihove vozače danas smaralo da čekaju tramove na stajalištima i ista su mrtvo ladno preskakali.
Samo da nam dođe GSP i da nam svane konačno.
 
Sa Higerima vam i neće nesto svanuti, ali za Tamnavu stvarno šta reći osim kriminal. Al Hvala Bogu ni jedan, ni drugi prevoznik neće na potez 300, moguće je da ulete na potez 400 i 700. Cvrčak se već pojačao sa 16 solo autobusa, sto jasno govori da će uzeti neke solo linije jer on nema šta da menja od solo buseva zbog starosne granice.
 
Sa Higerima vam i neće nesto svanuti, ali za Tamnavu stvarno šta reći osim kriminal. Al Hvala Bogu ni jedan, ni drugi prevoznik neće na potez 300, moguće je da ulete na potez 400 i 700. Cvrčak se već pojačao sa 16 solo autobusa, sto jasno govori da će uzeti neke solo linije jer on nema šta da menja od solo buseva zbog starosne granice.
ima mazove (2015/16)? msm ako uzmu uzeće jednu liniju na godinu dana
 
Волво 8900, који су у Ариви и који раде на 47 и 48, је добар за линије које имају велико међустанично растојање, не тако велику размену путника, као и које иду магистралама, аутопутевима. Они као да су створени за линије 531 и 532. Иду Ибарском магистралом, немају много стајалишта, а распоред седишта у Волвоу се савршено уклапа са карактеристикама линија за Рушањ.

Такође и за 47 нису лоши. Конкретно, од Аутокоманде до Трошарине, па кроз Бахтијара Вагабзаде, па на крају од Капитола до улаза у Ресник.
 
ima mazove (2015/16)? msm ako uzmu uzeće jednu liniju na godinu dana
Imaju neke starije i neke novije Mazove 20/21 godište uz Akie. Nema Cvrcak potrebe da nabavlja tolika solo vozila, osim ako se sprema za novi tender. Videćemo šta će raditi Mobilitas, dobar deo voznog parka im je stariji, gube skoro sve linije koje imaju, tj te linije se vraćaju gsp-u, a za novi tender će biti potrebna nova vozila.
 
Izgleda da se jutros zapalio zglobni MAZ na 511. Oko srednjih točkova se dimilo.
 
Već sam pisao o ovome.
Ne mogu da shvatim da neko može da bude toliki sivonja da ne oseti da mu je točak ukočen, da tera dalje dok se od tolike toplote ne zapali.
Na svakom polasku i zaustavljanju se oseti, pri svakom popuštanju gasa se oseti (neće lako da krene, staje samo, kosi se na zglobu...) U početku se oseća kao kiseli kupus u maju, pa sve više, počinje da dimi, a vatra izbija posle zaustavljanja, kada prestane strujanje vazduha i sva toplota sa kočnice se prenese okolo - gume, creva, jastuk, obloge blatobrana, boja, a onda kreće dalje.
 
Vrh