Šta je novo?

Privatni prevoznici

I meni je čudno zašto bi nabavljali takva vozila ako nemaju šta da menjaju, ali videćemo
 
Evo ga pred kraj tog kuvanja, inače se minutima pre toga baš dimio
Screenshot_20240213_132944_Instagram.jpg
 
2015 su.


To sam i ja mislio da su 2014, ali ipak nisu.
 
70115/B250 premijerno na 860. Ono što ga razlikuje od ostalih Conecta jeste što se vrata sama zatvaraju tj vozač ne mora da da signal za zatvaranje vrata. Inače mi nije jasno zašto su preskočili neke garažne brojeve pa sad koriste ovo slovo B
 
Odavno on gazi kilometre na 860, po čemu se vrata sama zatvaraju? Na svim conectima to funkcioniše tako što kada vozač da signal za zatvaranje ona se zatvore 4 sekunde nakon što senzor ne detektuje da se neko kreće u zoni vrata.
 
Изгледа да се Банбусове Акије из 2015. године се уопште не дају. Бар их је по 3 на 50 и 59, а притом одржавају још пар линија.

Иначе, пре 10 година, Арива, Банбус и Унакоп су били водећи приватници у Београду, а сада Унакоп и Банбус пуцају по шавовима, а Арива је доста попустила са одржавањем возила. Као да само воде рачуна о Темсама.
 
Na 50 su 2 komada, a najviše ih ima na 26, tamo Bane ne šalje nijednu noviju Akiu
 
Što je fascinantno, zabrinjavajući broj akia, barem ovih koje puštaju na 54 i 512, uopšte ne poseduju vrata za vozača
 
Изгледа да се Банбусове Акије из 2015. године се уопште не дају. Бар их је по 3 на 50 и 59, а притом одржавају још пар линија.

Иначе, пре 10 година, Арива, Банбус и Унакоп су били водећи приватници у Београду, а сада Унакоп и Банбус пуцају по шавовима, а Арива је доста попустила са одржавањем возила. Као да само воде рачуна о Темсама.

Sve vidim da baš puca i propada "Deda", vlasnik i osnivač Unakopa. Čovek koji vredno gazi 83. godinu života, naručio 11 autobusa (vrv Kobri), oko 50 autobusa u inventaru, uveo tri međumesne linije plus vanlinijski prevoz, izmešta garažu na novu lokaciju kod naselja Mala pruga u ZP na zemljištu površine blizu četiri hektara. I sve to kako bi postojeću lokaciju ustipio za parking za beše 86 stanova. Jedna od malobrojnih firmi sa zdravim kapitalom i osnovom, tip koji je stekao reputaciju radeći sa kranovima po Nemačkoj sa malo manje pola veka. Takav stečeni kapital gotovo ne može da se obezvredni. Nisam ja neki obožavalac Unakopa, ali činjenica je da je "Deda" na svome primeru i stečenom iskustvu objasnio neke stvari.

Da se tender raspisuje na svake dve godine, videli biste kako bi vozila bila zategnuta i u tip top stanju. Ovako na deset godina je dosta opuštenije. Sve je stvar ekonomije i kalkulacije.
 
I da grad placa više para za kvalitetnija vozila, sigurno bi ih privatnici kupovali, ovako gledaju da prođu sto jeftinije sa autobusima
 
Evo kako famozna Strela radi u Nišu, uz naravno kršenje tenderske dokumentacije sa malim Otokar Navigo kada im se raspadne neki od većih autobusa.

Svi Conecto su im rastrešeni do bola, štrokavi, a vožnja bez panela ili nekog dela je sasvim normalna.

Ali bitno da su istaknute zastave Srbije, jer "Živela Srbija" ili ti "Viva la Strela"

20240217_134828.jpg
 
U Beogradu još uvek imaju selotejp za ovakve stvari, ali su iznutra vozila u jezivo prljavom i raspadnutom stanju. Tačno vidiš da je bitno samo da se uzmu pare.
 
Pričalo se o 3-4 Bmc, izgleda su tog jednog uzeli kao sajamski primerak, a ostale nove. Verovatno će uskoro izbaciti i 45122
 
Vrh