Vozim već oko dve godine Kobru, te mogu da prenesem iskustva. Od prednosti naveo bih udobno "gramerovo" vozačevo sedište, kamere iznad vrata, ergonomičan enterijer i pored 28 sedišta (mana je eventualno što su sva izdignuta), snažan retarder, stabilan u krivinama, dobro rešeni prenosni odnosi na ZF Ecolife menjaču, takođe i šema instalacija sa relejima i elektro ormanom.
Nedostaka ima, najmasovniji se pojavio sa pucanjima nosača motora, auspuha i vođice na vratima usled gužvi (koje su tokom praćenja garancije i otklonili), slabija antikorozivna zaštita i farba na aluminijumskoj oplati, ceo pod je od nešto tanjih dasaka (da kada dete jače zalupi nogom ceo autobus odzvanja), kraće međuosovinsko rastojanje utiče na to da je nešto krući pri vožnji, osetljiviji prednji trap na silne neravnine i ležeće policajce, da uz kombinaciju sa istrošenijim amortizerima se ponaša poput zaprege. I u poslednje vreme pumpa od Ad blue tečnosti, zaprljana dizna Ad blue pumpe ili senzori izduvnih čestica (Nox) se pojavljuje kao neki od manjih problemčića koju se u hodu rešavaju. Meni lično najveća zamerka je na lošu preglednost, oba prednja stuba su široka i prave veliki mrtav ugao, pogotovo levi stub uz pribijeni levi retrovizor pored stuba mi je par puta onemogućio da uočim pešaka na prelazu. Drugi je na grejanje, nema nikakvog kalorifera na podu u kabini, već samo na vetrobran i iz instrument table, kao ni dodatni grejač. U salonu je nešto bolje rešeno uz dugački radijator i dva kalorifera. Kasnije su malo poboljšali ali ne može da se poredi spram drugih proizvođača (koliko para toliko muzike...).
Za uloženi novac i sa osnovnom opremom, deluje mi kao solidan autobus koji može da odradi planirani period do 10 godina uz neko osrednje održavanje.