Šta je novo?

Privatni prevoznici

20150420165917.jpg
 
Uložili smo velike pare u autobuse!
N. VUKIĆ | 14. maj 2015. 19:00 | Komentara: 3
Privatni prevoznici ni ne pomišljaju na povlačenje iz gradskog prevoza u prestonici. Obnovili ceo vozni park, izgradili i garaže Prosečna starost vozila samo tri godine

UGOVORI sa privatnicima o linijama javnog gradskog prevoza u Beogradu ističu krajem godine, a nadležni najavljuju da će prilikom novog izbora postaviti rigoroznije kriterijume. Zasada još nije poznato kakve će zahteve imati gradska vlast, ali auto-prevoznici veruju da će ispuniti sve uslove, i nemaju nameru da odustaju od prevoza Beograđana.



Direktor "Beobus" grupe, Drago Tošić, kaže da su privatnici uložili velika sredstva u obnovu voznog parka, izgradnju garaža, imaju i veliki broj zaposlenih i ne razmišljaju o mogućnosti da ne učestvuju na tenderu.

- Čuli smo da će biti izmenjeni uslovi za učestvovanje na tenderu za dodeljivanje linija javnog gradskog prevoza, ali verujemo da neće biti problema - kaže Tošić. - Naravno da gradski prevoz treba da se poboljša i da nadležni u skladu sa tim i postavljaju kriterijume. Imamo 120 autobusa od kojih je 114 opremljeno klimom, i prosečno su stari 3,5 godina.

Privatnici ne mogu ni da pretpostave šta bi mogla da znači najava "pooštravanja kriterijuma".

- Već je rigorozno da ne može biti više, redukovani smo, vozimo sa deset odsto manje vozila, cena rada se nije povećavala, delimo linije sa GSP - objašnjava Tošić. - Jedino bi ubuduće linije mogli da dodeljuju jednom prevozniku, kako bi se znalo ko kako radi i koliko kvalitetno svoj posao.

I direktor Grupe privatnih autoprevoznika, Ranko Kovačević kaže da planiraju da učestvuju na budućem tenderu.

Još se ni preliminarno ne zna šta će grad tražiti od nas, ali verujem da ćemo ispuniti sve uslove - ističe Kovačević. - Imamo iskustva u prevozu Beograđana već deceniju. Vozni park smo obnovili, naša vozila su u proseku stara od dve do tri godine, a u planu je i nabavka novih.


VIŠE NOVCA?

PRIVATNICI se čak nadaju dodatnoj zaradi.Očekujemo da će nam povećati cenu rada po kilometru. Optimalno bi bilo da se cena poveća 15-20 odsto u odnosu na sadašnju - tvrdi direktor "Beobusa" Drago Tošić.


DIREKCIJA: NIKAKAV RIZIK

DIREKCIJA za javni prevoz, nasleđeni ugovor sklopljen sa privatnim prevoznicima ocenila je kao štetan zbog toga što oni dobijaju subvencije po pređenom kilometru i što ne preuzimaju nikakav rizik naplate, te im je svejedno da li je neko platio kartu ili ne.


"LASTA": TRAŽIĆEMO LINIJe

- NIJE nam ni na kraj pameti da izađemo iz gradskog prevoza u Beogradu - tvrde u "Lasti". - Naprotiv, s obzirom na to da smo obnovili vozni park, čak planiramo da tražimo da nam dodele više od 13 odsto, kao i veću kvotu linija. Sa više od 100 autobusa trenutno radimo na 74 linije.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... u-autobuse
 
IREKCIJA: NIKAKAV RIZIK

DIREKCIJA za javni prevoz, nasleđeni ugovor sklopljen sa privatnim prevoznicima ocenila je kao štetan zbog toga što oni dobijaju subvencije po pređenom kilometru i što ne preuzimaju nikakav rizik naplate, te im je svejedno da li je neko platio kartu ili ne.


kakvi bolidi pa to je strasno!!!

Ma sta mislio o pojedinim privatnim prevoznicima, a posebno o GSP-u kome je potrebna totalna reorganizacija i `sveza krv`, ova bag** iz direkcije je ipak vrhunski sljam.
Zasto bi prevoznici imali bilo kakav rizik naplate, ako ste gospodo vasom reorganizacijom to preneli na privatno preduzece ???
 
Stvarno su bolidi. Tj. nisu, nego je to onaj čuveni "socijalizam u glavama".

Privatni prevoznici KAO I GSP su samo operateri. Direkcija vrši naplatu i to je normalan način funkcionisanja sistema.
 
Ove godine ističe ugovor sa privatnim autoprevoznicima u Beogradu, posle koga će biti raspisan novi tender sa višim kriterijumima. Svi privatni autoprevoznici moraće da imaju klima uređaje, brojače putnika, da zadovoljavaju sve neophodne uslove, kako bi se kvalitet saobraćaja u prestonici podigao na viši nivo - zaključio je gradonačelnik.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/559204 ... og-prevoza

morace evo da imaju i brojace za putnike u vozilima
 
Brojači putnika su elektronski sistem koji će brojati broj lica koji ulaze i izlaze iz vozila, samo ne znam kako će se regulisati brojanje putnika kada isti putnik izlazi iz vozila i ponovo ulazi, kako bi omogućio izlaz drugim putnicima...
 
Pa broj putnika na odredjenoj relaciji (izmedju 2 stanice) ce biti tacan, tako da je irelevantno dal je 80 putnika izaslo i novih 80 uslo, ili su se vozili od prethodne do naredne, bez ulazaka i izlazaka.
 
vozac MM-a je verovatno skakao od srece sto je dobio liniju koja je teska ladovina :D
 
Uvek su imali los kvalitet.Kosava je kosava :twisted:
 
Od raspalih kanturina Ik4 sto je Ozrenbus imao, pa preko Fiat Menarinija... ovi su zaj*** vek, ali dobro ja sam "neznalica" koja nema pojma sta znaci koristiti 73 26 godina, koji ne zna sta znaci postovanje reda voznje na ovoj liniji, od kada je GSP sklonjen sa preko 60% polazaka na ovoj liniji je totalni HAOS, privatnik "dominira" sa 11 solo vozila, ne postuje red voznje, voze ko debili neki j*bo im pas mater... Ali ok, 73 ne ide za mirijevo selenduru(namerno napisano malim slovima, jer je mirjevo uz B.Kosu naselje koje se najvise forsira uz politicku podrsku)... 9 meseci veslam bandu bus plusa, veslacu ih i dalje...
 
Hehehe
'Ozrenbus' sa altine i njihovi 'fiat tenkovi' iz perioda 99-01
:D
Joj , kad se setim...
 
Ali ok, 73 ne ide za mirijevo selenduru(namerno napisano malim slovima, jer je mirjevo uz B.Kosu naselje koje se najvise forsira uz politicku podrsku)... 9 meseci veslam bandu bus plusa, veslacu ih i dalje...
Ovo je totalno nepotrebni izliv malogradjanstine... Ne znam koji problem sa Mirijevom imas, ali bi bilo lepo da ne svrstavas Mirijevo u selendru jer je na 9km od centra Beograda. Drugo ne verujem da ce ti bus plus pomoci oko linije, jer koliko god da je Kosava problematicna mislim da je deo problema i u samoj trasi linije koja ima nekoliko uskih grla. Po pitanju solo vozila nije nista bolje ni na jednoj liniji, tako da mi ni taj deo nije najjasniji.
 
Ne bih da vam dodajem "so na ranu" ali to sto je Mirijevo, ili bilo koji drugi 'kvart' dalje ili blize centru ga ne cini vecom ili manjom selendrom.
Upravo je zalosno sto nam dobar deo grada JESTE 'selendra' i to veca nego pre 20 - 30 godina.

Kada u krivudavoj ulicici gde se nekada gajila st*** i bile privatne kucice, bez plana i urbanizacije naprave zgrade, sve sa slepim sokacima, kada potok, koji bi trebao biti svetla tacka i oaza prirode za odmor i rekreaciju se pretvori u kolektor otpadnih voda, dobije se nista drugo do selendra.
Jbg, znam da ti nije uteha, ali pola danasnjeg Beograda je takvo, sa tendencijom da se proces degradacije nastavi...
 
Upravo tako. Geografska blizina centru nije nikakav činilac u karakterisanju nekog dela grada kao selendre. Primera radi, danas je Dorćol veća selendra od recimo - Višnjičke banje.

Malo karikirano ...
 
Стф и ја то причамо цео живот, километража од центра града те не чини већим или мањим Београђанином :gobb:
 
Јутрос сам видео нови Аривин ИК 112 на линији 65, бомбоница :)
 
A ja ga i slikao oko 11:30 kod Carine na Novom Beogradu :p :D
s5dy5f.jpg
 
laki72":2e7iom2d je napisao(la):
Hehehe
'Ozrenbus' sa altine i njihovi 'fiat tenkovi' iz perioda 99-01
:D
Joj , kad se setim...
Burazeru secas se onih fiata menarinija sa onim ogromnim tockovima, pa je bio onaj IK4, jezim se na pomisao da su vremena Ozrenbusa proslost, ali ovi slepci na 73 su tu da nam pokazu da to jos traje :D... Ozren jeste imao kanturine, ali je postovao red voznje, a ovim retardima vecito nesto smeta :mrgreen:
 
Ја нисам успео да га сликам али био је око 10 или 15 до 3 код Сава Центра на 74 у правцу ка Миријеву
 
Vrh