[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842946#p842946:2orw2plt je napisao(la):Žika » 18 Apr 2021 07:54 pm[/url]":2orw2plt]U Beogradu je obaveza stajanja na svakom stajalištu. Imalo nemalo putnika. Oduvek bilo i biće joooooš duuuuugo.
To dugme nije u funkciji odavno. Ne mogu da se setim koji je tačno razlog za njegopvo onesposobljavanje.Marcus Lupus":2jr8hztb je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842946#p842946:2jr8hztb je napisao(la):Žika » 18 Apr 2021 07:54 pm[/url]":2jr8hztb]Bukvalno su uspeli da ubede 1,5 miliona ljudi kako je pritiskanje dugmeta STOP pretežak zadatak za Beograđane. Gebels može komotno da se pokrije ušima.
Jedna pretpostavka ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842994#p842994:5g9pilhn je napisao(la):solecar » Ned Apr 18, 2021 10:14 pm[/url]":5g9pilhn]To dugme nije u funkciji odavno. Ne mogu da se setim koji je tačno razlog za njegopvo onesposobljavanje.Marcus Lupus":5g9pilhn je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842946#p842946:5g9pilhn je napisao(la):Žika » 18 Apr 2021 07:54 pm[/url]":5g9pilhn]Bukvalno su uspeli da ubede 1,5 miliona ljudi kako je pritiskanje dugmeta STOP pretežak zadatak za Beograđane. Gebels može komotno da se pokrije ušima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842998#p842998:3jzf0gil je napisao(la):Žika » 18 Apr 2021 10:21 pm[/url]":3jzf0gil]Drugi problem je što nije određena minutaža po stajalištima, tj vreme u kom bi vozilo napustalo stajalište.
Znači vozilo koje bi preskakalo stajališta brzo bi sustiglo vozilo ispred a ujedno bi se stvorio veliki interval sa vozilom iza i to vozilo bi bilo puno pa bi ga i ono iza sustiglo.
To je jedan od razloga obaveze stajanja u Beogradu a da ne pričam i ljudimaa koji bi zvali iz hira i prijavljivali. Ovako sa manje problema.
Onaj mail je zato što su sigurno preterivali i putnici se žalili.
Ajd kad voliš da se praviš bistar koliko treba stajališta da preskoči na linijama gde je interval 5 do 7 minuta da bi sustigao sledeće vozilo. Ili si mislio na linije sa intervalom od 20 minuta ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843030#p843030:1lox4zon je napisao(la):Marcus Lupus » Pon Apr 19, 2021 12:41 am[/url]":1lox4zon][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842998#p842998:1lox4zon je napisao(la):Žika » 18 Apr 2021 10:21 pm[/url]":1lox4zon]Drugi problem je što nije određena minutaža po stajalištima, tj vreme u kom bi vozilo napustalo stajalište.
Znači vozilo koje bi preskakalo stajališta brzo bi sustiglo vozilo ispred a ujedno bi se stvorio veliki interval sa vozilom iza i to vozilo bi bilo puno pa bi ga i ono iza sustiglo.
To je jedan od razloga obaveze stajanja u Beogradu a da ne pričam i ljudimaa koji bi zvali iz hira i prijavljivali. Ovako sa manje problema.
Onaj mail je zato što su sigurno preterivali i putnici se žalili.
Blago onima koji se voze linijama s toliko zgusnitim redom vožnje, da ga može sustići sledeći polazak zbog dve preskočene stanice.
Takođe, moguće je i uvođenje zaustavljanja po zahtevu na samo određenim stajalištima, koja inače imaju malo korisnika, kao npr. 11. april, što se može naglasiti zvučnom najavom u vozilu i npr. natpisom na stanici.
Siguran sam da možemo izabrati između desetina već postojećih rešenja po belom svetu, ako već ne možemo osmisliti svoja, ali je valjda najlakše koristiti ubedljivo najimbecilniji, najprostiji i najskuplji metod koji autobus i obično stajalište gradskog prevoza tretira kao zaustavljanje voza.
Kada je trebalo da se ugradi BusPlus u vozila, i nečije džepove, nije bila nikkava prepreka to što smo već navikli na nešto jednostavnije, a pokušaj vandalizacije sistema rešen je trajno jednim jedinim javnim blamiranjem odvaljivanja aparata emitovanjem snimka sa kamere na svim televizijama.
Naučili su se svi i da otvaraju vrata sami na tramvajima iz Bazela i CAF-ovima, bez TV kampanja je, doduše, učenje potrajala nešto duže, ali evo, danas više nikome to ne predstavlja neku novinu.
Tako da, verujte, sve se i te kako može rešiti, samo kad se hoće, i kad neko treba da pokupi npr. 8%.
A kad neko nema izravnu novčanu dobit, e onda ništa ne može, i nije to za naše ljude, itd itd. Izgovori za naivne.
Izmedju3i20karaktera":6tc6sz59 je napisao(la):Drugo, ljudi u kasnijim večernjim satima, u skladu sa manjim obimom prevoza, planiraju neke polaske od kuće/sa posla i presedanja u skladu sa time kada je zdravorazumski očekivano da neki autobus prođe (tome služi prokleti red vožnje raspoređen na intervale). Ako taj bus prođe 10 minuta ranije od nekog optimalnog vremena nailaska, oni mogu da se fotografišu za Instagram.
Treće, vrlo su male šanse da je do ovog upozorenja došlo tako što su se zli ljudi sakrili u žbun i prijavljivali vozače koji ne staju na prazna stajališta. Pre će biti da su ih prijavljivali oni koji su zbog nečijeg neizvršavanja obaveze ostali bez prevoza i možda trpeli neke posledice zbog toga. Što se mene tiče, svakome od njih bi trebalo da se isplaćuje odšteta, jer ovde nema prostora za vaganje - radi se o kompletno neizvršenoj usluzi bez ikakvog objektivnog razloga. S druge strane, pravo je nekih drugih da ih zabole za te ljude, kao što vidimo. Majstore, ja ušo, sad ne moraš više ni da staješ.
Četvrto, svako ko iole koristi linije koje imaju jednu zajedničku okretnicu ili dele središnji deo trase bio je milion puta svedok situacija da (bez uvida u to da li ga neko čeka) 53 obiđe 23 koji je u stanici, da 48 obiđe 47 koji je u stanici, da 55 obiđe 46 koji je u stanici, da 95 obiđe 96 koji je u stanici itd.
Peto, javni prevoz nije ničiji taksi. Svako kome zaustavljanje autobusa na registrovanim stajalištima pričinjava izuzetan duševni bol... pa, slobodan je koristiti sredstvo prevoza koje je bliže njegovom tananom senzibilitetu.