Šta je novo?

Privatni prevoznici

IMG-8414828dd6d69000dbb9d37088cf1537-V.jpg
 
Kakva je ovo glupost!
Čemu stajanje ako ljudi nema?
Ako žele da čuvaju interval, to se može na više drugih načina, bez nepotrebnog drndanja vozila, trošenja goriva i emisije gasova, cimanja i putnika i vozača.
 
U Beogradu je obaveza stajanja na svakom stajalištu. Imalo nemalo putnika. Oduvek bilo i biće joooooš duuuuugo.
 
Ништа боље него када се возим у возилу које прескаче стајалишта пошто на њима нема путника, посебно на последњим поласцима. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842946#p842946:2orw2plt je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2021 07:54 pm[/url]":2orw2plt]U Beogradu je obaveza stajanja na svakom stajalištu. Imalo nemalo putnika. Oduvek bilo i biće joooooš duuuuugo.

Da, hajde da perpetuiramo svaku glupost, a nikada ne preuzmemo ništa smisleno.
Zanimljivo kako ove silne pobrojane institucije nikakako ne mogu da uvidom u Apexov sistem i kamere utvrde manjak vozila na liniji, neadekvatan rad klima-uređaja, preskakanje polazaka ili večito Ćurdićevo slanje vozila u garažu prilikom svake veće kiše ili bilo kakvog zastoja koji može poslužiti kao izgovor.

Bukvalno su uspeli da ubede 1,5 miliona ljudi kako je pritiskanje dugmeta STOP pretežak zadatak za Beograđane. Gebels može komotno da se pokrije ušima.
 
Koliko njih se ne spremi da izađe kad redovno stane na stajalište već se provlači kroz ili preko ljudi koji ulaze u vozilo ili se sete da izađu tek kad se vrata zatvore pa posle krene salva uvreda po vozaču. A da ne pričam o igranju sa dugmićima. U Srbiji su proste i korisne stvari problematične.
 
Marcus Lupus":2jr8hztb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842946#p842946:2jr8hztb je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2021 07:54 pm[/url]":2jr8hztb]Bukvalno su uspeli da ubede 1,5 miliona ljudi kako je pritiskanje dugmeta STOP pretežak zadatak za Beograđane. Gebels može komotno da se pokrije ušima.
To dugme nije u funkciji odavno. Ne mogu da se setim koji je tačno razlog za njegopvo onesposobljavanje.
 
Drugi problem je što nije određena minutaža po stajalištima, tj vreme u kom bi vozilo napustalo stajalište.
Znači vozilo koje bi preskakalo stajališta brzo bi sustiglo vozilo ispred a ujedno bi se stvorio veliki interval sa vozilom iza i to vozilo bi bilo puno pa bi ga i ono iza sustiglo.
To je jedan od razloga obaveze stajanja u Beogradu a da ne pričam i ljudimaa koji bi zvali iz hira i prijavljivali. Ovako sa manje problema.
Onaj mail je zato što su sigurno preterivali i putnici se žalili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842994#p842994:5g9pilhn je napisao(la):
solecar » Ned Apr 18, 2021 10:14 pm[/url]":5g9pilhn]
Marcus Lupus":5g9pilhn je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842946#p842946:5g9pilhn je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2021 07:54 pm[/url]":5g9pilhn]Bukvalno su uspeli da ubede 1,5 miliona ljudi kako je pritiskanje dugmeta STOP pretežak zadatak za Beograđane. Gebels može komotno da se pokrije ušima.
To dugme nije u funkciji odavno. Ne mogu da se setim koji je tačno razlog za njegopvo onesposobljavanje.
Jedna pretpostavka ?
 
Мислим да у неким Стрелиним аутобусима на 860И пише да се притисне дугме стоп пре изласка. Сећам се једном исто, у 37 било мало путника, нас 4 можда, и возач питао излази ли ко код Сајма, сви смо рекли не, и он је претекао претходни 37 који је веш стајао код Сајма и поприлично се попунио. Али зато се на наредним стајалиштима поприлично напунило путника у наш аутобус, док верујем да је у аутобус који смо претекли који се напунио код Сајма није ушло пуно путника после. Ево сличан пример, 41А за нову годину, од Адмирала Гепрата до Бањице, уместо троле, за Новогодишње вече. Два старија Икара, соло и зглоб, буквално су стајали наизменично на сваком другом стајалишту и претицали се међусобно, и ако сам каснио у поласку због пешачења од Студентског трга до Кнеза Милоша (нисам знао да нема 41 за НГ :D ), поприлилно брзо сам стигао до ВМА.
 
Dopis je potpuno na mestu, bahatost po ovom pitanju je u proteklim mesecima verovatno na rekordnom nivou. Pritom, manji problem su putnici koji izlaze, njih će mahom videti vozač ili će oni viknuti, pa će im stati dalje. Možda će se malo i onako domaćinski pokačiti oko toga ko je kriv, ali će se u najvećem broju slučajeva problem rešiti relativno bezbolno po obe strane.

Međutim, oni koji čekaju prevoz na stajalištu nemaju taj luksuz da dozovu ili zaustave autobus koji je upravo prošišao kao pored turskog groblja, jer je vozač podrazumevao da tu bre nikad niko ne ulazi. Pošto se ovakve situacije najviše dešavaju uveče, nekome taj autobus koji nije stao znači provođenje ko zna koliko vremena još na hladnoći, pešačenje kilometrima, plaćanje taksija, propušteno presedanje na poslednji polazak na nekoj drugoj liniji... Što se mene tiče, ovo je verovatno na prvom mestu među propustima za koje bi trebalo odlučno kažnjavati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842998#p842998:3jzf0gil je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2021 10:21 pm[/url]":3jzf0gil]Drugi problem je što nije određena minutaža po stajalištima, tj vreme u kom bi vozilo napustalo stajalište.
Znači vozilo koje bi preskakalo stajališta brzo bi sustiglo vozilo ispred a ujedno bi se stvorio veliki interval sa vozilom iza i to vozilo bi bilo puno pa bi ga i ono iza sustiglo.
To je jedan od razloga obaveze stajanja u Beogradu a da ne pričam i ljudimaa koji bi zvali iz hira i prijavljivali. Ovako sa manje problema.
Onaj mail je zato što su sigurno preterivali i putnici se žalili.

Blago onima koji se voze linijama s toliko zgusnitim redom vožnje, da ga može sustići sledeći polazak zbog dve preskočene stanice.

Takođe, moguće je i uvođenje zaustavljanja po zahtevu na samo određenim stajalištima, koja inače imaju malo korisnika, kao npr. 11. april, što se može naglasiti zvučnom najavom u vozilu i npr. natpisom na stanici.

Siguran sam da možemo izabrati između desetina već postojećih rešenja po belom svetu, ako već ne možemo osmisliti svoja, ali je valjda najlakše koristiti ubedljivo najimbecilniji, najprostiji i najskuplji metod koji autobus i obično stajalište gradskog prevoza tretira kao zaustavljanje voza.

Kada je trebalo da se ugradi BusPlus u vozila, i nečije džepove, nije bila nikkava prepreka to što smo već navikli na nešto jednostavnije, a pokušaj vandalizacije sistema rešen je trajno jednim jedinim javnim blamiranjem odvaljivanja aparata emitovanjem snimka sa kamere na svim televizijama.

Naučili su se svi i da otvaraju vrata sami na tramvajima iz Bazela i CAF-ovima, bez TV kampanja je, doduše, učenje potrajala nešto duže, ali evo, danas više nikome to ne predstavlja neku novinu.

Tako da, verujte, sve se i te kako može rešiti, samo kad se hoće, i kad neko treba da pokupi npr. 8%.
A kad neko nema izravnu novčanu dobit, e onda ništa ne može, i nije to za naše ljude, itd itd. Izgovori za naivne.
 
Prvo, nakon 22 sata već na pola neke prosečno duge trase mogu se stići i vozila sa intervalom većim od 10 minuta. Onaj ko ne stane na sve stanice uhvatiće drugi talas semafora, recimo.

Drugo, ljudi u kasnijim večernjim satima, u skladu sa manjim obimom prevoza, planiraju neke polaske od kuće/sa posla i presedanja u skladu sa time kada je zdravorazumski očekivano da neki autobus prođe (tome služi prokleti red vožnje raspoređen na intervale). Ako taj bus prođe 10 minuta ranije od nekog optimalnog vremena nailaska, oni mogu da se fotografišu za Instagram.

Treće, vrlo su male šanse da je do ovog upozorenja došlo tako što su se zli ljudi sakrili u žbun i prijavljivali vozače koji ne staju na prazna stajališta. Pre će biti da su ih prijavljivali oni koji su zbog nečijeg neizvršavanja obaveze ostali bez prevoza i možda trpeli neke posledice zbog toga. Što se mene tiče, svakome od njih bi trebalo da se isplaćuje odšteta, jer ovde nema prostora za vaganje - radi se o kompletno neizvršenoj usluzi bez ikakvog objektivnog razloga. S druge strane, pravo je nekih drugih da ih zabole za te ljude, kao što vidimo. Majstore, ja ušo, sad ne moraš više ni da staješ.

Četvrto, svako ko iole koristi linije koje imaju jednu zajedničku okretnicu ili dele središnji deo trase bio je milion puta svedok situacija da (bez uvida u to da li ga neko čeka) 53 obiđe 23 koji je u stanici, da 48 obiđe 47 koji je u stanici, da 55 obiđe 46 koji je u stanici, da 95 obiđe 96 koji je u stanici itd.

Peto, javni prevoz nije ničiji taksi. Svako kome zaustavljanje autobusa na registrovanim stajalištima pričinjava izuzetan duševni bol... pa, slobodan je koristiti sredstvo prevoza koje je bliže njegovom tananom senzibilitetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843030#p843030:1lox4zon je napisao(la):
Marcus Lupus » Pon Apr 19, 2021 12:41 am[/url]":1lox4zon]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842998#p842998:1lox4zon je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2021 10:21 pm[/url]":1lox4zon]Drugi problem je što nije određena minutaža po stajalištima, tj vreme u kom bi vozilo napustalo stajalište.
Znači vozilo koje bi preskakalo stajališta brzo bi sustiglo vozilo ispred a ujedno bi se stvorio veliki interval sa vozilom iza i to vozilo bi bilo puno pa bi ga i ono iza sustiglo.
To je jedan od razloga obaveze stajanja u Beogradu a da ne pričam i ljudimaa koji bi zvali iz hira i prijavljivali. Ovako sa manje problema.
Onaj mail je zato što su sigurno preterivali i putnici se žalili.

Blago onima koji se voze linijama s toliko zgusnitim redom vožnje, da ga može sustići sledeći polazak zbog dve preskočene stanice.

Takođe, moguće je i uvođenje zaustavljanja po zahtevu na samo određenim stajalištima, koja inače imaju malo korisnika, kao npr. 11. april, što se može naglasiti zvučnom najavom u vozilu i npr. natpisom na stanici.

Siguran sam da možemo izabrati između desetina već postojećih rešenja po belom svetu, ako već ne možemo osmisliti svoja, ali je valjda najlakše koristiti ubedljivo najimbecilniji, najprostiji i najskuplji metod koji autobus i obično stajalište gradskog prevoza tretira kao zaustavljanje voza.

Kada je trebalo da se ugradi BusPlus u vozila, i nečije džepove, nije bila nikkava prepreka to što smo već navikli na nešto jednostavnije, a pokušaj vandalizacije sistema rešen je trajno jednim jedinim javnim blamiranjem odvaljivanja aparata emitovanjem snimka sa kamere na svim televizijama.

Naučili su se svi i da otvaraju vrata sami na tramvajima iz Bazela i CAF-ovima, bez TV kampanja je, doduše, učenje potrajala nešto duže, ali evo, danas više nikome to ne predstavlja neku novinu.

Tako da, verujte, sve se i te kako može rešiti, samo kad se hoće, i kad neko treba da pokupi npr. 8%.
A kad neko nema izravnu novčanu dobit, e onda ništa ne može, i nije to za naše ljude, itd itd. Izgovori za naivne.
Ajd kad voliš da se praviš bistar koliko treba stajališta da preskoči na linijama gde je interval 5 do 7 minuta da bi sustigao sledeće vozilo. Ili si mislio na linije sa intervalom od 20 minuta ?
 
Izmedju3i20karaktera":6tc6sz59 je napisao(la):
Drugo, ljudi u kasnijim večernjim satima, u skladu sa manjim obimom prevoza, planiraju neke polaske od kuće/sa posla i presedanja u skladu sa time kada je zdravorazumski očekivano da neki autobus prođe (tome služi prokleti red vožnje raspoređen na intervale). Ako taj bus prođe 10 minuta ranije od nekog optimalnog vremena nailaska, oni mogu da se fotografišu za Instagram.

Treće, vrlo su male šanse da je do ovog upozorenja došlo tako što su se zli ljudi sakrili u žbun i prijavljivali vozače koji ne staju na prazna stajališta. Pre će biti da su ih prijavljivali oni koji su zbog nečijeg neizvršavanja obaveze ostali bez prevoza i možda trpeli neke posledice zbog toga. Što se mene tiče, svakome od njih bi trebalo da se isplaćuje odšteta, jer ovde nema prostora za vaganje - radi se o kompletno neizvršenoj usluzi bez ikakvog objektivnog razloga. S druge strane, pravo je nekih drugih da ih zabole za te ljude, kao što vidimo. Majstore, ja ušo, sad ne moraš više ni da staješ.

Četvrto, svako ko iole koristi linije koje imaju jednu zajedničku okretnicu ili dele središnji deo trase bio je milion puta svedok situacija da (bez uvida u to da li ga neko čeka) 53 obiđe 23 koji je u stanici, da 48 obiđe 47 koji je u stanici, da 55 obiđe 46 koji je u stanici, da 95 obiđe 96 koji je u stanici itd.

Peto, javni prevoz nije ničiji taksi. Svako kome zaustavljanje autobusa na registrovanim stajalištima pričinjava izuzetan duševni bol... pa, slobodan je koristiti sredstvo prevoza koje je bliže njegovom tananom senzibilitetu.

Slažem se da treba da dobiju odštetu, jer trenutno važe takva pravila.

Ne slažem se da ovaj imbecilni sistem treba da opstaje sredinom 21. veka samo zato što je skupo, besmisleno i štetno zaustavljanje vozila na stajalištima bez prometa putnika bliže nečijim genima kamenim.

Ljudi koji planiraju polaske, ako misle da saobraćaj teče jednako u 7.30 i 22.30 imaju problem s opažanjem materijalne stvarnosti, što mi je žao, ali ne može zbog njih da se pravi specijalna škola od gradskog saobraćaja.

Masovnost kršenja trenutnih pravila pokazuje da su ona glupa i nerazumna.

Danas se sistemima ne upravlja proglasima koja čita dobošar, pa kom obojci kom opanci. Što važi za 23, ne mora da važi za 402 itd.

Naravno, možete uvek da tražite problem za svako rešenje, a možete nekad i da sagledate faktičko stanje, mogućnosti i ponudite rešenje koje više uzima u obzir ljudsku prirodu, a manje onaniše na naredbe odozgo.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Radi se tu o večernjim polscima na linijama koje imaju delove gde uveče nema putnnika.
Mnogo više vremena može da se dobije efikasnom vožnjom nego preskakanjem stanica (poznavanjem semafora, kretanjem i zatvaranjem vrata, provlačenjem... A ko ostavi putnika na stanici, treba da bude kažnjen i to tako da mu nijad više ne pasne na pamet. Dok o ovome razmišljam primer mi je vožnja 40/41 od D. Mišovića ka Banjici. Koliko puta sam prošao kao ekspres do Radovog stadiona gde bi neko imao da uđe/izađe zbog razdvajanja sa 59. Nije bila retkost ni da putnik sa stanice da znak da čeka drugi, da ne stajem. Preskakanje je moguće kad ima nalo putnika, svi sede i vozač ima odličan pregled šta se dešava u salonu.
Prilaziš, gledaš u retrovizor, nikog nema kod vrata... voziš. Kad preskočiš jednu dve stanice, na vreme ustaju i staju kod vrata. I da se koristi taster, mora da ustane ranije. A ako se i desi da neko okasni, zar je problem odmah stati i izviniti mu se?
Sve kod nas mora da bude formalno, a ništa se suštinski ne rešava. Moguće je uvesti prolazna vremena na nekim tačkama gde ima prostora da se sačeka, preko aplikacije uvesti obaveštenja vozaču gde je u odnosu na prethodno vozilo... Mogučnosti je mnogo, potrebna je samo dobra volja da se problem logično reši. Sve je izazvano vrv nekolicinom neodgovornih i bahatih koji su bežali sa poslednjih polazaka, skraćivali trase, išli prazni sa ugašenim sverlima, i umesto da reše njih, uvode ovo, za mene, potpuno besmisleno i štetno pravilo.
Poseban je problem kad se neko vozilo zaglavi u gužvi (kraći zastoj, nesostaje polazak - dva ispred njega...) Na svakoj stanici gubi mnogo vremena i sve više kasni. Za to vreme, iza ga već stižu možda i dva. U nekom trenutku i onaj iza će početi da kasni. Ima li ičeg normalnijeg nego da ga obiđe, pokupi putnike ispred i tako ga rastereti, pomogne putnicima, smanji kašnjenje obojici? Od suprotne okretnice onaj što kasni se ubrzava nekoliko stanica ili prečicom donekle, drugi kreće redom. Sačuvan je interval, putnici oslobođeni gužve... Svima lepo. Ali, neko mora da misli. Neki otpravnici su nekad to jako lako i brzo rešavali. Ali, nisu svi umeli da rade sa trolama posle zastoja kad se odjednom sjuri 20-30 vozila u okretnicu. Najlakše je bilo isključiti vozilo koje kasni da sačeka vreme. Ali, za to vreme ono ne radi i negde na trasi nedostaje. Zar sad, uz praćenje vozila i ostale mogućnosti sistema, nije moguće efikasno rešavati relativno jednostavan problem?
 
Selotejp u kvaru pa moraju putnici da drze vrata od ormara sa osiguracima. :D Liaz na liniji 74.
IMG_20210513_181458~2.jpg
 
Нове Банетове Акие изашле у саобраћај. Једна је сада прошла на 50. Редизајнирана је предња стена док је задња остала иста.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Izašle su još pre neki dan na 9/78 radi P40364 ali još nemaju garažne oznake
3 su na 51 i valjda 3 na 26


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zakon održamja broja akia na ulici - stigne neka nova, neka mora i da izgori
 
Vrh