[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911927#p911927:1pdjblnt je napisao(la):Joca28 » 26 Дец 2021 07:58 pm[/url]":1pdjblnt]Stf, pošto spominješ 301, jel ima nekih vesti o kojima ne znamo? Jeste da idu izbori i sve je moguće, samo gde bi okretala.
stf":er5a615l je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911927#p911927 je napisao(la):Joca28 » 26 Дец 2021 07:58 pm[/url]":er5a615l]Stf, pošto spominješ 301, jel ima nekih vesti o kojima ne znamo? Jeste da idu izbori i sve je moguće, samo gde bi okretala.
301 је тек прича за себе. То је линија коју нам је Секретариајт одобрио још пре три године, али смо ми са наше стране одустали јер би то значило узимање возила са 302, односно десио би се исти случај као кад је уведена 311 тако што су узета возила са 306 и Лештане је уместо једне линије са јаким тактом добила две са недовољним.
Дакле, сем броја 301, за којим постоји носталгија једнако јака као на Звездари када је укинута трола 28, Грочани не би добили ни за педаљ бољи превоз, односно више полазака. Буквално су хтели да сваки 3, или 4 полазак са 302 само скрате до Босанског насеља и нумеришу га са 301. Грочани не би добили ништа, а Бегаљичани би изгубили оно што имају. Јесте да нема никакве потребе да Бегаљица има тако јак такт, јер 302 после Гроцке вози скоро празан, али када имате превоз о чијем такту не морате да размишљате и планирате цео дан, то неће нико да дозволи да изгуби.
Окретница је такође проблем јер је на локацији на којој је планирана нису све парцеле државне и потребна је екпропријација, а за то је потребан ПДР који Гроцка нема итд. Нашли смо друго решење за окретницу за коју не мора ништа да се улаже јер је већ изграђена. Реч је о девијацији код бивше НИС пумпе према Брестовику. Писали смо Ласти и Секретаријату да одмах тамо пребаце 354Б и 468, из ласте су одговорили позитивно, и чак је понекад и користе, а Секретаријат нас је по обичају искулурао.
Што се тиче предлогаИмајући у виду предизборни моменат, поновили смо захтеве ка Градском секретаријату за јавни превоз који се тичу Гроцке и то:
1. продужење 309л до Миријева 4;
2. продужење 306 до Икее
3. преусмеравање 365 преко Дражња
4. скраћење 350 до Камендола и избацивање из Дражња, уместо тога преусмерење до Ковачића
5. скраћење 467 до Гроцке, са друге стране свраћање у насеље Драгослава Станковића у Врчину
6. повећање интервала на 354б на 60 минута уз избацивање свраћања до насеља Врчин (354б фактички постаје 301)
7. повећање интервала на 352 и 366 на 120 минута, наизменично на 60 минута
8. увођење линије Винча - Миљаковац (кружним путем)
9. Увођење линије ВМЛ - Кленак - Забранска - Лештане
10. формирање окретнице у Гроцкој на месту старе НИС пумпе
11. реконструкција стајалишних ниша на Смедеревском путу кроз Калуђерицу, од Три Тигања до Кружног пута
12. изградња стајалишних ниша на Смедеревском путу кроз Гроцку од скретања за Заклопачу до Брестовика
13. измештање позиције стајалишта Филипа Кљајића и Д.П.Шанета на Смедеревском путу због безбедности.
Видећемо да ли ће нешто од овога одобрити.
Najbitnija korist je presedanje na 70. Iz Lestana do Novog Beograda za pola sata...Да, била је та идеја да се асфалтира пут од Равни до Траншпеда па онда продужи 311 али је то напуштено када је смењен председник општине. Тренутно је актуелна идеја о 306, зато што се сем везе са Икеом, повезује и старо Лештане са јавним превозом, а повезује се и бувљак на Бубањ Потоку са јавним превозом. Дакле, више користи од продужења 311.