[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911044#p911044:ida78qm6 je napisao(la):
Vinča307 » 24 Dec 2021 12:43[/url]":ida78qm6]Kažeš zvanično na papiru, a u praksi nije tako. Juče mi je na Miljakovcu naišao 2 puta za redom 505l pre 48 koja je bila za 7 i 10 stanica od okretnice. Dok 309 uvek ide na 5 minuta i skoro nikad ne ispada tako iz reda vožnje kao 48 i zašto bi onda skraćivao liniju do Miljakovca 3 kad je ovako 505l super ljudima koji čekaju sa Miljakovca 1, a idu u Miljakovačke staze
Baš zato sam i napisao "na papiru", zato što nadležni vole da se pozivaju na takve stvari, bilo prilikom odbijanja, bilo prilikom prihvatanja nekog predloga.
Analogno ovome tvome, ako može onima kojima odgovara Miljakovac - Miljakovačke staze, da postoji direktna veza, zašto ne može da tako bude i stanovnicima Kaluđerice, u onom delu koji pokriva 309L?
Da se ja sada obratim nadležnima, sa molbom (predlogom) da se poboljša prevoz u zoni Prokopa, dobio bih odgovor da nema potrebe za time, da postojeći kapaciteti zadovoljavaju potrebe putnike i povezanost sa ostatkom grada. A postojeći kapaciteti su takvi iz razloga što linije u proseku saobraćaju na 30 minuta i što da bi se došlo do trolejbusa mora da se ide okolo naokolo (ili kruži preko Dragana Mancea, ili stepenicama kroz naselje do stanice ili biciklističkom stazom do Ortopedskog zavoda "Rudo"), ukoliko ne želi da se čeka neka od antibiotik linija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911057#p911057:ida78qm6 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 24 Dec 2021 13:35[/url]":ida78qm6]Zavisi i od samog mesta presedanja, kakvo je, gde je...
Pričam generalno.
I za same linije isto važi da sve zavisi od slučaja do slučaja. Pogotovu kod gradova poput Beograda sa baš raznovrsnim uslovima u svakom smislu.
Nije svugde i u svakoj prilici bolje imati više kraćih linija i samim tim i više presedanja. Iako sam i ja generalno više za kraće i srednje duge linije, smatram da neke od postojećih, a pritom ne mislim na prigradske linije, koje su duže, treba da ostanu.
Eto, recimo skraćenjem linija 21 i 22, te ukidanjem 19, povećao se pritisak na 31 i na 29. Sa druge strane, linija 74 je bila dosta pouzdana dok je saobraćala do Omladinskog stadiona. Nakon produženja je ista postala potpuno nepouzdana, jer može da se desi da je čekaš 5 minuta, a i da je nema po 35 minuta. Ovo su dva primera gde skraćenje i produženje nisu baš dobro rešenje, već da treba biti obazriv, tj. sagledati situaciju pre nego što se neki sistem primeni po automatizmu. Te tako i za liniju 309L. Dok je ista išla ulicom Kralja Petra I, bila je sa dosta putnika, a sada, kada je na ovoj skraćenoj trasi do Tri tiganja, maltene je prazna. Te se sasvim logično postavlja pitanje, koja je svrha imati takvu liniju, sa dobrim taktom, ako vozila idu prazna? Što je toliki problem imati na neko vreme probnu trasu linije 309L, koja bi više odgovarala ljudima (prema rečima njih samih) i da se prati na terenu situacija (ne da se oslanja na broj očitavanja Bus plus / gradskih kartica), te da se na osnovu tih podataka donese konačna odluka. Recimo da probni period bude 2 meseca. Nije da nismo imali takvih primera u prošlosti.