Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ako su građani tražili da 309L bude sa istom onom trasom koja je bila za vreme radova, onda jedini koji se pravi pametan je dežurni prozivač, pošto je za vreme radova linija povezivala obe osnovne škole.

Što se tiče nemanja minibuseva, para i sličnih stvari, videćemo vrlo brzo da li se zaista nema, pošto se približava april mesec.
 
Да, али аз време радова, 309 није ишла кроз Краља Петра, а сада иде, а привремена "окретница" тадашње 309Л је била све само не безбедна. То је било изнуђено решење привременог караткера.

Соле, молим те, држи се ти Прокопа и насеља Стјепан Филиповић и окани се "потеза 300" као што си ти мене молио да се ја оканем твог краја.

Ја твоју тему више не посећујем. Буди принципијелан за промену.
 
Ako se već pozivaš na principijalnost, zašto ne odgovoriš na sva pitanja koja sam postavio na dve prethodne strane?

Drugo, nevezano za takt, zašto se ne napravi kružna linija 309L, koja bi koristila sadašnju trasu linije 309L i trasu linije 309 kroz Kaluđericu? Da bude dvosmerno kružna linija.
 
Исусе је***и христе, па која је поента такве линије? Зашто би се 50% трасе поклапало са 309?!?

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
Zašto se trase 25 i 25P poklapaju preko 50%?
Zašto se trasa linije 53 poklapa 90% sa 23?
Zašto se trasa linije 41 poklapa 90% sa 40?
Zašto se trasa linije 96 poklapa 85% sa 95?
Zašto se trasa linije 111 poklapa 90% sa trasom linije 101?
Zašto se trasa linije 107 poklapa 100% sa trasom linije 109?
Zašto se trasa linije 21 poklapa 90% sa trasom linije 22?
Zašto se trasa linije 81 poklapa 80% sa trasom linije 81L?
Zašto se trasa linije 6 poklapa 100% sa trasom linije 7?
Zašto se trasa linije 46 poklapa 50% sa trasom linije 55?
Zašto se trasa linije 406 poklapa 90% sa trasom linije 401?
Zašto se trasa linije 512 poklapa 50% sa trasom linija 58 i 88?
Zašto se trasa linije 501 poklapa 50% sa linijama 42 i 502?
Zašto se trasa linije 75 poklapa 85% sa trasom linije 72?
Zašto se trasa linije 91 poklapa 70% sa trasom linije 531?
 
Поређење је нереално. Једно је када две линије раде заједно и хватају путнике равномерно, или једна служи да би растеретила другу.
Следећа ствар: поклапање линија као такво није практично ни са финансијске ни са логистичке стране.
Нпр, 25 је упропашћена тотално од кад је уведена 25п, уместо једне иоле нормалне линије појавиле су се две које једва функционишу.

Преклапање минибуса и ''великог'' аутобуса који притом саобраћа често нема никакву поенту. Безвезно трошење ресураса, као што је случај и код неких других преклапања новијег датума (типа бескорисне 38Л и 38А са 17 и 70, или 401 и 402 са 47/48 и релативно трамвајима).
 
Nije nerealno. Toliko je primera gde se trase poklapaju, a nema se potrebe, ili se linije preusmeravaju i produžavaju, samo da se ne bi presedalo ili u svrhu direktne veze sa školom ili tako nečim sličnim... I sada kada su isto to zatražili građani Kaluđerice, sada eto, po nekima, jedino oni "kake" u celom gradu, što se tiče gradskog prevoza i samo su oni nezahvalnici kojima je teško da presedaju. Ima još primera koje bih mogao da navedem, ali to bi izazvalo komentara kako nisam normalan, iako bi ti primeri bili istog principa kao 309 / 309L , ali i primeri koje sam naveo.

Ovako možemo da teramo do sudnjeg dana, i da se ne mrdnemo od početne tačke ni za milimetar.
 
Трасе се поклапају и НЕМА ПОТРЕБЕ и линије се продужавају само да би се људима удовољило пред изборе, а не са становишта комплексног планирања јавног превоза. Тим ''заокруживањем'' 309Л не добија суштински ништа. Само се безвезе троше возила, радна снага и све остало.
 
Pa ništa se nije dobilo ni sadašnjom trasom. Ako su građani tražili da se dobije direktna veza sa obe osnovne škole, zašto se to samo u slučaju Kaluđerice predstavlja kao nacionalna katastrofa? Na tolke gluposti se bacila vozila, pare i šta sve ne, pa sad eto ispade da baš u ovom slučaju mora da se štedi kako bi se druge besmislice održavale u životu. A bude li se, a 100% sam ubeđen da će biti, uvedena neka nova minibus linija pred izbore ili nešto slično, onda je više nego jasno da nije razlog u nemanju dovoljno vozila, nemanju para i manjku vozača.
 
Сад је апсолутно јасно да пишеш само да би писао! Јасно ти је потпуно колико је то бесмислено и слажеш се са тим али ти настављаш само да би терао контру Стф или шта год да је разлог због којег радиш ово.

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
Misli ti i dalje da pišem pisanja radi i teranja kontri, ali ja ne mislim da je glupost povezivanje obe škole u Kaluđerici direktnom linijom.
Koja je poenta pravljenja predloga u cilju izlaska u susret hiru građana (ja to tako tumačim) , ali tako da to bude polovično rešenje? Zar to nije još veće bacanje para?
 
Веће бацање пара од плаћања минибуса да иде истом трасом као класичан аутобус који притом има такт од скоро 5 минута?

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
Da veće je bacanje para održavati liniju koja vozi nekoliko ljudi.
 
Шта кажу господа из ДЈП-а је л безбедно да возило јавног превоза пређе преко овог прелаза? Ипак нема рампе, боже мој! Иначе овим прелазом пролазе све линије које саобраћају аутопутем до града и линија 365. Али овим прелазом је безбедно да пролазе аутобуси док у суседном прелазу у Дражњу то исто није могуће.
ebfd2c082357b5f5a123c516b9f094c6.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909067#p909067:xg7lxtqq je napisao(la):
solecar » 17 Дец 2021 01:21 pm[/url]":xg7lxtqq]Ako se već pozivaš na principijalnost, zašto ne odgovoriš na sva pitanja koja sam postavio na dve prethodne strane?

Drugo, nevezano za takt, zašto se ne napravi kružna linija 309L, koja bi koristila sadašnju trasu linije 309L i trasu linije 309 kroz Kaluđericu? Da bude dvosmerno kružna linija.

Ја сам те лепо замолио да напустиш тему о којој немаш благе везе, али како нећеш, ја ћу опет да тролујем твоју. Ок, није фрка.
 
A ja sam tebe još pre toga zamolio da odgovoriš na postavljena pitanja. ;)
A ako ti je do trolovanja, troluj slobodno moju temu, samo ne znam kako to misliš da postigneš, pošto je moja tema svaka koju posećujem, baš kao što je svakome drugome njegova tema ona koju posećuje.
Uzdravlje. :vops:
 
Види, нема поенте да одговарам на небулозна питања, поготово не особи којој је основни циљ да тролује а не да смислено учествује у дискусији са конкретним циљем.

"Твоја" тема је она за коју си ме лепо замолио да је напустим и ја сам те испоштовао иако те реално не подносим. Не прави се луд. А то да патиш од синдрома дунђера и да се разумеш у све животне теме боље од људи који су се годинама школовали, па да просипаш памет по свим живим темама на форуму - то је опште познато.

Не тражим од тебе да напустиш ову тему, него да престанеш да паметујеш о "потезу 300" јер си доказао да не познајеш ситуацију на терену и да ти је једини циљ да тролујеш а то није лепо према осталим учесницима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909067#p909067:3tiwvf9p je napisao(la):
solecar » Pet Dec 17, 2021 1:21 pm[/url]":3tiwvf9p]Ako se već pozivaš na principijalnost, zašto ne odgovoriš na sva pitanja koja sam postavio na dve prethodne strane?

Drugo, nevezano za takt, zašto se ne napravi kružna linija 309L, koja bi koristila sadašnju trasu linije 309L i trasu linije 309 kroz Kaluđericu? Da bude dvosmerno kružna linija.
Lepo ti je čovek objasnio. Koja je svrha toga da se minibus preklapa sa autobusom koji ide na 4-5 minuta i dobro funkcioniše, apsolutno nema nikakvog smisla. Šta da nekog neće slučajno nekog mrzeti da ode na 309 i zbog toga ćeš nepotrebno da trošiš vozače i vozila. A i linija 309l dolazi na početnu stanicu linije 309 i onda možeš da odeš gde god hoćeš sa 309, barem sam ja tako radio i ne znam koja bi bila poenta da ide celom trasom 309 u Kaluđerici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909188#p909188:1nj43mpf je napisao(la):
solecar » 17 Дец 2021, 20:55[/url]":1nj43mpf]Zašto se trase 25 i 25P poklapaju preko 50%?

највећа небулоза је постојање линије 25П. у 80% случајева иду једна иза друге, а онда нема ничега наредних 15 минута. а када иду једна иза друге, први аутобус има путника, а у другом аутобусу нема ни 3 путника
 
Реално кад видиш 25 знаш да је 25П одмах иза, чудан неки феномен.

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910285#p910285:1gsg38j7 je napisao(la):
Vinča307 » 21 Dec 2021 20:30[/url]":1gsg38j7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909067#p909067:1gsg38j7 je napisao(la):
solecar » Pet Dec 17, 2021 1:21 pm[/url]":1gsg38j7]Ako se već pozivaš na principijalnost, zašto ne odgovoriš na sva pitanja koja sam postavio na dve prethodne strane?

Drugo, nevezano za takt, zašto se ne napravi kružna linija 309L, koja bi koristila sadašnju trasu linije 309L i trasu linije 309 kroz Kaluđericu? Da bude dvosmerno kružna linija.
Lepo ti je čovek objasnio. Koja je svrha toga da se minibus preklapa sa autobusom koji ide na 4-5 minuta i dobro funkcioniše, apsolutno nema nikakvog smisla. Šta da nekog neće slučajno nekog mrzeti da ode na 309 i zbog toga ćeš nepotrebno da trošiš vozače i vozila. A i linija 309l dolazi na početnu stanicu linije 309 i onda možeš da odeš gde god hoćeš sa 309, barem sam ja tako radio i ne znam koja bi bila poenta da ide celom trasom 309 u Kaluđerici.
Svako ko je funkcionalno pismen je video da sam pitao i za Klenak i za Zabransku, kao i za povezivanje tih delova sa školom u VML, za koju je neko spomenuo da u nju ide dosta dece iz Klenka.

Linija 505L saobraća do Miljakovca 1 i preklapa se sa linijom 48 koja saobraća na 6 minuta.

Priča vezano za kružnu liniju potekla od toga da je STF rekao da građani dela Kaluđerice kuda saobraća 309L nisu zadovoljni dobijenom trasom, zato što nemaju diorektnu vezu sa školom u Kralja Petra I. Na to sam ja rekao da ako je moglo tokom radova da se to izvede, zašto ne bi moglo i sada. Na to je STF odgovorio da mesto na kome se tokom radova okretala 309L nije bilo bezbedno, na šta sam pitao ovo za kružnu liniju 309L. Na sve to sam naveo i primere 613 i 72, kako se njima izašlo u susret, kada su tražili da imaju direktne linije do škola na Bežanijskoj kosi, kako ne bi morala deca da pešače ili presedaju. Dakle, linija 72 je preusmerena sa Stare Bežanije na Bežanijsku kosu, zbog 270m koje su deca morala da pređu pešaka, kada bi izlazili iz 74 i 75, a za 613 je odobreno da deca ne bi morala da presedaju sa 613 na 82, kako bi došli do OŠ Dragan Lukić.

Ranije su linije 405L i 407L bile jedna linija, jedno kratko vreme, koje je bilo probni period. Nakon tog perioda je linija podeljena na dve. Zašto se tako nešto ne bi uradilo i sa 309L, pa ako se pokaže da ni tada nema više putnika, da se vrati na staru trasu?
 
Za 48 i 505l ne može da se poredi nikako, 48 saobraća u gradu i koliko često se desi da potpuno ispadne iz reda vožnje i onda 505l lepo posluži, a i još nastavlja Miljakovačkim stazama gde 48 ne može da prođe, često se desi i haos na 48 pred utakmice Zvezde.
 
Sreća, pa smart planeri iz Grocke ne kroje trase ostalih "gradskih" problematicnih naselja,
inace bi i oni ostali bez minibuseva jer "ne ispunjavaju uslove".

Zanima me koje uslove ispunjava 26l, pritom cesto idu jedna za drugom, isto tako 310, 312, 409, 406 l i kojekakve minibus linije,
naravno i zbog cega su neke linija sa poteza 400 produzile do Slavije, nama se prodaje prica da je Ustanicka idealan terminus i da ni na Klenku minibus ne moze da se provuce, ni kroz novoizgradjenu saobracajnicu u ulici Narodnog fronta posto je ona pri izlasku na Partizansku uska, iako smo dobili uverenje smart planera da je ista katastarski siroka 6.5metara i da to ne predstavlja problem za buducu bus liniju?
Neko predlozi da se odradi linija ka Mirijevu ili ka potezima gde ostale 300 krstarice ne saobracaju, i onda opet neko kaze kako za tim ne postoji potreba, da je stanje na terenu drugacije i da nema putnika?

Stanje sa 309l je upravo tako zato sto im je bilo najlakse da ostave istu trasu kao za vreme radova, polutka liniju, a da je ne produze do Mirijeva 4,
kao na slici predloga, da linija saobraca kao na crtezu koji je smart planer uradio, minibus bi bio maksimalno popunjen, ali najlakse je reci da narod "oce kaki, nece kaki", da su sami krivi sto su ulice tako uske, pa ako su uske, tim problemom treba da se pozabavi opstina, da napravi mrezu jednosmernih ulica ,iste obostrano trotoarise i tako onemoguci dvosmerni saobracaj , a omoguci normalan protok minibus linija.

Cak i sa trenutnim stanjem na terenu, komotno moze minibus linija od Novog Groblja-Stepe Stepanovica-Zeljka Milivojevica-Narodnog fronta-Sumice.

Milimetar se nije pomerilo prosirenje saobracajnica na potezu Stepe Stepanovica-Zabranska, narod iz Zabranske je "kriv" zbog toga jer tu se nalaze ograde i prepreke(niko ne spominje varijantu da se uradi preskok te trase , tipa preko Drenjacke pored skole i da to bude smer ka Kaludjerici, a Zabranska smer ka Lestanima i kruznom putu),
a sta cemo sa ulicom Stepe Stepanovica od skretanja za novo groblje, do ugla sa Zikice Jovanovica Spanca-tu nema objekata na trasi (jos uvek), a ista se niti prosiruje, niti rekonstruise.
Dalje, jeste uradjena saobracajnica Narodnog fronta, ali i Beogradsku ulicu(Klenak) je potrebno spojiti sa ulicom Radojke Lakic-Moravac (spojiti dve Zvezdarsko- Grocanske padine i smanjiti pritisak na Smederevski put i ulicu Stevana Sindjelica), a od te izgradnje u narednih 5 godina nema nista.
Kaludjerica i Lestane i njihovo spajanje linijom gradskog prevoza jesu problem, to je cinjenica, ali niko nece da se pozabavi tim problemom, iziskuje novca sanacija svega toga to nije sporno, ali nista se ne desava po pitanju resavanja problema, samo da grakcemo svi kako je narod to zasluzio i sve je super.


Svakako postoji potreba da se i sa linije 309 odvuku putnici na ovu jos par godina hipoteticku liniju 312 (numeraciju joj je uzela linija u VML)
a i za nju sam i ja dao predlog da se preusmeri na ulicu 29.novembra-22 decembra i tako odvlaci putnike koji su krenuli ka 309 (gde isto treba odraditi mrezu jednosmernih ulica) i nikako da ide ucrtanom trasom ako je isforsiraju do Sumica vec ako moze paralelno sa Bulevarom, da deli trasu sa 310 do Sumica i bude ekspresnija, a izbegne levak od Bajdine do Ustanicke i napravi brzi pristup linijama 31,17, 50...

Do tada, ostaje nam da gledamo u sliku trase smart planera i redakcije obecavaca


i da cekamo za par godina uvodjenje linije kojoj ce opet neko uzeti broj pa ce tada biti 315... i naravno, obavezno da ide kroz BKA, nikako Partizanskom ka Lasti , ili kroz Narodnog fronta da prati 310, lepse je da idu u koloni za ostalim 300+ linijama, mozda i ne mora do Sumica, idealno je da se okrece na Ustanickoj...
 
Evo jedan snimak, doduše star 4 godine, sa Malte. Ovo je jedna tačka, a slične se nalaze u celoj državi (ne samo na malteškom ostrvu, nego i na Gozo ostrvu). Za još gore slučajeve se koriste minibusevi, ali generalno su ovi. Mislim da nigde nisam video da koriste zglobni autobus. Ulice su jako uske, a vrlo često je slučaj da bude neka ulica normalne širine, a onda odjednom, zbog zgrada, ulica se sužava na jednu traku za oba smera. Dakle, bukvalno vozite i odjednom znak sa strane da morate prvo pustiti autobus iz suprotnog smera - toliko je široka ulica u tom nekom delu. 9 dana na ostrvu i imam utisak da sam video 5 semafora, sve su kružni tokovi i raskrsnice sa saobraćajnim znakovima. Ali, sve funkcioniše - doduše ne treba se oslanjati mnogo na red vožnje, ali to je zbog gužve (subjektivni utisak je da svaki stanovnik ima po jedan auto).

Dakle, može i to, uz malo prilagođavanja.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZDWtEVf7XTk[/youtube]
 
Што се тиче окретница и Шумица и Устаничке пуни су капацитети, посебно Устаничка где не верујем да се на некој линији уопште може повећати број полазака камоли увођење нове линије. Такође Шумице где имамо линије из Врчина, Гроцке, Умчара, Малог Мокрог Луга и Великог Мокрог Луга. Ако бисмо хтели нову линију до Шумица или Устаничке онда бисмо морали да нађемо нови терминус за неку постојећу линију. А "најлакше" је неку ластину линију пребацити са Шумица на БАСову станицу

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Vrh