Sreća, pa smart planeri iz Grocke ne kroje trase ostalih "gradskih" problematicnih naselja,
inace bi i oni ostali bez minibuseva jer "ne ispunjavaju uslove".
Zanima me koje uslove ispunjava 26l, pritom cesto idu jedna za drugom, isto tako 310, 312, 409, 406 l i kojekakve minibus linije,
naravno i zbog cega su neke linija sa poteza 400 produzile do Slavije, nama se prodaje prica da je Ustanicka idealan terminus i da ni na Klenku minibus ne moze da se provuce, ni kroz novoizgradjenu saobracajnicu u ulici Narodnog fronta posto je ona pri izlasku na Partizansku uska, iako smo dobili uverenje smart planera da je ista katastarski siroka 6.5metara i da to ne predstavlja problem za buducu bus liniju?
Neko predlozi da se odradi linija ka Mirijevu ili ka potezima gde ostale 300 krstarice ne saobracaju, i onda opet neko kaze kako za tim ne postoji potreba, da je stanje na terenu drugacije i da nema putnika?
Stanje sa 309l je upravo tako zato sto im je bilo najlakse da ostave istu trasu kao za vreme radova, polutka liniju, a da je ne produze do Mirijeva 4,
kao na slici predloga, da linija saobraca kao na crtezu koji je smart planer uradio, minibus bi bio maksimalno popunjen, ali najlakse je reci da narod "oce kaki, nece kaki", da su sami krivi sto su ulice tako uske, pa ako su uske, tim problemom treba da se pozabavi opstina, da napravi mrezu jednosmernih ulica ,iste obostrano trotoarise i tako onemoguci dvosmerni saobracaj , a omoguci normalan protok minibus linija.
Cak i sa trenutnim stanjem na terenu, komotno moze minibus linija od Novog Groblja-Stepe Stepanovica-Zeljka Milivojevica-Narodnog fronta-Sumice.
Milimetar se nije pomerilo prosirenje saobracajnica na potezu Stepe Stepanovica-Zabranska, narod iz Zabranske je "kriv" zbog toga jer tu se nalaze ograde i prepreke(niko ne spominje varijantu da se uradi preskok te trase , tipa preko Drenjacke pored skole i da to bude smer ka Kaludjerici, a Zabranska smer ka Lestanima i kruznom putu),
a sta cemo sa ulicom Stepe Stepanovica od skretanja za novo groblje, do ugla sa Zikice Jovanovica Spanca-tu nema objekata na trasi (jos uvek), a ista se niti prosiruje, niti rekonstruise.
Dalje, jeste uradjena saobracajnica Narodnog fronta, ali i Beogradsku ulicu(Klenak) je potrebno spojiti sa ulicom Radojke Lakic-Moravac (spojiti dve Zvezdarsko- Grocanske padine i smanjiti pritisak na Smederevski put i ulicu Stevana Sindjelica), a od te izgradnje u narednih 5 godina nema nista.
Kaludjerica i Lestane i njihovo spajanje linijom gradskog prevoza jesu problem, to je cinjenica, ali niko nece da se pozabavi tim problemom, iziskuje novca sanacija svega toga to nije sporno, ali nista se ne desava po pitanju resavanja problema, samo da grakcemo svi kako je narod to zasluzio i sve je super.
Svakako postoji potreba da se i sa linije 309 odvuku putnici na ovu jos par godina hipoteticku liniju 312 (numeraciju joj je uzela linija u VML)
a i za nju sam i ja dao predlog da se preusmeri na ulicu 29.novembra-22 decembra i tako odvlaci putnike koji su krenuli ka 309 (gde isto treba odraditi mrezu jednosmernih ulica) i nikako da ide ucrtanom trasom ako je isforsiraju do Sumica vec ako moze paralelno sa Bulevarom, da deli trasu sa 310 do Sumica i bude ekspresnija, a izbegne levak od Bajdine do Ustanicke i napravi brzi pristup linijama 31,17, 50...
Do tada, ostaje nam da gledamo u sliku trase smart planera i redakcije obecavaca
i da cekamo za par godina uvodjenje linije kojoj ce opet neko uzeti broj pa ce tada biti 315... i naravno, obavezno da ide kroz BKA, nikako Partizanskom ka Lasti , ili kroz Narodnog fronta da prati 310, lepse je da idu u koloni za ostalim 300+ linijama, mozda i ne mora do Sumica, idealno je da se okrece na Ustanickoj...