Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Jedina mana linije 313 je sto ne postoji stajaliste Nine Kirsanove neposredno po skretanju ka Mirijevu , a mogli su tu staviti stajaliste posto je ulica jednosmerna, negde uz zeton perionicu, onda u pravcu ka Mirijevu niko od ostalih korisnika linija poteza 300 ne bi morao do Pirandelove, pa nazad ka Mirijevu, sto je svakako besmisleno jer kod Pirandelove staju samo 306-307-311-309... definitivno je 309 l trebala do Mirijeva 4 sto ce verovatno uraditi kada se bude semaforizovala raskrsnica za koju je @marrecar napravio topic
Tema otvorena 2012, pre 10 godina..
, a mozda ova 313 da ide ka Lasti ili preko Cvetanove cuprije do Medaka 3...
Pricalo bi se i da je linija besmislena da je od Lestana (Ravan) okretala na Klenku, narodu i forumu se ne moze udovoljiti svakako...

Verovatno su isli i na pricu da 313 ne bude 'konvoj'' linija koja ce ici SD drumom i pratiti 302-309 vec je njena namena da ka Mirijevu 4 odvlaci putnike namernike (posto je i Mirijevo 4 na ivici kapaciteta, ne ide ni da se svi sa poteza 300 presaltaju tamo umesto ka Ustanickoj, vec tipa putnici koji idu ka Karaburmi, OML stadionu, naseljima na levoj obali Dunava) , a da iz delova Lestana i Kaludjerice koji su nepokriveni gradskim prevozom nekako moze da se dodje bar do Bulevara i presedanja na 308 (306 i 311 svakako nema sanse iz Lestana da stignu do skole MML pre 313) , sto ce svakako moci kod stajalista 20. oktobra koje je 100inak metara od osnovne Skole MML i presedanje na linije 302-309 ka gradu...
 
309L je definitivno trebalo da bude produžena do Mirijeva, a 313 da ima drugu okretnicu. Sa ovakvom trasom i stanicama nema ama baš nikakvog smisla da bilo ko sa poteza 300 preseda na 313 i ide do Mirijeva. Prvo, kako bi to učinili, moraju da prvo prođu posle Nine Kirsanova (u pravcu ka gradu), pa da izađu tek kod Dudića, pređu ulicu i sačekaju negde 313 koja će doći ko zna kad. A dok to urade, mogli su brze peške od stanice Nine Kirsanove da dođu do Mirijeva 4. Umesto toga, da je 309L produžena, presedanje bi bilo daleko lakše.

Jedan od glavnih razloga zašto je tražena ovakva linija, odnosno da se uvede linija za ovaj deo Leštana i Kaluđerice (Klenak) je udaljenost od najbližeg prevoza i količina stanovnika koja se tu nalazi. Na kraju je glavni zvanični razlog za takvu liniju to novo groblje između Leštana i Kaluđerice. A sada, na kraju svih mogućih krajeva, oni su tu spojili još i zahteve da se uvede linija do Mirijeva. I šta smo dobili? Bio bih vrlo rado vulgaran, ali bolje ne. Dobili smo golo jutarnje drvce. Niti smo povezani za Mirijevom, niti će veliki broj stanovnika dobiti kršten red vožnje, niti je nešto korisna linija za groblje kada ljudi opet brže peške mogu stići do samog groblja nego što će dočekati minibus.

Sve bi bilo daleko bolje da su ispratili plan koji je Grocka poslala, ne mogu da se setim da li je @stf preneo taj poslednji plan ili je to bilo nešto nedorečeno. 313 jednostavno mora da promeni trasu i da se pojača red vožnje, ili da se dodaju krštene stanice za presedanje i da se pojača red vožnje. U svakom slučaju, red vožnje je glavna mana svega, kao i vreme do kada radi linija. Da, znam, nova je linija, minibus, nema vozača, bla bla. Onda ne uvodite linije i ne mažite očajnim ljudima oči. Sad sa ovim redom vožnje ni moja majka neće moći da je koristi za dolazak na posao jer bi kasnila. Al dobro, bitno je skupljanje poena.
 
Мислим да мало претерујете. Пола општине има овакав, или ређи ред вожње па нормално функционишу деценијама. Притом им је то основни превоз а не допунски локал.
 
Meni za posao (bajdina) super odgovara ovaj polazak u 7:20. Presednem na 309 i stizem komotno, sutra testiram.

Ali za povratak bulja, radim do 4, a iz mirijeva krece tad pa u 20 do 5….jedino da se uzdam u magicne guzve kod kocke 😂
Fun fact, preskocili su okretnicu 309 koliko vidim, ide onom gornjom ulicom
 
Мислим да мало претерујете. Пола општине има овакав, или ређи ред вожње па нормално функционишу деценијама. Притом им је то основни превоз а не допунски локал.
Jednom delu Leštana i Klenku će biti osnovna linija.
 
Мислим да мало претерујете. Пола општине има овакав, или ређи ред вожње па нормално функционишу деценијама. Притом им је то основни превоз а не допунски локал.
Slažem se da je ovo dopunski prevoz, ali ne znam šta to tačno tu može da dopuni sa ovakvim redom vožnje. Ljudima iz pomenutih delova treba 15 i više minuta da dođu do najbliže linije, tako da dok dođe naredni minibus, oni mogu da odu do te najbliže stanice, dva puta.
Šta sad, ako drugi imaju gori osnovni prevoz, drugi onda isto treba da imaju loš dopunski prevoz i zbog drugih ne treba da dobiju bolje? Okej.
 
Први дан након што су направили ову организацију јавног превоза за Дражањ и апсолутна је лудница. Као прво минибус не може да превози путнике препун је до Малог Пожаревца. Ред вожње који су направили је да бог сачува. Направили су размак сат времена а не могуће је одрадити трасу за сат времена. И већ је након другог поласка било кашњења, возач није могао да направи једну паузу, још горе морао је у сред трасе да оде до Гроцке да би сипао гориво, такође дуж целе Београдске улице не постоји једно једино стајалиште. И просто је не могуће да једно возило саобраћа цео дан од 5 ујутру до 10 увече. Што је најгоре у сред дана су "поправљали" ред вожње
 
Само глава може да нас боли од Секретаријата за ЈП и њиховог сакаћења наших предлога до бесмисла. Као да им је тактика да пусте бескорисне линије. Још од 311 па данас до 313 и 350. Сваку идеју и сваки предлог су упропастили и изазвали бес народа.
 
Btw nijedna stanica nije postavljena niti obelezena papirom barem, a kao danas startuje nova linija (313)….mislim da to samo kod nas moze
 
Ako sam negde dobro pročitao, Lasta drži 313?
 
Btw nijedna stanica nije postavljena niti obelezena papirom barem, a kao danas startuje nova linija (313)….mislim da to samo kod nas moze
Samo da ispravim sebe, u zabranskoj su postavljene stanice, sto stubovi sto kacenje na bandere.
 
277460523_4772994419465533_5090689203485979410_n.jpg
 
Промењена је траса линије 350Л. Од сада возила неће ићи у Живковац
 
Jutros sam se vozio, 5 min mu je trebalo do stanice kaludjerica centar da se prebacim na 309 (stigao na posao u 5 do 8). Moze da prodje, sutra testiram gore do Dudica.

Inace siri se vojvode stepe na raskrsnici sa zikice jovanovica, sto je pohvalno. Mislim da bi morali ceo taj potez do novog groblja da presvuku novim asfaltom jer je u katastrofalnom stanju, nisu odrzavali taj pravac 10 godina…


Sad razmisljam, da je onako kako je prvobitno zamisljeno ostalo, ravan do okretnice 309, imali bi bolji takt i mnogo bi korisnija linija bila, ovako su samo lazy resenje odradili da zadovolje i lestance i kaludjercane.
 
Update: povratak s posla

Polazak iz mirije 16:00, na stanici 20. Oktobar kod pumpe 16:08, na mojoj stanici u lestanima 16:22, 16:25 kuci.

Mini bus solidno popunjen, 14 od 16 zauzetih mesta, na svakoj stanici silazi po neko. A tek je drugi dan, kad vise ljudi sazna bice guzve, pogotovo u spicevima.

Taj gap jeste sranjce, polasci u 16 pa u 16:40, ali sam sad izasao ranije da bih ga uhvatio i mnogo je bolja prica nego 306/311 s kojim sam u 17h kuci
 
Pa eto. I kada se vidi da ljudi koriste dodaće vozila i ići će još češće, kao što je bilo sa 310, 505…
 
Први дан након што су направили ову организацију јавног превоза за Дражањ и апсолутна је лудница. Као прво минибус не може да превози путнике препун је до Малог Пожаревца. Ред вожње који су направили је да бог сачува. Направили су размак сат времена а не могуће је одрадити трасу за сат времена. И већ је након другог поласка било кашњења, возач није могао да направи једну паузу, још горе морао је у сред трасе да оде до Гроцке да би сипао гориво, такође дуж целе Београдске улице не постоји једно једино стајалиште. И просто је не могуће да једно возило саобраћа цео дан од 5 ујутру до 10 увече. Што је најгоре у сред дана су "поправљали" ред вожње
Fun fact: Од тренутка када сам написао до сада још 3 пута су променили ред вожње
 
Ja mislim da lasta privremeno vozi na 313 dok se ne nađe neki dogovor sa privatnicima.
 
На 350 је настао проблем на наплатној рампи М. Пожаревац због чега првобитни ред вожње није могао да се испуни. На жалост, коригују га у ходу јер мора да се наштелује да се веже на линије ка граду, и на радно време Основне школе у Умчарима. Требало би да успоставе и стајалишта у Београдској, чека се процедура да прође у Дирекцији.
 
Pricalo bi se i da je linija besmislena da je od Lestana (Ravan) okretala na Klenku, narodu i forumu se ne moze udovoljiti svakako...

Рецимо, примамо жалбе како је лажа да линија иде на Кленак јер Жељка Миливојевића није Кленак, траже нам минибус у Вишњићевој и сијасет сличних небулоза.

Елем, линија није могла да се усмери према Лугу или Ласти јер је раскрсница Народног фронта и Партизанске непрегледна и лоше геометрије. Дирекција је ангажовала БГ пут да изврши грађевинску измену раскрснице како би се то омогућило али локалци који живе у зони раскрснице то нису дозволили и та опција је отпала.
 
Trebalo bi da smanje predviđeno vreme vožnje na 313 jer mu očigledno ne treba 35 minuta do Mirijeva nego 25-30 minuta, stigao sam do ravni i minibus je već bio na okretnici za polazak u 18:40 i to 12 minuta ranije
 
Treba mu oko 30 minuta, 5 minuta buffer za guzve kod kocke i 5 minuta da vozac odmori

Kad ce ga ubaciti u aplikaciju beogradski prevoz? onaj sms kod sa stanica takodje ne radi
 
Vrh