Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

DJP će pitati opštine , tako da opštinama treba obavezno da se pošalje. A za slanje i u DJP , odluči sam. Ja lično mislim da ne bi bilo loše i u DJP , bez obzira što odbijaju. Lepo se preda na šalter i čeka. Ako se imaju potpisi za predlog , to bi bilo još bolje , obzirom da takvi predlozi imaju veću težinu.
 
Preslušaj i reportažu lokalne televizije Mag. Na pitanje zašto autobusi kasne, Vranešević odgovara:
"Zato što je sada cena nepersonalizovane karte zapravo ista, identična, iznosi 179 dinara i za sugrađane koji putuju sa Lastom, i za sugrađane koji putuju ekspresom."
Pa, ovo je jezivo slušati. Zbog toga polasci kasne???

Da, i naravno, nezaobilazni Lastin žargon u prilogu televizije Mag:
"sugrađani koji putuju (sa) Lastom i sugrađani koji putuju ekspresom"
-a ekspres je šta? Zasebna firma?

Još veći biser: "kategoriju ekspresa u Obrenovcu postepeno gube"
-pa ja ne verujem kakve bljuvotine oni izgovaraju. A šta je "kategorija ekspresa"??? Koliko je meni poznato, to je linija koja preskače manje značajna stajališta. Ne sećam se da su na liniji 860E uvedena neka dodatna stajališta.
 
Ne znam zbog čega pridodaješ značaj izjavama zvaničnika?
Oni su samo mašine koje reprodukuju ono što im neko govori.
Pogledaj na istoj televiziji interviju sa direktorom ili sa sinom direktora Banbusa, mislim da je klip o pripremanju vozila za zimu :D Čovek ne ume da objasni od čega se sastoji priprema vozila za zimu, a prethodno je rekao kako je sve urađeno.
Ako je tako kod privatnika, zamisli šta se tek potkralo u državnim službama ;)
 
Stanje na ove dve linije je postalo katastrofalno, ali razlog nije cena karte. Ne znam da li ljudi u Direkciji ne vide, ili ne žele da vide da Lasta ne može da održava ovu liniju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366527#p366527:18ure5c3 je napisao(la):
EUKALIPTUS » Уто Јан 12, 2016 6:35 pm[/url]":18ure5c3]Preslušaj i reportažu lokalne televizije Mag. Na pitanje zašto autobusi kasne, Vranešević odgovara:
"Zato što je sada cena nepersonalizovane karte zapravo ista, identična, iznosi 179 dinara i za sugrađane koji putuju sa Lastom, i za sugrađane koji putuju ekspresom."
Pa, ovo je jezivo slušati. Zbog toga polasci kasne???

Da, i naravno, nezaobilazni Lastin žargon u prilogu televizije Mag:
"sugrađani koji putuju (sa) Lastom i sugrađani koji putuju ekspresom"
-a ekspres je šta? Zasebna firma?

Još veći biser: "kategoriju ekspresa u Obrenovcu postepeno gube"
-pa ja ne verujem kakve bljuvotine oni izgovaraju. A šta je "kategorija ekspresa"??? Koliko je meni poznato, to je linija koja preskače manje značajna stajališta. Ne sećam se da su na liniji 860E uvedena neka dodatna stajališta.


Погледао сам био и тотално занемео. Ко је изговорио ову прву "мисао" треба га послати у Лазу Лазеревећ , тамо би можда нашао своје истомишљенике ,а за остале немам коментара ,јер је заиста беспотребно о њима писати.

Море , треба Ласти одузети 860! Та линија толико не поштује ред вожње да је то криминално , а као иде често. Али , то је та Ласта. Изгубила целу торту и сада жели свима да загорча животе. Фазон , ако смо изгубили наплату и ИТС2 онда ћемо људима да покажемо како без нас не могу и како смо ми газде ,јер за нас правила која за остале превознике важе , једноставно не важе. Изгубили су се све , па су се јадни погубили и сада као размажена радодајка ,да не кажем нешто друго , кукаку , кмече и терају неки инат ,јер им је то једино и остало... :kafa:

А , где ће да ударе своју болештију , него на Обреновчане које су до ономад подигли куку и мотику против скупих карата... :dil:
 
Informacija o promeni trase linije 406

linija-406-trasa-15.1.16.JPG


Direkciji za javni prevoz obratila se GO Voždovac sa zahtevom za uspostavljanje linije javnog prevoza koja bi opsluživala deo naselja Beli potok u zoni ulice Saveza boraca, koje u postojećem režimu nije opsluženo javnim prevozom. S obzirom da je ulična mreža u predmetnoj zoni neodgovarajuća za prolazak autobusa, Direkcija za javni prevoz je u cilju zadovoljenja potreba korisnika i kvalitetnije prostorne pristupačnosti javnom prevozu izvršila produženje trase linije broj 406 na kojoj saobraćaju minibus vozila, koja svojim gabaritima mogu da saobraćaju uličnom mrežom u naselju Kolonija.

1. MENjA SE NAZIV linije JGP-a br. 406 (Voždovac – Rakovica selo /škola/) i određuje u skladu sa novim režimom saobraćaja broj i naziv linije: 406 (Voždovac – Beli potok /naselje Kolonija/).
2. MENjA SE I ODREĐUJE TRASA autobuske linije JGP-a br. 406 (Voždovac – Beli potok /naselje Kolonija/):
- U smeru ka terminusu „Beli potok /naselje Kolonija/“:
VOŽDOVAC - Bebelova - Baštovanska - Paunova - Bulevar oslobođenja - Bulevar JNA - General Ždanova - Vase Čarapića - Saveza boraca - BELI POTOK /NASELjE KOLONIJA/.
- U smeru ka terminusu „VOŽDOVAC“:
BELI POTOK /NASELjE KOLONIJA/- Saveza boraca - Vase Čarapića - General Ždanova - Bulevar JNA - Bulevar oslobođenja - Paunova - Crnotravska - Save Maškovića - VOŽDOVAC.
3. Stajališta na liniji JGP-a br. 406 (Voždovac – Beli potok /naselje Kolonija/) su:

406%20stajalista_zps6mcuogm9.jpg


4. Uspostavljaju se stajališta:
- u smeru ka terminusu Beli potok /naselje Kolonija/:
Beli potok /naselje Kolonija/ – u ulici Saveza boraca, na betonskom EDB stubu koji se nalazi ispred kućnog broja 28;
• Saveza boraca – u ulici Saveza boraca, na betonskom EDB stubu koji se nalazi ispred kućnog broja 20, na granici sa kućnim brojem 20A;
• Pošta – u ulici Saveza boraca, 2 metra ispred novoizgrađenog objekta sa oznakom 10A;
- u smeru ka terminusu Voždovac:
• Pošta –u ulici Saveza boraca, na betonskom EDB stub ispred kućnog broja 7D;
• Saveza boraca – u ulici Saveza boraca, preko puta kućnog broja 20 A, 10 metara pre bočnog prilaznog puta uz ovaj kućni broj;
• Beli potok /naselje Kolonija/ – u ulici Saveza boraca, 30 metara nakon bočnog prilaznog puta koji se koristi za manevar okretanja, preko puta kućnog broja 28;

5. Dužina linije JGP-a br. 406 je: 11406+11433+90=22929m, pri čemu je:
dužina linije u smeru ka terminusu " Beli potok /naselje Kolonija/": 11406m,
dužina linije u smeru ka terminusu "Voždovac": 11433m,
dužina linije pri promeni smera kretanja na terminusu " Beli potok /naselje Kolonija/": 90m,
6. Srednja dužina linije JGP-a br. 406 je: 11465m.

7. Prevoz putnika na osnovu predmetnog rešenja obavljaće se počev od petka 15.01.2016. godine.

izvor: http://bgsaobracaj.rs
 
Informacija o promeni trase linije 505

Linija%20505%20jan%202016.JPG


Direkciji za javni prevoz obratila se GO Rakovica sa zahtevom za uspostavljanje linije javnog prevoza koja bi opsluživala deo naselja Miljakovačke staze i naselje Sunčani breg, koji u postojećem režimu nisu opsluženi javnim prevozom. S obzirom da je ulična mreža u predmetnoj zoni neodgovarajuća za prolazak autobusa, Direkcija za javni prevoz je u cilju zadovoljenja potreba korisnika i kvalitetnije prostorne pristupačnosti javnom prevozu izvršila produženje trase linije broj 505 na kojoj saobraćaju minibus vozila, koja svojim gabaritima mogu da saobraćaju uličnom mrežom u naselju Sunčani breg.

1. MENjA SE I ODREĐUJE TRASA autobuske linije JGP-a br. 505 (Miljakovac 1 – Miljakovačke staze):
MILjAKOVAC 1- Borska - Velizara Stankovića - Vukasovićeva - Miljakovačka - Miljakovačke staze – Naselje Sunčani breg – Patrijarha Dimitrija – Miška Kranjca – Borska – MILjAKOVAC 1

2. Stajališta na liniji JGP-a br. 505 (Miljakovac 1 – Miljakovačke staze) su:

505%20stajalista_zpsqqfrxbv7.jpg


3. Uspostavljaju se stajališta:

• Miljakovačke staze;
• Miljakovačko brdo;
• Sunčani breg 1 i
• Sunčani breg 2.

4. Srednja dužina linije JGP-a br. 505 je: 10036m.

5. Korekcija vremena u planiranom redu vožnje vršiće se u terminusu Miljakovac 1, ulaskom i izlaskom iz terminusa u smeru kretanja postojećih linija 54 i 94, bez ukrcavanja/iskrcavanja putnika u terminusu.

6. Pojedini polasci sa ove linije će saobraćati na najopterećenijem delu trase od Miljakovca 1 do Miljakovačkih staza i nosiće oznaku 505L.

7. Prevoz putnika na osnovu predmetnog rešenja obavljaće se počev od petka 15.01.2016. godine.

izvor: http://bgsaobracaj.rs
 
Steta sto ne spustise 505 do zeleznicke stanice, proradice i taj BEO/BGVoz nekad. A i rasteretila bi se Borska malo.
 
Od 30.12.2015. uvedena je linija 352A Šumice - Vrčin - Umčari - Dražanj.
Nastala je modifikacijom dva polaska linije 352 Šumice - Tranšped - Umčari - Dražanj.
 
Vesić: Stanovnici Sunčanog brega od danas imaju javni prevoz, uskoro i kanalizaciju

Gradski menadžer Goran Vesić, državni sekretar u MUP-u Milosav Miličković i predsednik opštine Rakovica Vladan Kocić pustili su danas u rad novu - produženu autobusku liniju 505, koja će povezati naselja Miljakovačke staze i Sunčani breg.

Događaju je prisusvovao sekretar za saobraćaj Grada Beograda Dušan Rafailović i direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, kao i veliki broj stanovnika naselja Sunčani breg.

Vesić je istakao da je danas veliki dan za stanovnike ovog naselja, jer su prvi put dobili javni prevoz.

–Nažalost u Beogradu i dalje postoje naselja koja nemaju ni kanalizaciju ni javni prevoz, a nalaze se na desetak kilometara od centra grada. Ovde smo predhodno na inicijativu čelnika opštine Rakovica uspeli da obezbedimo put do ovog naselja, sada i prevoz, a uskoro se nazire i početak izgradnje kanalizacije. Tim povodom očekujemo da dobijemo saglasnog Ministarstva građevine. Grad Beograd će posle toga objaviti tender za izgradnju fekalne kanalizacije u naselju Sunčani breg za šta je u budžetu Grada izdvojeno 200 miliona dinara. Posle završenog tendera krenućemo sa izgradnjom kanalizacije, kao gorućeg problema ovog naselja – najavio je gradski menadžer.

On je istakao da se politika Grada Beograda prema rubnim naseljima promenila u odnosu na predhodnu gradsku vlast, s ciljem da svi građani prestonice imaju uslove dostojne života u 21. veku.

Kocić se zahvalio Gradu Beogradu što je izašao u susret stanovnicima ovog naselja, koji će sa novom linijom 505 konačno biti povezani sa ostalim delovima Rakovice, ali i Beograda. On je podsetio da je predhodno opština Rakovica obezbedila sve neophodne uslove kako bi se ovaj projekat realizovao.

Rafailović je dodao da je projekat realizovan na inicijativu građana koji su podnosili zahteve Opštini Rakovica i Opštinskom odboru Srpske napredne stranke.

On je naveo da se do sada na liniji 505 saobraćalo jedno vozilo GSP-a, dok je od sada uključeno još jedno u red vožnje, koje pravi kružnu putanju i povezuje građane Sunčanog brega sa ostatkom Rakovice. Ukupna dužina produžene linije, prema njegovim rečima, iznosi oko 10, 5 kilometara, sa četiri nova stajališta.

–Ovo je najbolji primer da u Beogradu više nepostoje građani prvog i drugog reda, već da nova gradska vlast sve stanovnike administrativno posmatra na isti način – zaključio je Rafailović.

1729816_505.jpg


izvor: beograd.rs
 
505 zasad izgleda kao nevidjena papazjanija, nisam još koristio ali red vožnje, ako sam ga dobro protumačio imaće osam polazaka radnim danima i šest polazaka subotom, jednosmerno. http://www.busevi.com/red-voznje/detail ... vake-staze

Praktično su u pitanju dve linije. I umesto da uvedu da ovo bude 505A i da ide npr na svakih sat vremena od 6 ujutru do 8 uveče npr imamo ovo čudo. No videćemo kad ga isprobam. Na snimku se ne vidi unutrašnjost ovog mercedesa, već samo nastup grupe "Govnar Vesić i teleće glave".

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ymAL5wo8qZg[/youtube]
 
Ili da su je označili kao 505A ili 506 , bilo bi mnogo jasnije , naravno uz zaseban red vožnje. Ovako jedni tvrde je kružna 505L , a drugi da je stara trasa sa oznakom 505L ... Toliko su ga zamrsili da je čak i meni kome inače ovakve stvari nisu problem da skapiram , problem da skapiram.
 
A red vožnje gde dobiješ halucinacije dok nadješ polazak bez zvezdice koji označava novu trasu....

Prvobitni plan je bio da se linija zove 506 i da se ne uvodi do proleća da bi se slegao asfalt na delu puta od Miljakovca 3 do Sunčanog brega, pošto je gradjen na zemljištu koje ranije nije bilo nikakav put, čak ni zemljani pa treba da se nabije.

A ovih osam polazzaka je stvarno sramota. Da bi od Kružnog puta gde staje 47 došao u centar Sunčanog brega moraš da ideš preko 500 metara uzbrdice. Linija je jednosmerna i ide u pravcu koji se spušta niz taj pravac, tako da ljudi opet kad se vraćaju kući moraju da se penju. Ovako bi mogli da npr idu sa 47, 95, 59, 50 sa Miljakovca 1 i da čekaju da prodje Miljakovac 2 i 3 (za šta ne treba mnogo vremena jer nema gužvi ni semafora). Ovoj liniji če brzo biti potrebne neke korekcije.
 
Па зар није логично да линија која иде само делом трасе неке веће линије носи ознаку Л (локал)? :shock:
 
U ovom slučaju ipak ne, jer je kraća verzija frekventnija i više će se koristiti. Ali i za takav slučaj je ranije postojala nomenklatura, dodavanje slova A na dužu varijantu i.e. 505A. Naprednjački stručnjaci su međutim izmislili zvezdicu na polascima na redu vožnje i da su bar stavili zvezdice na ređu varijantu pa bi bilo preglednije već od cca 60 polazaka osam NIJE označeno zvezdicom a ostali jesu. No šta da očekujem od vlasti koja zapošljava isključivo nesposoban kadar. Svima u mojoj ulici su očitali da smo u decembru potrošili 5 hiljada kwh struje i niko nije uvideo grešku nego nam svima poslali račune 80 hiljada rsd da moramo po ovom snegu da se cimamo i reklamiramo. Jeste off ali morao sam da ilustrujem.
 
Али генерално речено , најбоље би било да се кружна звала 506 или 505К ,а не овако да испаде да локал линија има већу дужине трасе од обичне линије. :shock:

Мада силне оне * на реду вожње линије 505 не говоре о томе да је скраћена траса заправо продужена траса... :D
 
Kakvo naselje takva i linija.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Pa da su ti ljudi razmišljali suvo legalistički kao pojedinci ovde iz svojih toplih belvilskih stanova, mogli su samo da kupe garsonjeru. Prvo smo imali petnaest godina potpunog prekida kontinuiteta u stanogradnji i hipotekarnom finansijskom tržištu, a onda 10 godina kvazidemokratske elitističke utopije kvadrat od 2500 eur uz kamatnu stopu od 10% ili tek koji promil ispod. Naravno da će u toj situaciji većina ljudi koja ima hitnu potrebu da reši svoje stambeno pitanje posegnuti za tzv "divljom" gradnjom. Da uprostim.

Miljakovac 3 i Sunčani breg su izgradili ljudi koji su želeli da ne zavise od zelenaških kamata i bankarskog sistema samozvanih eksperata poput dinkića.
Belvil su izgradili Miroslav Mišković i zelenaške banke novcem krajnje upitnog porekla. Pričamo o kupljenim diplomama i falsifikatima, puna usta, a gde su kriterijumi porekla imovine kada se izdaju gradjevinske dozvole? I onda dolaze razni pripadnici nove elite da mi prosipaju pamet "kakav prevoz takvo i naselje". Ovde su mnogo veći problem divlji investitori nego individualna divlja gradnja, manite urbanizam, to se ne maže na hleb, to je za pravno uredjenje zemlje što Srbija nije.
 
MilisaV":39e6i57c je napisao(la):
Kakvo naselje takva i linija.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

tragac":39e6i57c je napisao(la):
To ja kažem za belvil.
A zasto te to uvredilo?
Budi realan, naselje je djubre.
Kuca ima svakakvih, ali nema ni naznaka da je to naselje na obodu velikog grada, sa pocetka kraja 20-tog i pocetka 21. veka.

Opravdanje koje si dodao u zadnjem postu to nije. Nema opravdanja za onakvu papazjaniju.

Ne pricam o dozvolama i divljoj gradnji i opravdanju o cenama nekretnina u ostatku grada, iako bi se tu moglo dosta polemisati.
Ali zaboga onoliki 'coskovi' suzavanja ulica???
Pa jel mislio iko od vas (vasih) koji pravise svoje kuce tamo o minimalnoj sirini iole pristojne ulice?
Kako ste zaboga uopste dovukli gradjevinski materijal kada imatw kozje staze umesto ulica?

Edit:
Mada mi prica o 'sirotinji koja nije imala drugog izbora' pada u vodu kada pogledam cene placeva na ovoj lokaciji, al ajde ;)
 
Vrh