Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ovde su ti spiskovi svih stajališta sa USSD šiframa za sve linije u Beogradu, kao i oznake zona. Samo fale kilometraže.
 
Samo fale kilometraže ... Pa to mi je najbitnija stvar. Sve ove druge stvari već imam. Problem je što ne mogu na onim mapama što je napravio bus plus u Google maps da izračunam razdaljinu između stajališta.
 
Imaš na polazak.com i kilometraže. Nazivi stanica su im stari, ali prepoznaćeš ih lako.
 
Hvala za informaciju. Ovo je upravo ono što sam tražio.
 
Dakle, ovo je opis predloga:
1. Železnička stanica Lazarevac nalazi se potpuno izvan grada, i Lazarevčani praktično nemaju nikakav pristup do nje, osim da ih neko odbaci kolima, ili da plaćaju taksi. Zbog toga se slabije i koristi, daleko ispod kapaciteta opštine Lazarevac. Svako ko je ikada prispeo na ovu stanicu, zna kakva je agonija nakon toga stići u centar.
2. Preko leta, jedno od najpopularnijih kupališta u Lazarevcu jeste jezero Očaga. Do njega je bez vlastitog automobila gotovo nemoguće stići, a nalazi se u blizini železničke stanice.
3. U blizini železničke stanice nalazi se i supermarket DIS.

Ideja je uvođenje autobuske linije integrisanog tarifnog sistema, zona 4, na relaciji Lazarevac AS - Železnička stanica Lazarevac, a trasa bi bila sledeća: LAZAREVAC AS - Kralja Petra I - Dimitrija Tucovića - Vladike Nikolaja Dimitrijevića - ŽELEZNIČKA STANICA LAZAREVAC

Kao jedini autor predloga, pored toga što je predlog dat na glasanje na sajtu busevi.com, dao sam sebi slobodu da ovaj predlog i lično predam u pisanoj formi u Direkciji za javni prevoz. Ipak, voleo bih da na sajtu busevi.com ovaj predlog dobije što veću podršku, jer kao neko ko je dobar deo života proveo u Lazarevcu, znam koje su želje i potrebe građana Lazarevca. Podrška ovog predloga zavisi prevashodno od toga do kolikog broja Lazarevčana ovo stigne, ali sam prilično optimističan da će linija u svakom slučaju biti i uvedena.

Red vožnje sam prilagodio u potpunosti trenutnom rasporedu vozova kako bi se u oba smera stiglo sinhronizovati (ukrcavanje/iskrcavanje/kupovina karte/presedanje) na svaki polazak, izuzev dva noćna polaska voza.

Glasanje
 
Rušanj dobio autobusko stajalište

Stanovnici Rušnja dobili su svoje autobusko stajalište.
Do sada, oni su, da bi stigli do Barajava ili Lazarevca, morali da se vraćaju na Petlovo brdo, jer nijadan autobus nije imao predviđenu stanicu u tom naselju.
Na predlog građana i odbora SNS-a, gradski sekretarijat je reagovao i od sada će i Lastini i GSP autobusi imati stanicu Rušanj.

izvor: studio B
 
Hahahahaa :D
O Boze me sakloni kakvi majstori spina.
Doduse, izgleda da 8m trotoara koje su asfaltirane za to epohalno unapredjenje zivota u ovom naselju i jesu maksimalan domet aktuelne nam vlasti na nivou opstine, grada i drzave...
Sreca pa su samo radili stajaliste iz pravca grada, jer ce (valjda) ka gradu koristiti postojece stajaliste JGP-a.
Da su radili oba, morao bi makar gradonacelnik da "otvori objekat" ;)

Inace, brigu Sekretarijata za saobracaj stanovnici Rusnja najbolje osecaju kada treba da odu do Resnika ili eventualno Sremcice. Bas im hvala na toj brizi...
 
Za Resnik je nemoguće uspostaviti liniju (produžiti 532) zbog konfiguracije terena.
 
Suviše je velika uzbrdica od okretnice 532 do okretnice u Resniku. To je problem koji je više puta istican. Bilo je ljudi koji su tuda išli peške ili sa biciklom , i duša im dođe u nos dok se popnu. A nije da su lošeg zdravstvenog stanja.
 
Cuj sole, moj cale sa pejsmejkerom bar jednom sedmicno proseta na relaciji rusanj-resnik.
Uspon jeste znacajan, ali ako ga savlada sleper sa 30t tereta, savladace ga bez problema i gradski autobus.
 
Ne verujem da je veći od uspona u Vitezova Karađorđeve zvezde (linija 46) ili u Kneza Višeslava (linija 57).
 
Ја сам више да се продужи 503 или 504, него 532. Што се успона тиче, он би могао бити проблем 3-4 дана у години, колико реално постоји опасност од поледице. У оба случаја, требало би да терминира на почетку Улице 13.септембра (због везе са линијама које иду Ибарском).
 
Ekstra preglog Karlo.
:)
Prvo, racionalan!
Drugo, omogucava i dalju direktnu vezu.
Naravno, vrhunska varijanta bi bila da postoji redovna linija Bg voz 2 od Resnika ...
Samo nazalost direkcija nema sluha za razumne predloge
 
A gde bi se okretao 503 ili 504? U ulici Oslobođenja ne postoji okretnica , zato je i predlagana više puta 532 da se produži.
 
Grad obezbedio projekat i sredstva za obnovu „Kosmaja"

Pogon „Kosmaj" jedan je od najznačajnijih u okviru Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd", jer svakog jutra odavde na ulice Beograda izađe 144 autobusa koji pokrivaju prigradski deo grada, rekao je pomoćnik gradonačelnika Borko Milosavljević.
- Konfiguracija terena kojim se kreću ova vozila veoma je naporna za vozače, jer ima dosta uspona i zato je sa njihovog aspekta posao veoma zahtevan, naročito u zimskim uslovima. Zbog toga se u pogonu svakog dana kontrolišu i remontuju vozila kako bi bezbednost putnika bila na visokom nivou. Autobusi moraju da budu sigurni jer prelaze i veliku kilometražu. Zbog toga je grad odlučio da u programu poslovanja GSP-a za sledeću godinu uvrsti projekat rekonstrukcije ovog pogona u vrednosti od 295 miliona dinara - istakao je Milosavljević.
Uslovi rada u pogonu „Kosmaj" veoma su loši i moraju de se poboljšaju, naglasio je Milosavljević.
- Ako nam je cilj da pružamo kvalitetnu uslugu i da sugrađani imaju dobar prevoz, radnici moraju da imaju dobre uslove rada. Rekonstrukcija ovog pogona podrazumevaće zamenu krovova, sređivanje podova, kao i kompletne infrastrukure jer svaka kiša koja padne danima ostavlja veliku količinu vode u kanalima. Radovi počinju na proleće, a za sada je najvažnije da su obezbeđena sredstva i da je urađen projekat - naznačio je Milosavljević.
Analizirajući ovogodišnje rezultate rada u javnim preduzećima, Milosavljević je precizirao da od 29 preduzeća, u kojima je grad osnivač, 27 ima pozitivno poslovanje, što je drastična promena u odnosu na 2013, kada je gubitak u javnom sektoru bio oko 1,6 milijardi dinara. Jedino GSP i „Sava centar" nisu na toj listi, iako je gubitak GSP-a prepolovljen, jer je bio oko tri milijarde, a sada je oko milijardu i po dinara. Razlog za to, naglasio je pomoćnik gradonačelnika, jeste što se na ovom preduzeću, kao ni u jednom drugom, prelama socijalna komponenta jer se subvencioniše veliki deo korisnika, što je u potpunosti u redu. Ipak, kod pojedinaca je još uvek prisutan nedostatak svesti da prevoz mora da se plaća, rekao je Milosavljević. Zbog toga grad planira da narednu godinu posveti afirmaciji kupovine karata i povećanju prihoda glavnog gradskog prevoznika.
Predsednik samostalnog sindikata ovog pogona Milenko Višković, koji je u preduzeću već 32 godine, istakao je da je odziv grada na njihove molbe i primedbe veoma dobar i zato očekuju da će uslovi rada biti poboljšani. Ovde radi bezmalo 650 radnika GSP-a, a očekuje se i „zeleno svetlo" grada da se poveća broj onih koji održavaju vozila jer ima potrebe za tim kadrom. Zajednički cilj je da se što bolje i bezbednije izvršavaju svi zadaci koji se postavljaju pred radnike, zaključio je Višković.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BNkQYDUCeXo[/youtube]

izvor: studio B
 
Odbornici Skupstine Grada Panceva su doneli odluku da ovaj grad moze sa drugim lokalnim samoupravama da sklopi sporazum o linijskom prevozu putnika, a povod je linija 108 koja bi povezala Pancevo i Beograd, odnosno Bogosloviju i Panceo AS.

Dokle se stiglo sa regulisanjem prevoza za Banovce?
Rade se nova autobuska stajalista pre nadvoznjaka.kod Logistickog centra Ajmaks.
 
Odbornici Skupstine Grada Panceva su doneli odluku da ovaj grad moze sa drugim lokalnim samoupravama da sklopi sporazum o linijskom prevozu putnika, a povod je linija 108 koja bi povezala Pancevo i Beograd, odnosno Bogosloviju i Panceo AS.

Dokle se stiglo sa regulisanjem prevoza za Banovce?
Rade se nova autobuska stajalista pre nadvoznjaka.kod Logistickog centra Ajmaks.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360786#p360786:2snqqnbw je napisao(la):
deki_nb » 02 Dec 2015 01:46 am[/url]":2snqqnbw]Odbornici Skupstine Grada Panceva su doneli odluku da ovaj grad moze sa drugim lokalnim samoupravama da sklopi sporazum o linijskom prevozu putnika, a povod je linija 108 koja bi povezala Pancevo i Beograd, odnosno Bogosloviju i Panceo AS.

Dokle se stiglo sa regulisanjem prevoza za Banovce?
Rade se nova autobuska stajalista pre nadvoznjaka.kod Logistickog centra Ajmaks.
Stajališta samostalno izrađuju firme, koliko znam nije to opština uzela. Pre neki dan sam iz GSPa dobio informacije da će najverovatnije biti puštena samo linija za Novu Pazovu, pošto se neko od trenutnih operatera, žalio i tužio opštinu zbog predloga uvođenja gradskog na teritoriju Banovaca, zbog "ugroženih prava" već postojećih preovznika. Nažalost, sudbina je takva da opština verovatno ništa neće uzeti na svoju ruku i da će stanovnici Banovaca, po ko zna koji put dobiti samo lažnu nadu, iako je ovaj put realizacija bila jako blizu.
 
To je sigurno zbog privatnog prevoznika Like.

A vozaci laste nisu normalni, danas sam isao sa lokalom koji polazi u 15 do 11 iz Starih, stajao sam na prvim vratima, vozac se sjurio na kruzni tok i malo je falilo da se sudari sa kolima koja su imala prvenstvo prolaza. U busu smo svi poleteli, a ja sam jos stajao sa povredjenom rukom u manzetni.
 
Nova linija 404 na zahtev građana i produženje 534 do Ripanjskog groblja

Na inicijativu građana Ripnja, autobuska linija 534 produžena je do groblja u ovom mestu, kaže gradski menadžer Goran Vesić. Uvodi se i nova linija 404 koja će ići od groblja u Ripnju preko Prnjavora do Trešnje.
Na zahtev građana Ripnja, autobuska linija 534 produžena je do mesnog groblja.
Gradski menadžer Goran Vesić ističe da žitelji ovog mesta 20 godina nisu imali autobuski prevoz do groblja, jer se niko nije setio da napravi okretnicu i asfaltira desetak metara puta. Na zahtev građana, sa groblja u Ripnju kreće i nova autobuska linija 404, koja će preko Prnjavora ići do Trešnje.
Vesić je danas obišao i radove na asfaltiranju ulica na teritoriji opštine Voždovac, u mesnim zajednicama Ripanj, Pinosava, Rakovica selo, Kumodraž i Beli Potok. Ukupna dužina asfaltiranih ulica je 3.500 metara.
- Izašli smo građanima u susret i produžili liniju 534 do groblja u Ripnju jer su oni to od nas tražili. Bitno je reći da 20 godina autobus nije išao do groblja jer se niko nije setio da napravi desetak metara asfalta da autobus može da se okreće. Rešili smo ovaj problem koji možda nekome izgleda kao mali, ali građanima je to jako važno i ovo će sada biti redovna linija. Pored toga uvodi se i nova autobuska linija 404 koja ide od Prnjavora do Trešnje, a i ova linija je nešto što su građani tražili. Ona će koštati Grad Beograd 1,7 miliona dinara godišnje, što smo izdvojili iz budžeta jer suština gradskog prevoza je da zadovolji potrebe građana i ide tamo gde je to njima potrebno. Kada smo pravili novu mrežu linija, mi smo predlog okačili na sajt i građani su sami davali predloge da se neke linije uvedu a neke ppoduže. Upravo je ovo bio jedan od predloga i na taj način se Skupština grada prvi put otkako postoji uključila direktno u rešavanje problema građana - rekao je Vesić.
On je naglasio da će u selima Beli Potok i Pinosava iduće godine biti uložen ozbiljan novac za izgradnju postrojenja za preradu otpadnih voda, čime će se rešiti problem kanalizacije, a u Zucu će se krenuti sa asfaltiranjem.
- Za svako od ovih sela grad je uradio ponešto, tako da meštani ne mogu da kažu da su i dalje građani drugog reda, već da neko rešava njihove infrastrukturne probleme. Na ovome nećemo stati, rešavaćemo problem po problem i oni će znati da za doprinos koji daju gradskom budžetu dobijaju nešto nazad - naglasio je gradski menadžer.
Član Gradskog veća Dragomir Petronijević je rekao da je u naselju Žuti breg u Ripnju asfaltirana još jedna ulica, a da se ove godine po zahtevu građana radi 19 ulica u podavalskim selima, za šta je odvojeno 54 miliona dinara.
- Tamo gde su naši sugrađani gazili do juče blato, danas je asfalt. Nećemo stati dok sve ulice na Voždovcu, kao i u svim opštinama ne budu asfaltirane. U direktnoj komunikaciji sa njima uvideli smo njihove probleme i rešavamo ih jedan po jedan. Nažalost, nemamo novca da sve uradimo odjednom, ali imamo plan i sistem i ići ćemo korak po korak dok se svi građani ne budu osećali kao Beograđani, jer nema više podela na građane prvog i drugog reda. Transparentno trošimo svaki dinar, a samo ove godine u opštinu Voždovac uloženo je preko 100 miliona dinara - istakao je Petronijević.
Predsednik opštine Voždovac Aleksandar Savić naglasio je da je ovo primer kako se dobrom saradnjom opštine i grada, kao i direktnom komunikacijom sa građanima polako rešavaju infrastrukturni problemi koji su zapostavljeni godinama unazad.
Događaju je prisustvovao i direktor JKP „Beograd-put" Ivan Tejić.

izvor: studio B
 
Vrh