Ne treba dizati preteranu frku jer se tu Lasta, sada, ipak vrlo malo pita, skoro nimalo, a i verujem da od većeg dela ovde iznesenog neće biti ništa, a da će se linije rasejati po gradu, hoće, da li će voziti do centra, pa najverovatnije one najfrekventnije hoće do neke mere, ali neće moći sve. Napraviće se neki balans, ali to bi direkcija uradila nevezano za Lastu.
E, sada, nešto drugo želim da kažem. Ove umobolne izjave od strane osoblja Laste samo potvrđuju sva moja dosadašnja pisanja o Lasti, ko je pratio zna, i da svu ovu seljanizaciju Beograda rade namerno, jer znaju da su gospodari predgrađa. Pre su bili potpuni monopolisti, gulili kožu sa cenama, kasnije su izgubili naplatu, ali su ostali gazde, a sada ni to.
Ovo je presmešno:
Napravljena je nova preraspodela linija prema kojoj će recimo Progar, Boljevci i slična naselja, do kojih su saobraćale gradske linije, ponovo kao nekad biti vraćena u prigradsku zonu - objašnjavaju u "Lasti". - I opet će se znati dokle seže grad, i gde počinje periferija. Mi smo tu uvek imali primat i strukturi našeg voznog parka više odgovaraju ove linije.
Baš me zanima šta ovo tačno znači i kako će se to znati i definisati? Hoće li pisati na autobusu: ovo je selendra? Jer, sada je sve isti sistem sa četiri zone, vozio GSP, Lasta ili privatnik, isto je.
Dakle, ovo je jedan klasičan pokazatelj besa i nemoći Laste, i potvrđuje sve što sam pisao.
1. iako i moj lični stav da je farbanje svih autobusa u jednu boju - crvenu ili koju god, najveći idiotizam, IPAK, gnušam se toga što je Lasta odmah najavila da svoja vozila neće farbati. Znači, poruka je, mi ne moramo, mi nismo gradski, mi smo gazde predgrađa i može nam se. Onda lepo treba i onaj privatnik da kaže, e neću da ofarbam dok lasta ne ofarba, ali šilo, ne može.
2. neobeležavanje stanica, pa nema direkcija ni ekipe ni uslove za to, do sada je direkcija izdavala naloge prevoznicima naloge, i GSP je obeležavao svoje, a Lasta svoje nije, ili je stavljala one table bez ikakve informacije, što manje informacija to bolje.
3. Na sajtu nemaju ništa, red vožnje poslednji put ažuriran pre uvođenja busplusa, nema veze sa vezom, zbog toga namerno neobeležena vozila, neće da urade relacijske table, displeji neki rade, neki ne, da linije po gradu ne bi bile vidljive svima, nego da lastu koristi samo onaj ko mora.
4. sada je gsp tenderom dobio da uradi stajališta, sad će jadni da puknu od muke što moraju da staju tamo gde je predviđeno a ne mogu da kažu, mi ovde ne stajemo.
5. navikli da može turistički bus na liniju od 7 km, sa dvoje vrata, da može berkof na 581, gde ni u zglob svi ne mogu da uđu, gazde, nema šta.
6. misle da će da poseljanizuju progar, boljevce i slično, ali neće, džabe se nadaju. tu je sistem već zaživeo. jadni su i bedni do koske