Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Sve to 3 nedelje pre nove mreze linija, a bogami i stedi se... Glasovi se kupuju samo tako, blize se nama izbori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361620#p361620:1gt0kysr je napisao(la):
Somi303 » 07 Dec 2015 07:22 pm[/url]":1gt0kysr]404 found? :O
dobar :kk:
 
Cujem dobismo neke nove linije valjaju li sta error 404
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:580227-Beograd-Autobusi-u-Bloku-42-vec-do-kraja-2017

LASTA" ČEKA SELIDBU I - NOVE LINIJE


U "LASTI" tvrde da su spremni za preseljenje Autobuske stanice. Iako za sada još ništa nije utanačeno, kažu da ukoliko Grad odluči da ovu priču realizuje, moguće je to izvršiti i do kraja godine.

- Nema ni nekog velikog posla tu, niti su potrebne velike pare. Još se nismo dogovorili o finansiranju premeštanja stanice, ali deo će svakako finansirati Grad, a deo mi, onoliko koliko budemo mogli - kažu u "Lasti". - Planirano je da na Novom Beogradu, kod "Buvljaka" bude locirana stanica ovako kako sada izgleda i da na njoj budu peroni za dolaske i polaske autobusa za međugradski saobraćaj. A da se za autobuse koji prevoze putnike na prigradskim linijama, naprave okretnice poput one na Banovom brdu, Šumicama, Bogosloviji...


Izostanak "Laste" na nedavnom tenderu za dobijanje gradskih linija mnoge je iznenadio, naročito jer su početkom godine iz ove firme uveravali da čak žele da povećaju broj gradskih linija na kojima prevoze. U ovom saobraćajnom preduzeću objašnjavaju da je "Lasta" odustala od tendera za linije gradskog prevoza, jer će učestvovati na tenderu za prigradske linije.

Napravljena je nova preraspodela linija prema kojoj će recimo Progar, Boljevci i slična naselja, do kojih su saobraćale gradske linije, ponovo kao nekad biti vraćena u prigradsku zonu - objašnjavaju u "Lasti". - I opet će se znati dokle seže grad, i gde počinje periferija. Mi smo tu uvek imali primat i strukturi našeg voznog parka više odgovaraju ove linije.

Шта веле ови? :shock:
 
Vidim bice pobuna ili ovo josxjedan sklepan clanak na osnovu pisanja bb od strane novosti
 
Вероватно мисле да Ласта неће залазити у нову зону 1, већ ће опслуживати линије које су искључиво у зонама 2, 3 и 4.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361675#p361675:3jjb1t4x je napisao(la):
Norexan » 08 Dec 2015 02:06 am[/url]":3jjb1t4x]http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:580227-Beograd-Autobusi-u-Bloku-42-vec-do-kraja-2017

LASTA" ČEKA SELIDBU I - NOVE LINIJE


U "LASTI" tvrde da su spremni za preseljenje Autobuske stanice. Iako za sada još ništa nije utanačeno, kažu da ukoliko Grad odluči da ovu priču realizuje, moguće je to izvršiti i do kraja godine.

- Nema ni nekog velikog posla tu, niti su potrebne velike pare. Još se nismo dogovorili o finansiranju premeštanja stanice, ali deo će svakako finansirati Grad, a deo mi, onoliko koliko budemo mogli - kažu u "Lasti". - Planirano je da na Novom Beogradu, kod "Buvljaka" bude locirana stanica ovako kako sada izgleda i da na njoj budu peroni za dolaske i polaske autobusa za međugradski saobraćaj. A da se za autobuse koji prevoze putnike na prigradskim linijama, naprave okretnice poput one na Banovom brdu, Šumicama, Bogosloviji...


Izostanak "Laste" na nedavnom tenderu za dobijanje gradskih linija mnoge je iznenadio, naročito jer su početkom godine iz ove firme uveravali da čak žele da povećaju broj gradskih linija na kojima prevoze. U ovom saobraćajnom preduzeću objašnjavaju da je "Lasta" odustala od tendera za linije gradskog prevoza, jer će učestvovati na tenderu za prigradske linije.

Napravljena je nova preraspodela linija prema kojoj će recimo Progar, Boljevci i slična naselja, do kojih su saobraćale gradske linije, ponovo kao nekad biti vraćena u prigradsku zonu - objašnjavaju u "Lasti". - I opet će se znati dokle seže grad, i gde počinje periferija. Mi smo tu uvek imali primat i strukturi našeg voznog parka više odgovaraju ove linije.

Шта веле ови? :shock:


Има и ово, из истог текста:

SMANjIVANjE OPERATIVNIH TROŠKOVA

PLANIRAN je i novi koncept organizacije "Laste". U Bloku 42 biće izmešten ceo međugradski i međunarodni saobraćaj, dok prigradski neće ulaziti u grad nego će stizati na terminuse gradskog saobraćaja na pravcima iz kojih dolaze - dodaje Folić. - "Lasta" će imati manje operativne troškove i neće ulaziti u gradske saobraćajne gužve.


Управо је најављена додатна деградација београдског предграђа и приграђа - укидање директних вожњи до центра града!
Благо речено, ову власт чине ненормални људи.
 
Ne treba dizati preteranu frku jer se tu Lasta, sada, ipak vrlo malo pita, skoro nimalo, a i verujem da od većeg dela ovde iznesenog neće biti ništa, a da će se linije rasejati po gradu, hoće, da li će voziti do centra, pa najverovatnije one najfrekventnije hoće do neke mere, ali neće moći sve. Napraviće se neki balans, ali to bi direkcija uradila nevezano za Lastu.

E, sada, nešto drugo želim da kažem. Ove umobolne izjave od strane osoblja Laste samo potvrđuju sva moja dosadašnja pisanja o Lasti, ko je pratio zna, i da svu ovu seljanizaciju Beograda rade namerno, jer znaju da su gospodari predgrađa. Pre su bili potpuni monopolisti, gulili kožu sa cenama, kasnije su izgubili naplatu, ali su ostali gazde, a sada ni to.

Ovo je presmešno:
Napravljena je nova preraspodela linija prema kojoj će recimo Progar, Boljevci i slična naselja, do kojih su saobraćale gradske linije, ponovo kao nekad biti vraćena u prigradsku zonu - objašnjavaju u "Lasti". - I opet će se znati dokle seže grad, i gde počinje periferija. Mi smo tu uvek imali primat i strukturi našeg voznog parka više odgovaraju ove linije.
Baš me zanima šta ovo tačno znači i kako će se to znati i definisati? Hoće li pisati na autobusu: ovo je selendra? Jer, sada je sve isti sistem sa četiri zone, vozio GSP, Lasta ili privatnik, isto je.

Dakle, ovo je jedan klasičan pokazatelj besa i nemoći Laste, i potvrđuje sve što sam pisao.

1. iako i moj lični stav da je farbanje svih autobusa u jednu boju - crvenu ili koju god, najveći idiotizam, IPAK, gnušam se toga što je Lasta odmah najavila da svoja vozila neće farbati. Znači, poruka je, mi ne moramo, mi nismo gradski, mi smo gazde predgrađa i može nam se. Onda lepo treba i onaj privatnik da kaže, e neću da ofarbam dok lasta ne ofarba, ali šilo, ne može.

2. neobeležavanje stanica, pa nema direkcija ni ekipe ni uslove za to, do sada je direkcija izdavala naloge prevoznicima naloge, i GSP je obeležavao svoje, a Lasta svoje nije, ili je stavljala one table bez ikakve informacije, što manje informacija to bolje.

3. Na sajtu nemaju ništa, red vožnje poslednji put ažuriran pre uvođenja busplusa, nema veze sa vezom, zbog toga namerno neobeležena vozila, neće da urade relacijske table, displeji neki rade, neki ne, da linije po gradu ne bi bile vidljive svima, nego da lastu koristi samo onaj ko mora.

4. sada je gsp tenderom dobio da uradi stajališta, sad će jadni da puknu od muke što moraju da staju tamo gde je predviđeno a ne mogu da kažu, mi ovde ne stajemo.

5. navikli da može turistički bus na liniju od 7 km, sa dvoje vrata, da može berkof na 581, gde ni u zglob svi ne mogu da uđu, gazde, nema šta.


6. misle da će da poseljanizuju progar, boljevce i slično, ali neće, džabe se nadaju. tu je sistem već zaživeo. jadni su i bedni do koske
 
Direkciji za javni prevoz obratila se MZ Ripanj sa zahtevom za uspostavljanjem linije javnog prevoza kroz Erčansku ulicu do lokalnog groblja. S obzirom da je postojeća linija broj 534 terminirala u centru Ripnja na nebezbednoj lokaciji i da nije postojala veza od centra Ripnja do lokalnog groblja, Direkcija za javni prevoz je u cilju zadovoljenja potreba korisnika i kvalitetnije prostorne pristupačnost pomenutoj autobuskoj liniji izvršila predmetno produženje trase linije.

Trasa linije je:

U smeru ka terminusu "Ripanj /groblje/":

CERAK VINOGRADI - Interna saobraćajnica između terminusa Cerak vinogradi i ulice Pilota Mihaila Petrovića - Pilota Mihaila Petrovića - Patrijarha Joanikija - 11. krajiške divizije - Uključenje na ibarsku magistralu - Ibarska magistrala - Interna saobraćajnica u visini skretanja za Rušanj - Ibarska magistrala - Lipovački put - Put za Ripanj - Ripanj /centar/ - Erčanska - RIPANj /GROBLjE/.

U smeru ka terminusu „Cerak vinogradi":

RIPANj /GROBLjE/ - Erčanska - Ripanj /centar/ - Put za Ripanj - Lipovački put - Ibarska magistrala - Oslobođenja - Uključenje na ibarsku magistralu u visini Rušnja -Ibarska magistrala - Isključenje sa ibarske magistrale - 11. krajiške divizije - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihaila Petrovića - Interna saobraćajnica između terminusa Cerak vinogradi i ulice Pilota Mihaila Petrovića - CERAK VINOGRADI.

Na novom delu trase linije broj 534 kroz Erčansku ulicu funkcionisaće 7 novih stajlišta JGP-a. Na ostalom delu trase vozila će koristiti postojeća stajališta JGP-a.

Na liniji JGP-a broj 534 radiće radnim danom 3 (tri) vozila u vršnom i vanvršnom periodu.

Prevoz putnika na novoj trasi linije JGP-a broj 534 obavljaće se počev od srede 09.12.2015. godine.

izvor: Direkcija za javni prevoz grada Beograda
 
Od ponedeljka novi red vožnje na 534. Linija će saobraćati na 30 min. Na ovaj način će biti izbegnuta kašnjenja polazaka , koja se stvaraju zbog produženja linije.
 
Sad ce se MZ obratiti da skrate liniju, jer su videli sa kim imaju posla...
 
Od 30.12.2015. uspostavlja se nova linija broj 311 (Ustanička - Leštane /Ravan/)

Od srede 30.12.2015. godine uspostavlja se nova linija javnog gradskog prevoza broj 311 (Ustanička - Leštane /Ravan/), čime se javni prevoz uvodi u deo ulične mreže naselja Leštane duž ulica Save Kovačevića, Malopoljska i Ravan. Predstavnici građana i GO Grocka inicirali su predlog da se na delu saobraćajne mreže naseljenog mesta Leštane izvrši reorganizacija javnog linijskog prevoza putnika, u smislu bolje prostorne opsluge svih građana ovog naselja javnim prevozom. Na osnovu analize koju je uradio Sekretarijat za saobraćaj i Direkcija za javni prevoz u funkciji snimljenih gravitacionih zona, gustine stanovanja i rasporeda objekata, predloženo je da se u okviru postojećih kapaciteta izvrši reorganizacija i uspostavi nova linija broj 311, koja će u delu od Smederevskog puta saobraćati ulicama: Save Kovačevića, Malopoljska i Ravan. Stanovnicima naselja Leštane u zoni navedenih ulica koji su do sada od najbližih stajališta linije broj 306 bili udaljeni i do kilometar i po, na ovaj način javni prevoz u mnogome postaje dostupniji. Takođe, nova linija čini sastavni deo Studije mreže linija javnog gradskog prevoza koju je za potrebe Direkcija za javni prevoz izradio Sabraćajni fakultet u Beogradu. Korekcijom saobraćajne signalizacije u zoni raskrsnice Smederevskog puta i Ul. Save Kovačevića, obeležavanjem ostale prateće saobraćajne signalizacije i novih stajališta javnog linijskog prevoza putnika (ukupno 15), stekli su se uslovi za uspostavljanje nove linije JLPP-a broj 311 (Ustanička - Leštane /Ravan/). Trasa nove linija JGP-a broj 311 je: USTANIČKA - Živka Davidovića - Ustanička - Bulevar kralja Aleksandra - Smederevski put - Save Kovačevića - Malopoljska - Ravan - LEŠTANE (RAVAN). Na liniji JGP-a broj 311 radnim danom radiće 3 vozila sa intervalom sleđenja od 21 minut, odnosno vikendom 2 vozila sa intervalom sleđenja od 32 minuta.
 
Još samo i da radi grejanje.
Važno da im je prvi autobus za 311 sveže ofarban.
 
Pa normalno da je sveže ofarban. Nisu ludi da ti javno prikažu da se voziš sa raspalim vozilima na potezu 300.
 
Ipak se nesto desava, mozda Banovci i Nova Pazova dobiju bolji prevoz.

Поступак јавне набавке-израда Студије оправданости организовања интегрисане комуналне делатности јавног транспорта путника општине Стара Пазова и града Београда
22 децембар 2015 »На основу члана 39. и члана 55. став 1. тачка 2) и члана 60. став 1. тачка 2) Закона о јавним набавкама (“Сл. гласник РС”, бр. 124/12,14/15 и 68/15) наручилац Општинска управа општине Стара Пазова објављује Позив за подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности услуге–израда Студије оправданости организовања интегрисане комуналне делатности јавног транспорта путника општине Стара Пазова и града Београда, редни број 25-1.2.11/1
 
Čisto sumnjam da će voz da integrišu , jer ako to urade , onda mogu komotno da ukinu 701 , a svi znamo na čemu zarađuju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365615#p365615:29y5t0w8 je napisao(la):
solecar » 05 Jan 2016 01:54 pm[/url]":29y5t0w8]Čisto sumnjam da će voz da integrišu , jer ako to urade , onda mogu komotno da ukinu 701 , a svi znamo na čemu zarađuju.
Неће бити тако, зато што БГ:ВОЗ није ни пола растеретио 73 и 706, иако је добро попуњен. БГ:ВОЗ није добар превоз за кретања на краћим релацијама и кретања усмерена ка центру Земуна и Горњем граду у Земуну. Увођењем 701 може да се укине 706Е, односно да се утопи у 701.

Него, везано за приградске, имамо низ насеља која захваљујући монополу Ласте имају очајне везе. Најбољи пример колико нека веза може бити успешна је 534. Од Старе Липовице код Ибарске магистрале до Глумчевог брда дуж пута ширине коловоза 6 метара је било скоро 7 километара контунуално насеље без озбиљног јавног превоза. Ту је било неколико кружних полазака Ласте из Барајева, који су највише служили ђацима. Већина људи је пешачила 30-40 минута до 405, 560 или 591. Прво је, чини ми се, 2006. уведен 406 Трошарина - Стара Липовица на сваких 70 минута, па је након завршетка нове раскрснице на Ибарској уведен 534 Церак виногради - Рипањ центар на 50 минута. Мало по мало, сада тај превоз иде радним даном на мање од пола сата.

Навешћу само неке од линија. које треба унапредити:

561 Барајево - Ф.К. Баћевац - Гунцати - Баново брдо, бар 6-7 пари полазака током целог дана (сада две половине пари полазака).
583 Београд - Ибарска магистрала - Вреоци - Рудовци - Трбушница, бар 4 пара полазака распоређена током целог дана (сада 1,5 пар полазака).
5570 Барајево - Вранић - Јасенак - Обреновац бар 6 пари полазака (тренутно 3 пара полазака ван смена радника и ђака, а могу се интегрисати пијачни и ђачки поласци на краћим релацијама у ову линију).
861 Београд - Дубоко - Мала Моштаница - Обреновац увести поласке сваких сат времена, уместо оне локалне линије Дубоко - Мала Моштаница - Баричка рампа на сваких сат времена.

Вероватно читав низ других насеља има своје предлоге и захтеве, ово сам написао само тамо где знам шта је и како.

П.С. Соле, уколико нечију примедбу и предлог на мрежу линија игноришу, коме се треба обратити?
 
I ukinuti 583A, neko da i u smeru ka periferiji vozi 583 za Trbušnicu, preko Kruševice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365626#p365626:18bptfa0 je napisao(la):
Karlo del Ponte » January 5th, 2016, 5:20 pm[/url]":18bptfa0]
П.С. Соле, уколико нечију примедбу и предлог на мрежу линија игноришу, коме се треба обратити?
Najbolje bi bilo ako imaš neku vezu , ali ako ne , onda da se predlog preda i u DJP i u opštinu na čijoj teritoriji se nalazi predlog. Možda se nešto promeni.
 
Vrh