Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Konačno sam uspeo da utvrdim i odradim redove vožnje , mape i daljinare za 505 i 505L.

505 Miljakovac 1 - Miljakovačke staze - Sunčani breg - Miljakovac 1

1729485_Linija_505_V.jpg


505%20daljinar_zps5kadtiuw.jpg


505%20red%20voznje_zpsuy5ihajb.jpg


505L Miljakovac 1 - Miljakovačke staze

505L%20trasa%20xy_zps62czmyce.jpg


505L%20daljinar_zpscsig4ac5.jpg


505L%20red%20voznje%20miljakovac%201_zps7ybgtr2t.jpg


505L%20red%20voznje%20miljakovacke%20staze_zpsiubldkef.jpg
 
Nisam hteo ništa da odgovaram posle posta #947 jer nisam znao šta je pisac hteo da kaže.

belvil kao naselje je odličnio povezano gradskim prevozom. 4 tramvajske linije (7, 9, 11, 13), kao i 3 autobuske (85, 89, 95). Postoje još i dve minibus linije E1 i E6.
Da ne pričam koje sve to mogućnosti nudi za dalja presedanja, kao i to da je belvil gradskim
prevozom povezan i sa žs novi beograd i sa žs glavna.


Stoga sam njegov post #947 shvatio kao kompliment naselju belvil.


Ali sam se opet pogubio u postu #949.





Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Kod mene u naselju uglavnom nema urbanističkog haosa, u smislu u kom ga ima na Padini u Jerkoviću. Uvredilo me je jer je u pitanju isprazno pametovanje, kao da mi ne bismo voleli da živimo u nečemu ovakvom npr.

med_%7BVIOEFOJVLO-62920107122-JUSEIRBTHE%7D.jpg


To što nam naselje nije ovakvo je uglavnom naša muka, a krivica je kako čija. Neki su preterivali, izlazili na ulice i puteve objektima, većina nije. Ne trebate vi sa NBG da vodite brigu o tome, posebno ne ovakvim neumesnim i nekonstruktivnim floskulama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367455#p367455:23ji8qmd je napisao(la):
MilisaV » 17 Jan 2016 11:25 pm[/url]":23ji8qmd]Nisam hteo ništa da odgovaram posle posta #947 jer nisam znao šta je pisac hteo da kaže.

belvil kao naselje je odličnio povezano gradskim prevozom. 4 tramvajske linije (7, 9, 11, 13), kao i 3 autobuske (85, 89, 95). Postoje još i dve minibus linije E1 i E6.
Da ne pričam koje sve to mogućnosti nudi za dalja presedanja, kao i to da je belvil gradskim
prevozom povezan i sa žs novi beograd i sa žs glavna.


Stoga sam njegov post #947 shvatio kao kompliment naselju belvil.


Ali sam se opet pogubio u postu #949.





Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
Mene ne zanima Belvil kao Belvil, već potreba pojedinih stanovnika tog naselja da nam pune glavu kako su oni haj a svi ostali sr..e. Ako već idete i drugima tražite manu, izvinite, pa neću ni ja ostati dužan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367457#p367457:2l0m1mnz je napisao(la):
tragac » Нед Јан 17, 2016 11:31 pm[/url]":2l0m1mnz]K

med_%7BVIOEFOJVLO-62920107122-JUSEIRBTHE%7D.jpg


Па ово је плански урађено насеље које је изграђено по истом принципу као блок зграда. Опште је познато да Србенда воли своју кућу да тури што ближе комшијиној што мени изазива порив да бацим напалм на тај безобразлук ,али ај.... , а онда се после чуди што ту не може да прође аутобус. Па да су направили , е бре, ЈЕДНУ главну улицу не би било никавих проблема ,али не само гради где стигнеш и како стигнеш , к'о џак са ђубретом да бациш па где шта падне ту и остане и после се још чудиш проблема... :bash:
 
Ma nemam ništa protiv njega lično kao ni protiv naselja u komn živi, ali, gledaj svoja posla da ja tne bih gledao tvoja. Ili, ako mu je baš intrigantna ta tema nek je započne ili pronadje.

@Norexan

Divlja naselja nisu problem ako se dobro isparcelizuju, a Sunčani breg je od svih takvih naselja još u najboljem stanju. Celom naselju ni ne trebaju veliki autobusi, takva je gustina naseljenosti za sada. A DUP je usvojen i toime će makar ova naselja dobiti kakav takav pristojan funkcionalni kvalitet, a donekle i vizuelni.
Stan ili kuća - zavisi od preferencija vlasnika. Najviše bih voleo da se kod nas dogodio procvat kuća u nizu.
 
Па да , за сада не треба ништа , али кад се стекне потреба за истим биће: "Зашто не може аутобус да прође?". Тај резон... :bash:
 
DUP je usvojen i predvidja da se glavna ulica sa sadašnjih 5 do 7 metara proširi na 18. Dovoljno i za tramvaj.
 
A prosirice se na setiog nikad dup ce ostati za ukras
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367437#p367437:1b9p8utw je napisao(la):
tragac » 17 Јан 2016 10:13 pm[/url]":1b9p8utw]
Miljakovac 3 i Sunčani breg su izgradili ljudi koji su želeli da ne zavise od zelenaških kamata i bankarskog sistema samozvanih eksperata poput dinkića.
Belvil su izgradili Miroslav Mišković i zelenaške banke novcem krajnje upitnog porekla.

Проблем дивље градње је много дубљи и много временски даљи од Динкића и зеленашких камата.

Калуђерица је почела дивље да се подиже седамдесетих година а да експанзира још почетком осамдесетих година 20 века . Дакле, урбани београдски мит је да је то "наслеђе деведесетих".

Калуђерица представља суштину комплетног краха југословенске станоградње и урбаног планирања и друштвено социјалне политике државе и града и резултат су погрешне и погубне политике. Док су са једне стране, подобне комуњаре добијале и по неколико трособних станова и то на име фиктивних развода, дотле други нису могли ни да присмрде гарсоњери а свима је одбијано од плате за станоградњу. Ти други су подизали Калуђерицу, а после се то ширило по целом приграду.
 
Митрово брдо (Јерковић падина, мада нема везе са Јерковићем, чак већи део не припада Вождовцу) је масовно изграђено 90тих. тек су стамбене зграде почеле 2000тих
 
Наравно Џони, експанзија је због избегличке кризе и прогона била деведесетих, двехиљадитих је само настављено ширење јер се одсуство система већ прихватило у душтву као нешто сасвим нормално, али је концепт неконтролисане дивље градње почео много раније и из мало другачијих разлога.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367458#p367458:3b4598sw je napisao(la):
tragac » Yesterday, 23:33[/url]":3b4598sw]
Mene ne zanima Belvil kao Belvil, već potreba pojedinih stanovnika tog naselja da nam pune glavu kako su oni haj a svi ostali sr..e. Ako već idete i drugima tražite manu, izvinite, pa neću ni ja ostati dužan.


Ja nisam belvil postavljao kao haj naselje. to si ti uradio.

Niti sam pominjao sve ostale.
konkretno sam pomenuo kakvo naselje takav prevoz. Mada kad bolje razmislim prevoz je sigurno i bolji nego što to naselje zaslužuje.

A i dalje ne vidim "da si ti meni nešto vratio", niti mislim da za tim ima razloga.
 
E bAs smo otisli u majcinu.
Kako mozemo pricati da divlja i nekontrolisana gradnja nije problem???
Pa JESTE, PROBLEM JE!!!
I niti jedna legalizacija ne resava taj problem, vec ga samo 'zakonski priznaje'!

Kako ljudi ne shvataju da kao posledicu imamo naselja i citave delove grada, gde su ulice uske i krivudave, gde su nagibi preveliki, gde je posledicno, preskupa izgradnja vodovodne, elektro i TT mreze, a izgradnja kanalizacije postaje misaona imenica.

@tragac
DUP je usvojen sa prosirenjem ulice na 18m ?
Pa?
DUP nam se menja i postuje toliko da DUP-om moze da se obrise DUP-E ;)

Ko ce to da plati prijatelju?
I po kojoj ceni?
I na kraju opet, i kad (ako) se to uradi, ostaju svi drugi problemi koje ce to naselje sve vise imati.
Eto sam reci koliko ulaza ima to naselje?
Koliki je broj slepih ulica , sokaka i sokacica?
Koliko vec sada ima onih kojima se komsijske otpadne vode slivaju u dvoriste?

Sama lokacija naselja mi je bila primamljiva i jedno vreme sam se nosio mislju da kupim plac, ali kada sam sa prijateljem (cija porodica ima neko zemljiste na prodaju u tom kraju) otisao da pogledam, odustao sam pre dolaska do konkretne parcele...
Ono je tuzno.
Ja ti iskreno zelim svu srecu i da sto pre to pocne 'da lici' na funkcionalno naselje, ali bojim se da ce jos puno vode proteci dunavom i savom dok do toga dodje...
 
Laki divlja gradnja jeste deo naše tužne stvarnosti, ali moje naselje je još i dobro. Altina je bolja, kao i delovi Ovče i Krnjače, ali to su naselja njive, gde ima dovoljno prostora i gde stvarno ima prostora za korekciju. Mnogo više mi bodu oči divlja naselja “nakalemljena“ na nekadašnja, npr sve one zgrade na Vračaru, ps Žarkovo, delovi Zvezdare, Čukarice... U mnogim ovim slučajevima naselja privatnih kuća su postala naselja šestospratnica na postojećim parcelama, na mnogo mesta ulice nisu ništa šire nego kod mene. Kako li se to odrazilo na infrastrukturu?
 
Jednako lose, s razlikom da postoje koridori kuda prolaze razne instalacije i kuda ce se provuci veci kapaciteti istih, dok u 'novim naseljima' tek treba da se 'provlace'
E to 'provlacenje' je neretko preskupo zbog divlje gradnje.
Sve u svemu, beograd je i jednim i drugim poprilicno unazadjen u proteklom periodu.
 
Хтео сам да напишем нешто за 306 и 311, али налетим на причу о Сунчевом брегу и непланској градњи.

Мој став за 306 и 311, зезнули су људе да уместо једне учестале имају две линије које ретко иду, па чак и на две заједничке локације стајалишта, морају да трче са једне на другу страну улице, када им нешто прво наилази, да не чекају још 20 минута безвезе.

Предлог:
- Ознаку са 311 пребацити на 306, и повећати број полазака.
- Линија 311 би требала да иде Кружним путем Винча - Лештане - Бубањ поток - Авалски пут - Жел.ст. Јајинци - Раковица.

Како се Дирекција жали како нема возила, скине се по један аутобус са 306, 307 и 50, и ова линија без проблема у старту иде на пола сата. Касније размотрити да ли може још неко побољшање, возило више.

А везано за планску градњу, имамо случајева да јавне површине плански грађеног насеља Петлово брдо, које су давно планиране не само као заштита од буке и загађења, већ и клизања терена буду отимане за градњу са свим грађевинским дозволама. Подсетићу на озбиљну активност клизишта 2006. године, када није било погинулих, а Стари кружни пут је био потпуно затворен (затрпан). Тога смо имали и на Звездари, до успеха активности У.Г."Заштитимо Звездарску шуму". Тада су, као и на Петловом брду, у "грицкању" планског заштитног подручја учествовале и градске институције, са пројектима главних друмских саобраћајница. Данас имамо и тежњу препарцелисања зона водозахвата, где ће опет бити занемарене сервисне саобраћајнице, из којих се најбезбедније прилази неком јавном превозу.
 
Potpuno se slazem s time. Najveci problem jeste upravo red voznje i cinjenica da mora da se bira linija jer ako ne odgovara polazak 311, onda mora da se ide na 306 (a koja je onda poenta 311?). Red voznje je opet unisten pre 13 dana i sada je razmak izmedju polazaka u spicu 13 minuta, van spica cak 20, dok je ranije na 306 bilo 11 i 15. Ranije nisam imao problema da uklopim svoje putovanje do faksa, svi polasci su mi odgovarali. A sada vrlo cesto moram da krenem daleko ranije nego obicno, i na kraju stignem na odrediste pola sata ranije (u odnosu na 10 minuta pre), a drugi polazak ne odgovara jer njime potpisano kasnim.
Drugo sto sam primetio jeste da upravo i dalje najvise putnika izlazi u centru i na stanici kod Elektrodistribucije. Na ostalim izlazi po 3-4 ljudi u zavisnosti od guzve, sto opet potvrdjuje moju pricu da je potpuno nepotrebno ovo deljenje linije i da je bolje bez 311 sa prilazima Kruznom putu. I jos uvek cujem iste komentare "Ma skroz su upropastili prevoz, gore je nego sto je bilo pre, ne znas gde da stojis ni sta ce da naidje".
 
Mislim da ljudi koji koriste 50 bi itekako osetili to jedno vozilo manje, linija je ionako vec uzas..
 
Bogami ako se i to ostvari, pa jos opet naprave promene sa 306 i 311, poludece narod. :D Mada vidim da odlicno iskoriscavamo ovaj predkampanjski period.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369880#p369880:3hbhzyao je napisao(la):
Karlo del Ponte » 02 Феб 2016 10:08 am[/url]":3hbhzyao]Хтео сам да напишем нешто за 306 и 311, али налетим на причу о Сунчевом брегу и непланској градњи.

Мој став за 306 и 311, зезнули су људе да уместо једне учестале имају две линије које ретко иду, па чак и на две заједничке локације стајалишта, морају да трче са једне на другу страну улице, када им нешто прво наилази, да не чекају још 20 минута безвезе.

Предлог:
- Ознаку са 311 пребацити на 306, и повећати број полазака.
- Линија 311 би требала да иде Кружним путем Винча - Лештане - Бубањ поток - Авалски пут - Жел.ст. Јајинци - Раковица.

Како се Дирекција жали како нема возила, скине се по један аутобус са 306, 307 и 50, и ова линија без проблема у старту иде на пола сата. Касније размотрити да ли може још неко побољшање, возило више.

Захтев општине је био да се 306 преусмери кроз данашњом трасом 311 и да остане идентичан такт, али Дирекција пати од страха било каквих суштинских измена система него само карабуџи мрежу. Дакле, то су одмах одбили под изговором "не смемо".

Њихов план уопште није лош, али под условом да је такт нормалан, као што није. Терминус 306 по плану треба да се избаци из центра и да се линија наставља до Бубањ потока са два стајалишта на Кружном путу на северу Лештана 8Старо Лештане) чиме би насеље било 95% покривено превозом.

Међутим, Дирекција не може да се договори са ЈП "Србија пут" о изградњи увучених ниша на Кружном путу и од тога су до даљњег одустали.

А ред вожње је искасапљен не зато што "нема возила" већ зато што Дирекција НЕЋЕ да плаћа ни километар више него што је сада случај. Нас крајем године чека повратак линије 301 за Гроцку, а Дирекција је већ најавила упропаштавање 302 померањем такта са 15 минута на 45 минута.
 
Šta ste tražili to ste i dobili. Sad nema kukanja. Jeste li tražili 301? Jeste. Jeste znali da će to da osakati liniju 302? Jeste. Jedino je pitanje zašto ste svesno išli sami protiv sebe kada ste unapred znali da neće izaći na dobro?
 
Kukali su na Presto na 302, sad kad su im ostavili samo GSP opet ne valja. To ti je naš narod, ne kapira da dobrog nema, već da je suština birati od dva zla ono manje...
 
Vrh