Na Nbgd-u okreće,stajaće na stajalištu Čukarica,a izgleda da neće više ići kroz Čukaričku Padinu....Oce li ona okretati na NBGDU ili na Autokomandi?Ako ce na NBGDU mora stajati kod Ade
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Na Nbgd-u okreće,stajaće na stajalištu Čukarica,a izgleda da neće više ići kroz Čukaričku Padinu....Oce li ona okretati na NBGDU ili na Autokomandi?Ako ce na NBGDU mora stajati kod Ade
To su trebali takvu trasu sa 93 za Kumodraz.Tamo gde 33 okrece treba da se prosiri,a i ima onaj plac prazanNe treba dirati 78, već produžiti 81, a preko Banjice uvesti novu liniju NBG - Kumodraž.
Укида се стајалиште МЗ Чукаричка падина за 581 у оба смера.Na Nbgd-u okreće,stajaće na stajalištu Čukarica,a izgleda da neće više ići kroz Čukaričku Padinu....
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Што се Кумодража тиче све долази у обзир осим терминуса Кумодраж 1 за линију 39.To su trebali takvu trasu sa 93 za Kumodraz.Tamo gde 33 okrece treba da se prosiri,a i ima onaj plac prazan
najveću gužvu na sava centru će praviti 493. 581 ide na pola sata. Biće nezgodno kad dodju sve u isto vreme a i ostale linije.Znaci 581 i 581E idu na Gazelu,i stajaće zajedno sa 465 i 493 kod Sava Centra.....pakao u najavi...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
A da ne zaboravimo 17,18,70,74,88,93 i 601.....zato kazem pakao....najveću gužvu na sava centru će praviti 493. 581 ide na pola sata. Biće nezgodno kad dodju sve u isto vreme a i ostale linije.
Bice guzva jer ce biti dosta putnika,ali mu nece to biti terminusZnaci 581 i 581E idu na Gazelu,i stajaće zajedno sa 465 i 493 kod Sava Centra.....pakao u najavi...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Koliko je potrebna linija 93 na predloženoj trasi, toliko je potrebna i neka slična linija na trasi kroz Kumodraž.To su trebali takvu trasu sa 93 za Kumodraz.Tamo gde 33 okrece treba da se prosiri,a i ima onaj plac prazan
Ta linija ako bi se uspostavljala, mogla bi kao linija 39, od Trošarine pravo do MZ Kumodraž, pa se tu okrene i onda natrag do okretnice Kumodraž II.Што се Кумодража тиче све долази у обзир осим терминуса Кумодраж 1 за линију 39.
Mislim da su ovaj put više izduvali oni uz Avalski... Tek tako preko noći toliko skratiti linije. Trebaće im vremena da se naviknu na presedanje do starog BAS-a.И опет га Гроцка издувала
Ne samo to,nego pretrpace trosarinu sa Gspovim potezom 400Mislim da su ovaj put više izduvali oni uz Avalski... Tek tako preko noći toliko skratiti linije. Trebaće im vremena da se naviknu na presedanje do starog BAS-a.
Врчин је добио жељену 410 (у облику линије 466 са 5 полазака дневно)Mislim da su ovaj put više izduvali oni uz Avalski... Tek tako preko noći toliko skratiti linije. Trebaće im vremena da se naviknu na presedanje do starog BAS-a.
Ne samo to,nego pretrpace trosarinu sa Gspovim potezom 400
Линије за Гроцку
Линије за општину Гроцка, њихов највећи део од раније своје кретање завршава на станици „Шумице“, док ће линија 466 која долази Старим крагујевачким путем и Булеваром ЈНА од сада бити преусмерена на окретницу „Вождовац“ на Трошарини.
Линија 466А која има један полазак од 04:40 из аутобуске станице ка Врчину, излазиће на мотопут кроз град на петљи „Београдска арена“ и користити стајалиште „Сава центар“, даље наставити кретање Мостом Газела и мотопутем до петље „Бубањ поток“.
Линије за Сопот и Младеновац
Линије које долазе Старим крагујевачким путем и Булеваром ЈНА: 450, 451, 451А, 466, 470, 470А, 474, 491, 491А, биће преусмерене на окретницу „Вождовац“ на Трошарини.
Линије које долазе аутопутем Београд – Ниш: 460, 460А, 464, 465, 465А, 493, 493А, 493Б, 494, 494А, 499, 4414А наставиће кретање мотопутем кроз град, преко Моста Газела и улицама Владимира Поповића и Јурија Гагарина до аутобуске станице. У повратку ће линије на мотопут излазити на петљи „Београдска арена“ и користити стајалиште „Сава центар“.
Линије за Барајево
Линије за општину Барајево од раније своје кретање завршавају на окретници „Баново брдо“, док ће линија 560Е од сада ићи преко Пожешке улице и даље улицама Кировљева, Висока, Паштровићева, Радничка, Булевар војводе Мишића, петље „Радничка“ и Моста на Ади до аутобуске станице у Блоку 42. У повратку ће линија ићи преко Моста на Ади, петље „Радничка“, улице Пожешка и даље постојећом трасом према Барајеву.
Линије за Лазаревац
Oсновне линије из Лазаревца 581, 581А и 581Е кретаће се досадашњом трасом и преко Моста Газела, улица Владимира Поповића и Јурија Гагарина долазити до аутобуске станице. У повратку ће линије на мотопут излазити на петљи „Београдска арена“ и користити стајалиште „Сава центар“. Такође ће бити успостављено преседачко стајалиште „Сајам“.
Линије из других насеља општине Лазаревац: 580, 583, 583А, 585, 588 кретаће се преко Моста на Ади до аутобуске станице, уз успостављање преседачког стајалишта „Ада Циганлија“, односно „Чукарица“ за супротни смер кретања.
Линије за Обреновац
Oсновне линије из Обреновца: 860, 860Е, 860М и 860Б кретаће се постојећим трасама до терминуса „Београда на води“, уз успостављање преседачког стајалишта „Сајам“;
Линије из других насеља које полазе или пролазе општином Обреновац: 860А, 860Ц, 860Ј и 860С кретаће се преко Моста на Ади до аутобуске станице, уз успостављање преседачког стајалишта „Ада Циганлија“, односно „Чукарица“ за супротни смер кретања;
Линија која долазе аутопутем Милош Велики 860МВ кретаће се својом редовном трасом улицом Јурија Гагарина до аутобуске станице, док ће линија 860И од аеродрома пролазити преко петље „Београдска арена“ до аутобуске станице.