Могао би овде и ГСП упасти, посебно на 320 и 321, имају(ће) вишка возила подоста а и тек ће имати предајом потеза 300 и 400, а Стрела не може све то преузети. Што се тиче предлога 365 и 350 то Ласта може лако искрпити, јер за 365 и 350 постоје посебна возила распоређена за те две линије, притом се овим предлозима драстично смањује километража по смеру што отвара могућност већег броја полазака.Predloge možemo da pošaljemo Streli pošto su linije baš dugačke.
Jel se ovo odnosi na ono moje pisanje sa prethodne strane?Могао би овде и ГСП упасти, посебно на 320 и 321, имају(ће) вишка возила подоста а и тек ће имати предајом потеза 300 и 400,
Надовезао сам се и на твој предлогJel se ovo odnosi na ono moje pisanje sa prethodne strane?
За 860и је океј ствар, може да се преседне на 601 тако да не мења се пуно, мислим ко хоће у правцу БГ на води.Na Istoku stare priče, što bi rekao stih Borine pesme. Obzirom da se ni pre nisu okretale na BAS - u, nisu ni zadavale glavobolju gde ih smestiti. Možda se desi nešto nakon preuzimanja dela poteza 300 koji drži GSP od strane privatnika, ostaje da se vidi.
Nadležnima sam, na više mesta, poslao predlog za liniju 320, koja je izmenjena na sugestiju @Nikola03, a originalno je potekao od @prigradski .
Pogledajte prilog 212998
Što se tiče skraćene linije 466, potrebno ju je pojačati i pretvoriti u celodnevnu.
Dobar potez je što su linije koje idu preko Autoputa produžene do bloka 42 preko Gazele. Loš potez je što su odlukom da linije ka bloku 42 direktno sa Gazele skrenu u Jurija Gagarina. Na ovaj način je stajalište linija 17, 18 i 70 na Mostaru (smer ka NBG) pretvoreno u presedačku tačku. Mnogo bolje rešenje je da linije staju i u smeru ka bloku 42 na stajalištu Sava centar na autoputu, pa da nakon toga preko prve petlje kod Arene i Antifašističke borbe idu do novog BAS - a. Stajalište Sava centar je mnogo uslovnije za razmenu putnika nego pomenuto na Mostaru.
Što se tiče samih linija preko Avale, loše rešenje je da se skrate do Trošarine. Što reče @Jelancha , neće moći svi putnici da se smeste u tramvaje i autobusku liniju 33. Druga mana ovoga je što će verovatno dobar deo korisnika linija 465 i 491 da pređe na 460 i 493, a u koje i ovako zna da bude problem da se uđe. Takođe nije navedeno da li linija 493K ostaje na istoj trasi ili se nešto menja. Potrebno je da se i linije 465 i 491 preusmere da idu na BAS, čime bi se pritisak na linije 465 i 493 smanjio.
I ovde sve ostaje isto kao i pre, obzirom da su se okretale na Banovom brdu, izuzev linije 560E. Linija 560E bi mogla da se uvede da saobraća celodnevno, za razliku od trenutna 3 polaska.
Dobra stvar je što će se uspostaviti konačno stajalište Sajam, ali loša stvar je što će linije ići preko Gazele, a ne na Savski trg i BNV. Presedanjem će se linije samo doprineti gužvi na linijama koje saobraćaju ka Kneza Miloša / Savskoj. Potrebno je da se linija 581 ostavi na trenutnoj trasi, uz uspostavljanje stajališta Ada Ciganlija i Sajam. Na ovaj način se ne bi presedalo da se dođe do lokacije do koje ih trenutno linija vodi direktno. Linije 581A i 581E da ostanu po predloženom, preko Sajma i Gazele do bloka 42.
Kako je u slučaju linija za Lazarevac neko ispoštovao manje - više ono o čemu smo pisali, tako je za Obrenovačke linije ispoštovano maltene u celosti. Kada sam prvi put čitao obaveštenje, nisam naišao na informaciju za 860I i 860MV. Naknadno je i to ubačeno i koliko vidim, 860I se skraćuje do BAS - a. Da li je to dobra stvar ili ne, neka drugi kažu, koji su više u kontaktu sa istom.
P. S.
@Vinča307 // @Šumadinac // @solaris52 // @KizaNoSleep // @David352 // @prostorni planer // @laki72 // @Aleki37 // @Alex_BG // @1111
Jel bi bese 320 bila minibus?Na Istoku stare priče, što bi rekao stih Borine pesme. Obzirom da se ni pre nisu okretale na BAS - u, nisu ni zadavale glavobolju gde ih smestiti. Možda se desi nešto nakon preuzimanja dela poteza 300 koji drži GSP od strane privatnika, ostaje da se vidi.
Nadležnima sam, na više mesta, poslao predlog za liniju 320, koja je izmenjena na sugestiju @Nikola03, a originalno je potekao od @prigradski .
Pogledajte prilog 212998
Što se tiče skraćene linije 466, potrebno ju je pojačati i pretvoriti u celodnevnu.
Dobar potez je što su linije koje idu preko Autoputa produžene do bloka 42 preko Gazele. Loš potez je što su odlukom da linije ka bloku 42 direktno sa Gazele skrenu u Jurija Gagarina. Na ovaj način je stajalište linija 17, 18 i 70 na Mostaru (smer ka NBG) pretvoreno u presedačku tačku. Mnogo bolje rešenje je da linije staju i u smeru ka bloku 42 na stajalištu Sava centar na autoputu, pa da nakon toga preko prve petlje kod Arene i Antifašističke borbe idu do novog BAS - a. Stajalište Sava centar je mnogo uslovnije za razmenu putnika nego pomenuto na Mostaru.
Što se tiče samih linija preko Avale, loše rešenje je da se skrate do Trošarine. Što reče @Jelancha , neće moći svi putnici da se smeste u tramvaje i autobusku liniju 33. Druga mana ovoga je što će verovatno dobar deo korisnika linija 465 i 491 da pređe na 460 i 493, a u koje i ovako zna da bude problem da se uđe. Takođe nije navedeno da li linija 493K ostaje na istoj trasi ili se nešto menja. Potrebno je da se i linije 465 i 491 preusmere da idu na BAS, čime bi se pritisak na linije 465 i 493 smanjio.
I ovde sve ostaje isto kao i pre, obzirom da su se okretale na Banovom brdu, izuzev linije 560E. Linija 560E bi mogla da se uvede da saobraća celodnevno, za razliku od trenutna 3 polaska.
Dobra stvar je što će se uspostaviti konačno stajalište Sajam, ali loša stvar je što će linije ići preko Gazele, a ne na Savski trg i BNV. Presedanjem će se linije samo doprineti gužvi na linijama koje saobraćaju ka Kneza Miloša / Savskoj. Potrebno je da se linija 581 ostavi na trenutnoj trasi, uz uspostavljanje stajališta Ada Ciganlija i Sajam. Na ovaj način se ne bi presedalo da se dođe do lokacije do koje ih trenutno linija vodi direktno. Linije 581A i 581E da ostanu po predloženom, preko Sajma i Gazele do bloka 42.
Kako je u slučaju linija za Lazarevac neko ispoštovao manje - više ono o čemu smo pisali, tako je za Obrenovačke linije ispoštovano maltene u celosti. Kada sam prvi put čitao obaveštenje, nisam naišao na informaciju za 860I i 860MV. Naknadno je i to ubačeno i koliko vidim, 860I se skraćuje do BAS - a. Da li je to dobra stvar ili ne, neka drugi kažu, koji su više u kontaktu sa istom.
P. S.
@Vinča307 // @Šumadinac // @solaris52 // @KizaNoSleep // @David352 // @prostorni planer // @laki72 // @Aleki37 // @Alex_BG // @1111
Није лоша опција али да се продужи прво цео булевар, код студењака је хаос у смеру једном има и једна трака. А и није сређан раскрсница код пекаре Академац и роштиња Степин Вајат. То треба се ради...Liniju 860i umesto na BAS, treba preusmeriti iz pravca Bariča, na Tošin Bunar, potom desno pored Studenjaka i celim putem kroz Bulevar Zorana Đinđića do okretnice Blok 20.
ili da se isključi kod sava centra pa u milentija popovića do bloka 20Liniju 860i umesto na BAS, treba preusmeriti iz pravca Bariča, na Tošin Bunar, potom desno pored Studenjaka i celim putem kroz Bulevar Zorana Đinđića do okretnice Blok 20.
Већ би се овим мојим предлогом изгубила потреба за линијама 354,354А и 354Б. Такође бих 355Б пребацио у 355, а 352А у 352. А увођењем линије под варијантом 302Л1 као и линије 410 не би било потребе ни за линијама 356, 366А и 462, 463 и 467.A i od lastinih poteza 300 i 400 ima dosta viska nebitnih linija zaista.
Šta da se radi, ipak su to sve višedecnijski glasači napredne ekipice. Uvek su predgrađa bila radikalska uporišta i sad će konačno na svojoj koži da osete posledice svog izbora. Što su sejali, sada će da žanju ili kako kaže stara srpska narodna izreka: For they have sown the wind, and they shall reap the whirlwindEvo, ovde je sve. Toliko sumanuto, da nemam reči. Moj stav je da prigradske linije nema šta da traže na BAS-u, ali i ovo skraćivanje je van svake pameti. Mreža linija je morala da se planira unapred. Ovo je nezapamćeno šikaniranje ljudi iz predgrađa.
Licno mi se ne svidja ovaj predlog za 321, Kaludjericu/Vincu/Lestane treba odvojiti od obaveznog prolaska kroz Ustanicku/Zvezdaru, vec staviti na autoput do kranjeg terminusa, efektivnije, brze, umesto da se autobusi vuku po gradskim ulicama kilometrimaPominjalo se na forumu povezivanje Grocke i Prokopa, te sam došao na ideju sledeće linije:
314 Železnička stanica Beograd centar - Zaklopača - Grocka
Pogledajte prilog 213030
Stajališta:
Linija je zamišljena da povezuje Grocku, Zaklopaču i delove Vrčina sa Prokopom,takođe i sa Ikeom tako što će se isključivati na petlji Tranšped, a povezivanjem Bubanj Potoka i Ikee bi se linija preusmerila tim putem isključivanjem na petlji Bubanj Potok, okretnica u Grockoj je predložena kod stare Nisove pumpe.
- Gučevska
- Železnička stanica BGD centar
- Ortopedski zavod
- Mostar
- Deligradska
- Franše D'Eperea
- Toplice Milana
- Pogon Kosmaj
- Tranšped
- Astrid Lindgren
- Ikea
- Tržni centar
- Tranšped
- Vrčin - Nadvožnjak
- Vrčin gornji kraj
- 17. Januara
- Janković kraj
- Zaklopača (Ćelije)
- Zaklopača
- Crkva Sv. Trojice
- Dom kulture
- Trafostanica
- 4. Jula
- Ulaz u Zaklopaču
- Mostine
- Put za Zaklopaču
- Usek
- Suva česma
- Careva glavica
- Gročica
- AMD Grocka
- Vase Čarapića
- Šumadijska
- Grocka - okretnica
Kad već pominjemo Kaluđericu, evo predloga sledeće linije:
321 Novi Beograd (Blok 20) - Kaluđerica (Put za Institut)
Pogledajte prilog 213031
Stajališta:
Linija predviđena da spaja Kaluđericu sa još jednim delom NBG-a , takođe rasteretila bi 17icu, takođe prilika da nešto ka gradu kreće sa okretnice Put za Institut.
- Novi Beograd (Blok 20)
- Vladimira Popovića
- Mostar
- Deligradska
- Franše D'Eperea
- Južni bulevar
- Stratimirovićeva
- Dušanovac /pošta/
- Grčića Milenka
- Dom zdravlja Voždovac
- Hotel Srbija
- Šumice
- Petrinjska
- Konjarnik
- Bulevar kralja Aleksandra
- Prvomajska
- Bajdina
- Mirijevska
- OŠ "Dragojlo Dudić"
- Pirandelova
- Nine Kirsanove
- Novo naselje
- Ilije Guteše
- Put za Kaluđericu
- Kaluđerica (Put za Institut)
Što se tiče prigradskog poteza 300, ne bih ga pomerao sa Šumica ovakvog kakav je, 351 bih u budućnosti prebacio na Obilaznicu od Bubanj Potoka do Boleča. Naselja na jugu bih spojio sa 493 i 465, presedačka tačka Mali Požarevac - Naplatna rampa sa retrasiranjem ove dve linije
350 Živkovac - Umčari - Mali Požarevac - Dražanj
365 Grocka (okretnica) - Kamendol - Umčari - Mali Požarevac (Raskrsnica), jug bi se sa ostatkom Grocke povezivao preko linije 314
Срећа па није јул или август месец
baš im srećan broj
Ахх каква дивота,значи следећа 2 лета се пржимо чекајући превоз.Nema nadstresnice jer ce na toj strani da se zida stanicna zgrada koja ce biti gotova do 2027
Ti verujes u to?Nema nadstresnice jer ce na toj strani da se zida stanicna zgrada koja ce biti gotova do 2027
U jutarnjem i popodnevnom špicu ide na 5 min.čujem da red vožnje nije baš sjajan...
Редуковали 493,појачали 493К.Mladenovac očigledno u paklu od sutra....čujem da red vožnje nije baš sjajan...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока